filipr Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 (edytowane) Tutaj nie sposób się nie zgodzić z Tommo. Wszelkie nowinki techniczne były ciągnięte przez firmy z Europy a Japonia dopiero teraz nadrabia zaległości. Dopiero ostatni wypust R1 i GSXR mają szanse konkurować z S1000RR, które wyszło w 2009? Jakoś tak. W zasadzie na Multistradę to chyba do dziś nie ma żadnej odpowiedzi z Japonii. Najbardziej konkurencyjny do niej jest chyba S1000XR, ale to też Europa :)Albo np. nowy Goldas - dopiero teraz mamy odpowiedź na K1600GT , czyli po 7 latach od rozpoczęcia jej produkcji... Pozdr.F. Edytowane 29 Stycznia 2018 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Filip dokładnie jak piszesz, chociaż taka MT-10 Tourer Edition może zabrać część klientów Multistradzie.Na prawdę świetne moto. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Akashi jest w Europie? :) Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Jak Yuby mówi że jest to jest :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Już nie produkują. Porównywalna jest RSV4 RF. Niestety wyraźnie droższa od Gixa. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Dokładnie, kolega kupił ZX10R w Polsce, to chyba EU. Sugeruję jakieś szkolenie z czytania między wierszami, najlepiej od razu z certyfikatem zajebistości bo szacun na forum coś kuleje :laugh: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Owszem, ale gix może jej opony lizać.W serwisie? :) Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Jaki kot, 280 przez las :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 (edytowane) Filip dokładnie jak piszesz, chociaż taka MT-10 Tourer Edition może zabrać część klientów Multistradzie.Na prawdę świetne moto. Ideologia zabrania mi interesować się japońskimi motocyklami ;) , ale ten jest prze-kozak! Edytowane 30 Stycznia 2018 przez Fat Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Ale Ty miałeś RSV którą odpicowałeś na torówkę i stała w salonie, oraz Tuono którą sprzedałeś po paru miechach. To chyba trochę za mało żeby sie wypowiadać o ich bezawaryjności. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Na tor to chyba nieliczni decydują się na włoszczyznę.Z Włoskich miałem tylko MG V11 Sport. Nie miałem żadnych problemów natury technicznej ale sprzedałem, bo kilka rzeczy mi nie pasowało. Możemy się przebijać argumentami bez końca a na końcu klient i tak zdecyduje portfelem co wybrać dla siebie. Puki co Japonia jest nie zagrożona. S1000RR troche ich obudził z letargu i znów wzięli się do roboty. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 A ja miałem 3 panigalki niestety wszystkie się psuły. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Co prawda to nie to samo co salon w domu ale zawsze coś, przynajmniej czasem się gdzieś pojechało (jak akurat nie stały w serwisie) bo z salonu wytachać to trochę ciężko chyba? Nie wiem, Ty powinieneś mieć lepsze rozeznanie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Na temat Ducati , to raczej ja powinienem się wypowiedzieć, bo mam od chyba 2007 roku, wczesniej jeździłem, serwisowałem, na 1098 spaliłem na trasie 160 km tylną oponę, na trasie owej leciałem 2 kołami w powietrzu przy 2,65 i żyję... i... jakoś do głowy mi nie przychodzi, by zmieniać markę na coś innego, mało tego, raczej nawet teraz szukam dla mej kobiety do treningu w teren....Multistradą 1200 S na Ohlinsach też ganiałem i nie tylko dookoła "tej słynnej szopy u Rycha" hehhehehehe... Tak, więc luz Panowie, każdy swą markę chwali, ok, ale o awaryjności, to niech się ten wypowiada, który posiadał, używał i serwisował zgodnie z "książką"... Aha, mój brat ( niezły kot zresztą), ma RSV 1000 na Ohlinsach i ani myśli jej oddawać, mimo, że ma problemy z kręgosłupem...a wcześniej miał GSXR 1000 i R6 2 sztuki...testował i to dość intensywnie Ducati 1198 takiego bez kontroli trakcji, stwierdził na moje pytanie o idealny motocykl( dla niego, wszak każden człek inny jest) : power, wyjście z zakrętu, szybkość, prowadzenie, hamulce to Ducati 1198 ale z wygodą GSXR 1000 hehhehehehe... stwierdził, że Gixx to turystyk, a 1198 to typowa torówka tyle tylko, że ma światła.... Pozdro...J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Dokładnie, kolega kupił ZX10R w Polsce, to chyba EU.No dobrze, to jak EU, to porównaj do Aprilia RSV4 APRC, dziękuje.180KM i jakieś 212kg w przypadku apki to przepaść do konkurencji, która oferuje 200KM i 200kg. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.