Jump to content
Slavian

Mv Agusta brutale 800 - niech każdy się wypowie, proszę

Recommended Posts

Na wstepie witam kolegów.

A teraz mam do was pytanie. A wiec chcę kupić brutalke 800 na pierwsze (albo nie pierwsze?) moto i proszę was o wyrażenie opini na ten temat. A teraz coś o mnie żeby łatwiej wam było mi doradzić. No to tak, moje doświadczenie ogranicza sie do jazdy na motocyklach kolegow np fz8, z750, duke690, fz6, cbr500 i kilku innych. Jeździłem tez za malolata na legendarnej Wsk125 oraz przez 2-3 miesiace swoim duke125 ale go sprzedałem bo to moto nie dla mnie, nadawal sie chyba jedynie do jazdy po bułki do sklepu :P. Co do grabarytow to mam 182cm wzrostu i 95kg wagi ale wzrośnie ona do 100-105kg za pare miesięcy, silny tez jestem :). Dodam jeszcze ze trzeźwo myślę i jestem spokojnym czlowiekiem. Wedlug mnie dam rady okiełznać ten motocykl ale chcialbym poznac wasze zdanie i na pewno bedzie ono dla mnie pewnego rodzaju wyznacznikiem co do wyboru motocykla. Pozdrawiam serdecznie i proszę o radę. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro uważasz że dasz radę to nie pozostaje nic innego jak się o tym przekonać :)


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W przedostatnim czasopismie Motorrad byl dlugodystansowy test MV 675 w wersji Reise enduro

 

Na cos pod 35 mie´jsc jakie sa uklasyfikowala sie chyba na 32 pozycji wiec niestety doopy to nie urywa.

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze można skorzystać z trybów jazdy jak się okaże za mocna :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze można skorzystać z trybów jazdy jak się okaże za mocna :D

 

Tyle, ze tryb jazdy niema nic wspolnego z jakoscia materialow i technologia zaprojektowania aby sprzet jezdzil a nie sie psil. Yamaha jakos potrafi zrobic silnik, i niegra roli, czy jest single, 2, 3 czy 4 cylindrowy. :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale Ty jest jesteś niemcem i jeździsz na wunderwaffe bemewe, a dla niektórych ważniejsze jest, żeby motocykl był ładny i żeby była radość z jego prowadzenia i oglądania...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale jaka może być radość z prowadzenia motocykla, który nie działa ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego Przemo dodał że z oglądania też :D


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej chłopaki aż tak źle jest z awaryjnością MV? Z tego co ja słyszałem to elektronika tylko CZASEM się rypie. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

No przecież że nie codziennie :). Pewnie oddasz z 2-3 razy w sezonie do aso w ramach gwarancji, a tam to chyba +/- miesiąc czekania.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję że jajcujesz :D A orientujesz się może co dokladnie najczęściej siada w MV?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najgorzej jak się wysypiesz na niej. Długo czeka się na części i do tanich nie należą.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję że jajcujesz :D A orientujesz się może co dokladnie najczęściej siada w MV?

 

Nie jajcuję. Tak jak Tommo napisał, długo czeka sie na części, te elektroniczne też.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale Ty jest jesteś niemcem i jeździsz na wunderwaffe bemewe, a dla niektórych ważniejsze jest, żeby motocykl był ładny i żeby była radość z jego prowadzenia i oglądania...

 

Ty za to jestes polakiem i niemasz specjalnie pojecia o czym sie wypowiadasz.

 

Ale jaka może być radość z prowadzenia motocykla, który nie działa ? :D

 

 

Wyobraz sobie, ze znam goscia ktory wrtawil sobie do swojej szkoly F4 1000 ( moze 500 m nim rocznie robi ) a do drugiej szkoly Brutale.

 

A wszystko to aby oko cieszyc !

 

:crossy:

 

 

Nie jajcuję. Tak jak Tommo napisał, długo czeka sie na części, te elektroniczne też.

 

Na te elektroniczne czeka sie znacznie dluzej niz na inne :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV jeden z najbardziej dokładnie zrobionych motocykli , perfekcyjnie wykonane detale ,super jakość , niestety jest bardzo mały ( rozstaw osi ) będziesz siedział jak na motorowerze przy 182 cm i 100 kg , przymierzałem się bo mam podobne wymiary i tylko dlatego odpadła z zakupu , gdyż żle się czułem , ciężko mi było się wpasować . serwisowanie jak ka\dego Włocha , musisz mieć dobrego .serwisanta , j ak mieszkasz na wsi nie będziesz z byle czym leciał do Krakowa , zresztą mogą przyjechać po moto do serwisu dzisiaj , o psuciu się czy usterkach , to pier.dolenie tak samo mówią o ducati

Edited by słoma

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV jeden z najbardziej dokładnie zrobionych motocykli , perfekcyjnie wykonane detale ,super jakość , niestety jest bardzo mały ( rozstaw osi ) będziesz siedział jak na motorowerze przy 182 cm i 100 kg , przymierzałem się bo mam podobne wymiary i tylko dlatego odpadła z zakupu , gdyż żle się czułem , ciężko mi było się wpasować . serwisowanie jak ka\dego Włocha , musisz mieć dobrego .serwisanta , j ak mieszkasz na wsi nie będziesz z byle czym leciał do Krakowa , zresztą mogą przyjechać po moto do serwisu dzisiaj , o psuciu się czy usterkach , to pier.dolenie tak samo mówią o ducati

 

Właśnie też słyszałem że mv bardzo dokladnie sklada swoje motocykle i tak sie zastanawiam o co chodzi kolegom z tymi awariami. Co prawada z tą elektroniką owszem cos tam moze czasem rypnac ale chyba nie tak czesto jak koledzy z góry pisza :).

Kurde serio mówisz z tą motorynką? :D A co myślisz o mocy, dam se rady?

Edited by Slavian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie też słyszałem że mv bardzo dokladnie sklada swoje motocykle i tak sie zastanawiam o co chodzi kolegom z tymi awariami.

Podejrzewam że to takie "urban legends" wynikające z niezbyt wysokiej jakości niektórych produktów z Włoch. Ekstrapolowanie tego na wszystko prowadzi do takich absurdów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chłopie jak masz szmal i chcesz mieć ten motocykl, to się nie zastanawiaj tylko kupuj. Co se nie poradzisz jak se poradzisz :)

Ostatecznie włączysz elektronikę i ta ci pomoże. Kupuj, życie za szybko biegnie...


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie też słyszałem że mv bardzo dokladnie sklada swoje motocykle i tak sie zastanawiam o co chodzi kolegom z tymi awariami. Co prawada z tą elektroniką owszem cos tam moze czasem rypnac ale chyba nie tak czesto jak koledzy z góry pisza :).

Kurde serio mówisz z tą motorynką? :D A co myślisz o mocy, dam se rady?

uszczelki do lag,czy wymianę oleju lub napędu zrobi \Ci każdy :) nie wiem który rok chcesz kupić? ale co jakiś czas trzeba podłączyć kompa , by zresetować "przegląd \' czy jakieś pierdoły , i tu zadaj sobie pytanie kto ma oprogramowanie by sprawdzić moto ? to jest moim zdaniem jedyna blokada przed zakupem no i cena :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jeździłem na tej Aguście ale to motocykl dość nietypowy i wg mnie dość duży plus dla kogoś, kto wie czego chce. Na pewno będziesz się wyróżniał z tłumu pospolitych Hond, Yamah czy Kawasów :) Oczywiście musisz być świadomy tego, że serwis będzie trochę droższy - ale coś za coś. To ma przede wszystkim podobać się Tobie i sprawiać frajdę. Ja również na wiosnę idę w kierunku włoszczyzny, przed którą sporo osób mnie przestrzega - ale też chcę nietypowy motocykl, którego nie spotkam za dużo na naszych drogach, ja akurat postawiłem na Moto Guzzi Breva 1100 :) Doskonale sobie zdaję sprawę ile gotówki w razie czego zostawię w serwisie. No ale to jest motocykl, to zabawka, droga zabawka dla dużych chłopców i trzeba być tego świadomym. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź tylko czy nie jesteś za dużym chłopcem na brevę. Ja ciągle "ostukiwałem" kolana o cylindry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź tylko czy nie jesteś za dużym chłopcem na brevę. Ja ciągle "ostukiwałem" kolana o cylindry.

 

Zgadza się, to jest wada tego sprzętu, robiłem już przymiarkę. Przy moich 180 cm zdarzyło mi się "stuknąć" w cylindry. Nie jest to taki komfortowy tron jak mój GS ale od dawna chorowałem na sprzęt z takim "V". Fajnej CX 500 długo nie udało mi się znaleźć więc postawiłem na sprzęt z obecnej epoki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A skąd to przekonanie?

Chyba za bardzo uogólniasz.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...