adi715 Opublikowano 23 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Cześć Na wiosnę będę kupował motocykl, tylko jeszcze nie do końca wiem jaki :-) Do niedawna w moim sercu i rozumie było tylko Suzuki gsr600 ale niedawno znalazłem w internecie model Yamaha xj6 (naked) i namącił mi w głowie. Obydwa motocykle podobają mi się wizualnie wiec dylemat decyzji pozostaje jedynie w danych technicznych. Suzuki ma aż 98km co mnie trochę niepokoi a Yamaha 78 to też sporo ale zawsze trochę mniej. Z tym że pełna moc suzuki jest dostępna przy wyższych obrotach niż pełna moc yamahy to czy przy niższych obrotach będzie porównywalne odczucie podczas jazdy? Jak dla mnie na plus gsr600 jest to że ma wyświetlacz biegów którego brak w xj6. Natomiast z tego co patrzyłem po ogłoszeniach to w kwocie 10tys bo tyle chce przeznaczyć na zakup motocykla (plus minus 2tys) to xj6 można trafić rok lub 2 lata młodszego. Co sądzicie o tych dwóch motocyklach? Który z nich będzie lepszym wyborem dla niedoświadczonego motocyklisty? Celować w motocykl wyposażony w ABS czy raczej nie przykładać do tego zbytniej uwagi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 23 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Gsr nie jezdziłem ale xj6 miałem okazję,świetny motocykl i według mnie fajniejszy od Suzuki choć lubię tę markę.W gsr ponoć pękały ramy tak gdzieś wyczytałem.W ABS celować jak najbardziej :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Czy 78 czy 98KM to prawie żadna różnica, więc tym się nie sugeruj. Masz mnóstwo innych ciekawych nakedów, więc zanim zdecydujesz zapoznaj się z rynkiem. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Generalnie to różnicę gdzieś tam odczujesz. GSR nie jeździłem ale w szerszeniu (podobna moc i charakterystyka). W obu silnik zaadaptowany ze sporta. Ta duża moc oddawana jest bardzo "późno" - trzeba po prostu ostro kręcić. Niżej jest kultura. Yamahą nie jeździłem ale ma moja znajoma i twierdzi że to bardzo spokojne moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 GSR nie jeździłem, XJ6 nawinąłem około tysiąca km. Wersja z owiewką, przy moich 180 cm i 90 kg nie czułem się jak na psie, w miarę wygodnie było. Silnik niby ma korzenie z R6, przy pierwszej jeździe myślałem, że to nie będzie miało siły odpychać się poniżej 7000 obrotów. Pierwsza jazda, drugi bieg, przy 3000 odkręcam manetkę, spodziewam się takiego "buuu" i pewnie redukcja do jedynki. A tu psikus, sprzęt bez problemu się zbiera. Bardzo przewidywalny, nie ma dzikiego uderzenia w górnym zakresie (oczywiście w górnym zakresie czuć moc ale nie tak jak w R6). Jeśli nie masz doświadczenia a w głowie trochę oleju to uwierz ale z XJ będziesz bardzo zadowolony i zostawisz ją na dłużej niż jeden sezon. Na pewno zaskoczy spalanie bo na dłuższych trasach bez problemu udawało mi się schodzić do poziomu 4,5 litra, w mieście przy mocniejszym kręceniu około 6 litrów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) Czy 78 czy 98KM to prawie żadna różnica, więc tym się nie sugeruj. ???gsr600 to na prawdę dość agresywny naked, xj6 to przy nim muł totalny Adi - jeśli jesteś początkującym polecam jednak xj6 z ABS-em Edytowane 29 Listopada 2017 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Konrad na pewno masz rację, że różnica jest, ale nie jest to przepaść taka jak między 300 a jakąkolwiek 600.Co do ABS zgadzam się w 100%. Co do tego, że na początek lepiej coś słabszego i łagodniejszego też. Czyli w sumie głupio wyżej napisałem :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi715 Opublikowano 30 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Sądze ze mam troche oluje w glowie ale nie dam sobie ręki uciać że po jakimś czasie na jakichś dłuższych prostych napewno będzie kusić żeby mocniej manetke odkrecić :-) Nie mam na myśli żeby zbliżać sie do predkości maksymalnej ale o przyśpieszenie. A co sadzicie o Yamaha FZ6? W wersji tez naked. Wiem ze moc ma taka jak w gsr ale ogolnie co sadzicie o tym moto? Brać je pod uwage czy raczej zostać przy xj6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 FZ6 ma silnik rodem z R6. Charakterystyka jest taka, że ciągnie na wyższych obrotach niż XJ6, czyli żeby jechał trzeba go kręcić. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 XJ6 też ma silnik od R6. To nic kompletnie nie znaczy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 To moze nic, ale zmiana charakterystyki z podkresleniem momentu na nizszych obrotach, bez srubowania mocy max ( XJ6 ) w stosunku do zachowania sportowej charakterystyki silnika w Fazerze moze z tej samej bazy zrobic 2 rozne silniki.Fazer to odpowiednik Yamachy do GR6.XJ6 to motocykl ktorym praktycznie bedzie ci latwiej jezdzic, jako ze w normalnych warunkach dobry moment z dolu obrotow daje o wiele wiecej przyjemnosci i latwiejsza jazda niz szalone moce w gorze obrotow i nic na dole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.