Skocz do zawartości

Biała świeca na 4 cylindrze


Lewyfocha
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Kawasaki Zr7s z 03 roku 48k przebiegu .Odwiedzone 3 warsztaty we wroclawiu umoczona masa pieniędzy każdy lubi czyścić robić synchronizacja i ustawiać na kolortune 😣Szkodaz że nie charytatywnie tylko za moje pieniądze. Wynajmuje miejsce w garażu jestem przyjezdny więc sam mogę tylko zarobić na mechaników😣 Moja znajomość j.angielskiego dyskwalifikuje sens posiadania manualna do zr7. Po kupnie zrobione zawory , ultradźwięki, sunchro, kolortune. Efekt- szarpnięcie przy delikatnym otwieraniu przepustnicy w dolnych partiach obrotów.Obrazowo moto na 2 biegu zwalnia z prędkości 40km/h przy zamkniętej przepustnicy.Chce utrzymać np prędkość 30km/h otwieram przepustnice szarpnięcie i moto utrzymuje prędkość. Jadę dana prędkością mając otwarta przepustnice chce przyspieszyć-otwieram bardziej przepustnice szarpniecie moto przyspiesza. Wszystkie te zjawiska zachodzą między jalowymi obrotami które mam między 1300-1500 obr a magicznymi 3000 tys obrotów. Powyżej tych 3000 tys obrotów mogę robić cuda z manetka wszystko przebiega płynnie bez żadnych szarpnięć. Moto odpalone tak z pol H po rozgrzaniu pracuje na niższych obrotach niż nominalne jałowe bo trochę ostygl, dogrzewa sie kolektor 4 cylindra gorący ale nie tak jak 1,2,3 których bez zostawienia linni papilarnych dotknąć nie sposób werdykt nie pali na 4 cylinder ale tylko w dolnych partiach obrotów powyżej 3 tysięcy każdy garnek chula jak należy. Wykręcane świece od lewej 1,2,3 kawa z mlekiem, 4 Biała jak papier. Sprężanie po 11 na każdym, krucce spękane na zewnątrz od wewnątrz niby ok pryskane preparatem startującym na gazniki i krucce brak reakcji motocykla. Pań z jednego serwisu po kolortune rzekł jeśli chcesz go sobie zostawić to rozglądał bym się za gaznikami bo nie mogę ustawić mieszanki na 4 gaźniku jak by były mikropekniecia między kanałem wolnych a średnich obrotów😣 Śruby od mieszanki zaczynając od 1 lewego gaźnika do 3 wykrecone 1,3/4 obrotu na 4 gaźniku wykrecone 3 obroty. Po skręceniu śruby 4 gaźnika na serwisowe 1,3/4 obrotu motor przy zamknięciu manetki wkręca się minimalnie na obroty-ma zwłokę że spadaniem obrotów co utrudnia płynne wrzucanie wyższego biegu czyli np z 3 na 4 bez sprzęgła cofając manetke przepustnicy. Werdykt kupić 4 krucce po 160 do tego 4 zestawy naprawcze do gaźników po około 80 zl których w zasadzie nie ma i zobaczymy jak nie pomoże to używane gazniki znalazłem na ale drogo za 450 . Sprowadzony z Niemiec za 5 tys wlozone w niego tyle że już 7,5 wyszło 😣 plan mam taki kupić jeden krucciec i zestaw naprawczy którego nie mogę nigdzie znaleźć i zobaczyć Bo jazda na ubogiej mieszance czego dowodem jest biala świeca w 4 cylindrze i śruba wykrecona aż 3 obroty w porównaniu do reszty zarznie mi zawory.Proszę was Ludziska o jaką kolwiek pomoc czy sugestie co zrobić z tym fantem. Mechanik radzi sprzedać ja wziąłem kredyt na ten motor i nie sprzedam go bo jest super powyżej 3 tys obrotów za to w korkach których we Wroclawiu nie mało tragedia😣

Pozdrawiam i LWG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczuję Ci takich speców od gaźników, dobrych niestety jest coraz mniej, bo gaźniki wymierają, tak jak i ludzie którzy na nich zęby zjedli. Ogarnąłbym Ci to, ale masz do stolicy za daleko. Jedno Ci powiem, problem nadal tkwi w gaźnikach i trzeba je tylko właściwie wyregulować. Nigdy nie używałem colortune, to taki trochę bajer. Filtr powietrza masz papierowy? Tłumik fabryczny?

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden to nie pracuje w ogóle, a trzy jako tako. Wszystko się zgadza z objawami.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli powyzej 3 tysi pracuje wszystko dobrze to jest to sprawa ukladu wolnych / przejscia.

Moze regulacja, a moze uszkodzenie jednego gaznika. Raz tak mialem kiedy jeden z otworow laczacych dostawe paliwa do ukladu ssania z dna komory plywakowej zapchal sie tak ze niczym nie moglem go oczyscic - maly otworek kanalu zagietego pod katem prostym i stracilem ssanie na tym gazniku, na szczescie zapalal na pozostalych trzech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczuję Ci takich speców od gaźników, dobrych niestety jest coraz mniej, bo gaźniki wymierają, tak jak i ludzie którzy na nich zęby zjedli. Ogarnąłbym Ci to, ale masz do stolicy za daleko. Jedno Ci powiem, problem nadal tkwi w gaźnikach i trzeba je tylko właściwie wyregulować. Nigdy nie używałem colortune, to taki trochę bajer. Filtr powietrza masz papierowy? Tłumik fabryczny?

 

Przecież to żaden problem wsadzić do pudła i wysłać. Może nie wyregulujesz ale przynajmniej zlikwidujesz źródło problemu.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Pany jestem wdzięczy za chęci i zainteresowanie. 4gaznik w ch.. wali reszta chodzi nie jakotako bo mocy by nie miał i nie szedł by jak na postronku powyżej 3tysiecy. Kolega co mu się kanał przytkal ma rację to te zje*ane gazniki Kawasaki ich ciękie ścianki korpusów. Kanalików nie prześwietle a jest ich troche skoro mebrana git, dysze ok, iglica wzorowa i ten gaźnik pomimo że ma zwiększoną bogatość mieszanki z 1,3/4 które jest na chulajacych pierwszych 3 gaznikach do 3 obrotów mając nadal uboga mieszanke to to niestety jest pęknięcie korpusu. Po 10tym sciagam gazniki za pół tysiąca z gwarancją oddania montuje je w ramach rewanżu firmy za 200 i liczę że będzie dobrze. Dam znać żebyście nie tracili kasy na zestawy naprawcze w które chciałem zainwestować ni w wkrucce spękane na zewnątrz które po użyciu startera do silników nie wykazały nieszczelności w postaci zachwiania pracy silnika.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie ja Ci na odległość mówię, że jako tako i uwierz mi znam się na tym. Jak są gaźniki dobrze wyregulowane to motocykl nawet i na trzech garkach jeździ płynnie tylko jest słaby. Po pierwsze jeśli mechanik ustawia wszystkie śruby na 1.75 to znaczy że nie reguluje tylko ustawia nastawy fabryczne, które po 15 latach możesz sobie o kant.. d..y potłuc. Pewnie tak samo nastawi drugie gaźniki z takim tylko plusem, że jest duża szansa, że będą drożne. Ja się Ciebie o coś zapytałem, ale to olałeś więc nie będę się już produkował.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same ultradźwięki słabo czyszczą najgorsze osady i resztki z "ekologicznej benzyny"...

trzeba jeszcze używać takich podobnych narzędzi...

 

http://stary.larsson.pl/index.php?c=od&t=narz%EAdzie%20do%20czyszczenia

 

Plus spray do czyszczenia gaźników- carbucleaner + sprężone powietrze....

Z małą poprawką- w tym zestawie z Larssona nie ma jeszcze cieńszego druciczka, który przydaje się do mniejszych gaźników, trzeba wtedy sobie dorobić na wzór, do dysz składu mieszanki wolnych przy mniejszych gaźnikach niż 30 mm musi być jeszcze cieńszy niż najcieńszy z tego zestawu - ja dorobiłem ze szczotki drucianej- mierzyłem mikrometrem porównując z tym z Larssona...

Czyszczenie gaźników bez motocykla dla mnie mija się z celem, ponieważ po czyszczeniu potrzebna jest próba i korekta ustawień, dla motocykla z jakimś większym przebiegiem napewno nie będą to ustawienia fabryczne ( jak wspomniał Kolega wyżej) , potrzeba korekty....

No i trzeba zapamiętać: czyszczenie, regulacja i synchronizacja...

Bez synchronizacji, motocykl będzie kulawo, ale jeździć, a bez porządnie 2 pierwszych elementów, nie da się czasem jeździć lub nawet odpalić...

 

W/w przypadek: coś jest z dopływem paliwa do wytworzenia prawidłowej mieszanki paliwowo/powietrznej, lub ( i) za dużo powietrza....na co wskazuje kolor świecy...



https://www.mrcycles.com/oemparts/a/kaw/500b26def8700223e4790f71/carburetor-parts

 

 

 

nr katalogowy 92064

 

I tutaj zwróciłem uwagę na rozpylacze inne rozmiary dla 1 / 4 cylindra i 2/ 3 ..a rozpylaczy raczej nie wolno przemieszać biorąc pod uwagę różne ich wymiary, może tutaj coś nie halo?

nr katalogowy

13091

13280

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sklaniam sie do tezy ze bardziej prawdopodobnym jest przypchanie niz pekniecie, ale tak jak reszta musialbym gazniki dostac w rece zeby cos sensownego powiedziec. A tego przez net nie zrobimy.

 

Baba, wydech i filtr powietrza tez beda dzialac na wszystkie gazniki jednakowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Adamie, ale są tu dwa problemy jeden z czwartym cylindrem, a drugi z szarpaniem i kiepską pracą do 3 tyś obrotów.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...