Skocz do zawartości

Yamaha YZF R1 rn04 nie chce palić na ciepłym, nie jedzie z dołu, dziwnie przerywa


Vargen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ta...jedno mocowanie...

Paczaj (ładny gnój) :

https://www.youtube.com/watch?v=IoNW9ipI4-Y

To akurat R6 w ktorej wystepowala identyczna bolaczka.

Do silnika od rn09 mozna wrzucic glowice od rn04 i wtedy wszystkie uchwyty pasuja :) Przy zostawieniu glowicy od rn09 nie pasuje jedne mocowanie, zdaje sie ze z prawej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie totem garaż po prostu zapomnieli gościowi z filmiku dać do silnika pióropusz indiański wysłać parę zaklęć na karce i żeby zatańczył wokół silnika i ziele do fajki po takim zabiegu pewnie by widział ten silnik lepszych barwach a nie super mody silnika ma i jeszcze narzeka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie totem garaż po prostu zapomnieli gościowi z filmiku dać do silnika pióropusz indiański wysłać parę zaklęć na karce i żeby zatańczył wokół silnika i ziele do fajki po takim zabiegu pewnie by widział ten silnik lepszych barwach a nie super mody silnika ma i jeszcze narzeka

 

 

dodam że tuleje w silniku samochodowym czy motocyklowym na żeliwie wymienia się następująco czyli wkłada się blok do chłodziarki następnie wkłada się lód w cylindry a potem ogrzewa się blok i czasami tak bywa że tuleje wychodzą z bloku palcami a gdy się montuję tuleje do bloku to się zamraża tuleje a blok wkłada do pieca piekarnika żeby był rozgrzany prosto z lodówy tuleje wpadają w blok jak nóż w masło a gdy blok jest na nikasilu czyli aluminium to się rozbiera taki silnik i wysyła blok do np firmy w angli co zajmuję się cylindrami na nikasilu kładą nowy nikasil nie znam dokładnie cenny ale jakieś 700zł za jeden tuleje tłokową czyli za cały blok 2400zł + do tego nowe tłoki uszczelki to wychodzi na to że lepiej sprzedać klamota na cześci i kupić inny motor lub kupić silnik z niewiadomego pochodzenia i udzić się że pojedzisz jeszcze trochę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać gość ma jakiś patent na pomiar ciśnienia oleju bez gaźników :laugh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A da się uzyskać miarodajne wyniki przy silniku kręconym rozrusznikiem? Ja w żadnym manualu nie widziałem wartości ciśnienia podanych dla obrotów odpowiadających rozruchowym. Widziałem natomiast wzmiankę o tym, żeby nie rozgrzewać za długo silnika na biegu jałowym co jest powiązane ze słabszym smarowaniem

Edytowane przez wojtek2812
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Po to się robi kołnierz , to nie opadnie.

NIe chodziło mi o latanie tuleji do góry i dołu tylko oto że jak źle jest dobrana tuleja to potrafi się obrócić a to znaczy że ma luz minimalny i może trzaskać tuleja lub co gorsze pęka i rozwala cały silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...