emil1005 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Ta...jedno mocowanie...Paczaj (ładny gnój) :https://www.youtube.com/watch?v=IoNW9ipI4-YTo akurat R6 w ktorej wystepowala identyczna bolaczka.Do silnika od rn09 mozna wrzucic glowice od rn04 i wtedy wszystkie uchwyty pasuja :) Przy zostawieniu glowicy od rn09 nie pasuje jedne mocowanie, zdaje sie ze z prawej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demonklx Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 faktycznie totem garaż po prostu zapomnieli gościowi z filmiku dać do silnika pióropusz indiański wysłać parę zaklęć na karce i żeby zatańczył wokół silnika i ziele do fajki po takim zabiegu pewnie by widział ten silnik lepszych barwach a nie super mody silnika ma i jeszcze narzeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demonklx Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 faktycznie totem garaż po prostu zapomnieli gościowi z filmiku dać do silnika pióropusz indiański wysłać parę zaklęć na karce i żeby zatańczył wokół silnika i ziele do fajki po takim zabiegu pewnie by widział ten silnik lepszych barwach a nie super mody silnika ma i jeszcze narzeka dodam że tuleje w silniku samochodowym czy motocyklowym na żeliwie wymienia się następująco czyli wkłada się blok do chłodziarki następnie wkłada się lód w cylindry a potem ogrzewa się blok i czasami tak bywa że tuleje wychodzą z bloku palcami a gdy się montuję tuleje do bloku to się zamraża tuleje a blok wkłada do pieca piekarnika żeby był rozgrzany prosto z lodówy tuleje wpadają w blok jak nóż w masło a gdy blok jest na nikasilu czyli aluminium to się rozbiera taki silnik i wysyła blok do np firmy w angli co zajmuję się cylindrami na nikasilu kładą nowy nikasil nie znam dokładnie cenny ale jakieś 700zł za jeden tuleje tłokową czyli za cały blok 2400zł + do tego nowe tłoki uszczelki to wychodzi na to że lepiej sprzedać klamota na cześci i kupić inny motor lub kupić silnik z niewiadomego pochodzenia i udzić się że pojedzisz jeszcze trochę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Ale pewnie nie słyszałeś o tym że po takich naprawach w R1/R6 tuleje mają tendencje do opadania. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demonklx Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 bo widocznie były źle dobrane za duży luz dlatego tuleja wypada z gniazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Po to się robi kołnierz , to nie opadnie. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Limo, no co Ty, teraz to ludzie są uczciwi... że c....j hahahahhahaha http://www.ebay.com/itm/98-99-00-01-2000-Yamaha-YZF-R1-R1-YZF-Engine-Motor-18K-VIDEO-3265-/132293657103?fits=Make%3AYamaha&hash=item1ecd51020f:g:5eMAAOSwQ6pZj4bo&vxp=mtrWidać gość ma jakiś patent na pomiar ciśnienia oleju bez gaźników :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 A to trzeba mieć gaźniki żeby zakręcić silnikiem? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 (edytowane) A da się uzyskać miarodajne wyniki przy silniku kręconym rozrusznikiem? Ja w żadnym manualu nie widziałem wartości ciśnienia podanych dla obrotów odpowiadających rozruchowym. Widziałem natomiast wzmiankę o tym, żeby nie rozgrzewać za długo silnika na biegu jałowym co jest powiązane ze słabszym smarowaniem Edytowane 29 Września 2017 przez wojtek2812 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 (edytowane) A o jakim ciśnieniu Ty mówisz?Bo z tego co widze, to facet mierzy ciśnienie sprężania a nie ciśnienie oleju o którym zapewne myślisz... Edytowane 29 Września 2017 przez MłodyWilk22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 No ewidentnie mierzone sprężanie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Jasne, że tak. Nie wiem skąd mi się przypałętało to ciśnienie oleju. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demonklx Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Po to się robi kołnierz , to nie opadnie.NIe chodziło mi o latanie tuleji do góry i dołu tylko oto że jak źle jest dobrana tuleja to potrafi się obrócić a to znaczy że ma luz minimalny i może trzaskać tuleja lub co gorsze pęka i rozwala cały silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.