Skocz do zawartości

Demonklx

Forumowicze
  • Postów

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    był XT 6003tb krótka przygoda z suzuki dr650 kawasaki Klr 650 i Klx 650r wiele km nawiniętych i na zawsze w mej pamięci ale teraz Ktm 620 rxc szlakę przerzuca i zwiedza polne drogi
  • Skąd
    łódz

Osobiste

  • Motocykl
    KLX650R Ktm 620rxc
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

267 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Demonklx

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Ja wymieniam olej co 1tys km chodź w servisówce jest napisane co 2,5 tys myję filtr powietrza po każdej jedzie nawet gdy zrobię 50 km po piachach preparaty do filtrów nie są drogie a mniej pyłków w silniku to więcej wytrzyma tak samo jak zmieniam olej co 1000 to nawet mazi z opiłkami niema na korku magnezowym czyli olej trzyma swoją lepkość a im dłużej przeciągasz wymianę tym więcej jest opiłków i częściej się ścierają podzespoły. Xt 600 proponowałem bo jest 2 osobowy często na a2 jeździłem nim i wiem że utrzymany sprzęt nie trzeba często naprawiać jak się dba o niego ale to nie sprzęt torowy waży swoje ale na podmokłych łąkach daje rade nawet przeprawiłem się nim przez rzeczkę gdzie woda była pod same siedzenie nie raz siedziałem w bagnie gdzie siedział do połowy trzeba było się naszarpać polecam moto na początek przygody nie jest tak narwany jak ktm 620 z tego co piszecie to suzuki drz nie pozbyła się problemu z głowicą jak i jego starszy brat . powiem nie że nie miałem przyjemności jeździć na 400 ale wydaje mi się mając już styczność z tą firmą ze to mit o jej nie awaryjności po prostu jeżeli ktoś ma ten motocykl i go lubi to go chwali i wymienia częśći jak w każdym innym być może zadziej trzeba go servisować jak ktm ale tez trzeba go naprawiać a raczej w polsce jest ich mało i za te pieniądze co kosztuje drz wolałbym jednak szukać ktm exc 450 lub 525 większy rynek motocykli wydaje mi się ze ktm jest tańszy w częściach jak japonia np ja uwielbiam moją starą kawasaki klx 650r też mogę zachwalać jaka ona jest wspaniała 2 lata temu zrobiłem remont i przez 2 sezony nic w niej nie robiłem jeśli chodzi o silnik jedynie co to luzy zaworowe ustawiałem sprężynkę na deko wymieniałem świece filtry olej jeszcze z jeden sezon lub w tą zimę przydało by się wałek z deko wymienić po już słychać ze lekko puka nowy wałek do kawasaki 1100 zł używki szukałem to takie same trupy jak i moje np do ktm wałek niecałe 600 zł ktm 620 sx tez mam i fajnie się tym wariuję ale kawy bym za 4 ktm nie zmienił tak lubię ten motor chodź mam w planie zakupić jeszcze jakiegoś wyczyna 250 lub 350 i raczej będzie to ktm po szutry lasy ulica mi się już znudziła chodź ze nawet tymi mogę robić podiazdy pod gór jeździć po torze brodzić w szuwarach to nie chcę mi się wyciągać z błota wielkiego 130 kg motocykla powiem tak każde motor wymaga wkładu kasy musisz się liczyć ze w sezonie wydasz parę stówek w motor na samo oc za 3 motory płace prawie 500zł na rok
  2. ja pisałem o 600+ suzuki a 400 to podchodzą bardziej pod crossa na dalekie wyprawy się nie nadaje można ale po co męczyć siebie i motor a poza tym za tą cenne nie kupi a jak by szukał za większą kasę to raczej bym wolał jako cross crf 450 albo ktm 450 lub 520 za 7 tys można coś wybrać do remonto + - 2 tys na naprawy ale raczej wszystkie są jedno osobowe nawet gdy zrobisz podnóżki co ci to da jak stelaż pęknie albo rama a o wylaniu amorka nie wspomnę bo inna siła nacisku jest jak ktoś na końcu jeszcze siedzi często na A2 są zarejstrowane motory z większą pojemnością i mocą to kwestia jakiego sobie znajdziesz
  3. do 5 tys nie kupi dobrego motocykla pod nazwą ktm często są katowane i przeważnie na olx są do remontu jedynie za tą kasę to bym szukał xt 600 jak najmłodszego sprowadzanego nie jest to motor do wariowania na tor ale tor powoli jakoś przejedzie w lesie tez sobie da rade na ulicy nie jest tak mocny jak ktm ale tez tak często nie trzeba coś poprawiać suzuki jak dla mnie to złomy kawasaki to te lubią żeby coś poprawiać zresztą każdy motor jak kupisz zaniedbany to będziesz dłubał najlepszy z tego co napisałeś xt 600 bo jak byś miał kasę to polecił bym ci szukać ktm 625
  4. NIe chodziło mi o latanie tuleji do góry i dołu tylko oto że jak źle jest dobrana tuleja to potrafi się obrócić a to znaczy że ma luz minimalny i może trzaskać tuleja lub co gorsze pęka i rozwala cały silnik
  5. dodam że tuleje w silniku samochodowym czy motocyklowym na żeliwie wymienia się następująco czyli wkłada się blok do chłodziarki następnie wkłada się lód w cylindry a potem ogrzewa się blok i czasami tak bywa że tuleje wychodzą z bloku palcami a gdy się montuję tuleje do bloku to się zamraża tuleje a blok wkłada do pieca piekarnika żeby był rozgrzany prosto z lodówy tuleje wpadają w blok jak nóż w masło a gdy blok jest na nikasilu czyli aluminium to się rozbiera taki silnik i wysyła blok do np firmy w angli co zajmuję się cylindrami na nikasilu kładą nowy nikasil nie znam dokładnie cenny ale jakieś 700zł za jeden tuleje tłokową czyli za cały blok 2400zł + do tego nowe tłoki uszczelki to wychodzi na to że lepiej sprzedać klamota na cześci i kupić inny motor lub kupić silnik z niewiadomego pochodzenia i udzić się że pojedzisz jeszcze trochę
  6. ale ja słyszałem że wał i magneto też jest inne dokładnie nie wiem bo w rekach tego nie miałem i nie porównywałem
  7. nie chce mi się przeglądać serwisówki ale na pewno jest parę różnic np rama z zawieszenie ttr miała chyba tylko kopkę inne zawory częściej zmianę oleju inny wał inne magneto masz stronę z serwisówkami sobie patrz co tam jest innego mnie osobiście nie interesuje ten motocykl więc pełnej wiedzy o każdej części nie posiadam http://www.tenereclub.ro/index.php?p=download
  8. ttr ma podobny silnik ale jednak jest trochę inny to prawie tak jak kawsaki klx 650 r i wersja c dokładne różnice to sobie możesz w serwisówkach posprawdzać
  9. faktycznie totem garaż po prostu zapomnieli gościowi z filmiku dać do silnika pióropusz indiański wysłać parę zaklęć na karce i żeby zatańczył wokół silnika i ziele do fajki po takim zabiegu pewnie by widział ten silnik lepszych barwach a nie super mody silnika ma i jeszcze narzeka
  10. powiem że nie znam się na tym modelu motocykla i dlatego się zapytam czy w sportach nie ma nadwymiarowych tłoków do r1 jeśli jest cylinder na nikasilu to można zrobić nowy nikasil jeśli jest na tulejach to też raczej są firmy zajmujące się wymianą tulei tylko kwestia jest za ile a jeżeli cały duł ma dobry to poco kupować silnik mi się wydaje że lepiej zrobić cylindry + tłok jak kupić 2 silnik wyjeżdżony
  11. ten za 7,5 jak by zszedł z ceny jeszcze do 6 to można osobiście oglądać a ten za 9 to ja nie jestem az takim pasionatem enduro żeby dawać tyle kasy za ten model naprawdę za tą kasę to już bym wolał 660 chodź że się sypie i więcej waży od 600 ale ma nowszy wgląd
  12. pewnie tak ale cie zmartwię 660 często się psuje lepiej kupić tanio xt 600 i włożyć trochę kasy np wyrwać sprowadzaną z 2002 4 tys i 2 tyle wpierdzielić w silnik może nawet tyle nie wydasz a dużej wytrzyma za takie pieniądze co napisałeś to już xtz 660 kupisz ale z 2tys albo ktm młodego 690 za tą kase ost był 2010 r
  13. no wytrzymują single do 100tys jeżeli ktoś dbał o motocykl ale to raczej nie znajdziesz jedni nie zmieniają oleju jak jest napisane w serwisówce bo po co pewnie się mylą ani nie zmieniają części bo po co przecież motor jedzie że zawory klepią to niech se klepią przestawię je w zimę a potem są głowice powycierane klejone na klej kartery powycierane od łańcuszków bo się ślizgów nie chciało wymienić wszystko zależy na jakiego klamota trafisz jak ktoś przed tobą dbał więc nikt ci nie powie czy przejedziesz jeszcze 10 km czy 50 tys km kupując używany stary motocykl z niewiadomego źródła należało by go rozebrać i poskładać od nowa patrząc co trzeba wymienić ale mało ludzi tak robi bo szkoda im kasy
  14. <p>powiedz i jak sprawdzić co dokładnie wchodzi w skład zestawu GASKET SET 400-620 SX,SXC '98</p> <p>58330099300 bo nie mogę nigdzie znaleźć a cenna jest duża jak 1007 zł jak tam nie mam wszystkich uszczelniaczy to nigdy nie kupie takiego zestawu z tego co czytałem to athena robi oryginalne uszczelniacze dla ktm to czemu mam przepłacać za to samo tylko pod nazwą ktm w zestawie atheny tez są uszczelniacze zaworów i inne i podkładki miedziane koszt nie cale 300 zł, myślałem ze ktm nie będzie więcej kosztować jak 500zł a ta cena co oni chcą to chyba razem z wszystkimi łożyskami do skrzyni miałem zamiar kupić tylko łożyska do wału oryginał a resztę dobrać bo mam blisko fabrykę z ich sklepem łożysk i uszczelniaczy edit Dodam jeszcze że w sklepie pojedyncze uszczelki oryginalne pomiędzy kartery 37 zł pod cylinder 28 zł pod głowice 175 zł zaworowe 25 zł o ring 7 zł na mgneto o ring na sprzegło 29 zł i jeszcze pare by sie znalazło uszczelniaczy ale by nie wyszło 1000 zł dlatego chce zobaczyć co znajduje się w całym zestawie i sobie podliczyć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...