Skocz do zawartości

Brzozka

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bydgoszcz

Osiągnięcia Brzozka

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dopytałem o tą DRZte co pisałem wam wcześniej, i niestety tak jak myślałem 36KW w dowodzie a powinno być do 35KW żeby na A2 można było śmigać. Dlatego ponawiam pytanie: Nie wiecie czy będą problemy w razie "kontroli" przez policje, gdy mam to 1 KW za dużo? Myślicie że zawsze ogarną? Jaka jest szansa że dostanę mandat? Bodajże 300 zl wtedy bo nie ta kategoria motocykla. Na stosunek masa/moc nie patrzę, bo podobno tego się nie czepiają prawie nigdy? Tak wyczytałem, czy to prawda?
  2. No wiadomo że nie da się tak, żeby tylko lać olej i jeździć, czasami trzeba coś podłubać i się z tym liczę. Lecz nie mam zbyt dużych dochodów :P i nie znam się za bardzo na serwisie (dopiero będę się uczył jak to wszystko działa dokładnie). Dlatego chciałem coś względnie taniego w utrzymaniu.
  3. Dzięki wielkie za wskazówki przydadzą się na pewno ;) Jak na razie w okolicy takie coś znalazłem https://www.olx.pl/oferta/suzuki-drz-400e-zajerestrowana-2003-rok-plus-czesci-CID5-IDpT3xT.html#9732b1d5bb;promoted Wygląda na zadbany, z tym że na 100% był jeżdżony na torze nwm tylko w jakim stopniu, czy dużo, czy tylko czasami. Największy problem to będzie cholerne A2 :/ - kilka kucy za dużo . Nie wiecie jak to obejść? Bo ograniczanie to klejne PLNy a tych już i tak będzie mało więc odpada. Ewentualnie nie wiecie co się dzieje przy "kontroli" przez policje gdy mam kilka kucy za dużo (tak 2-4 dokładnie) ? Myślicie że zawsze ogarną? Jaka jest szansa że dostanę mandat? Bodajże 300 zl wtedy bo nie ta kategoria motocykla. Na stosunek masa/moc nie patrzę, bo podobno tego się nie czepiają prawie nigdy? Tak wyczytałem, czy to prawda?
  4. Mówicie, że będzie git. W sumie podoba mi się, opinie też ma niezłe, także całkiem spoko ;) Tylko przy wersji E znowu będzie problem ze znalezieniem takiego, żeby na A2 dało radę. Ale trudno, będę szukał, to w końcu znajdę. Ciekawi mnie jeszcze który z moto będzie żywotniejszy owe Drz400E czy LC4 620 EGS? Chyba porównywalnie co nie? Jak myślicie?
  5. Dzięki wam za odzew ;) Przeglądam, czytam może w końcu znajdę coś dla siebie :D Mówicie, że do 5K ciężko, to trudno dołożę trochę niech będzie do 9K, (może starsi coś dorzucą :D). W sumie z tą jazdą po czarnym to nie tak, że ma to być jakieś moto wyprawowe hehe, wystarczy mi tyle, żebym tym mógł przemieszczać się w mieście i dojechać gdzieś poza miasto np. na ten tor crosowy, czy jakieś jeziorko +-60Km w obie strony. Dłuższe trasy odpadają wtedy, bo tak jak mówicie nie znajdę takiego moto żeby to połączyć. Co do jazdy we dwoje to w sumie pieprzyć to :P hehe , ale fajnie jak by była taka opcja po prostu, jeżeli nie - trudno Natomiast najbardziej zależy mi na tym, żeby remonty silnika były jak najrzadziej, bo mnie koszty przerosną :/ Czyli, podsumowując głownie jazda szutry + od czasu do czasu polatanie w trudniejszym offie lub na torze, no i jak najtańsze utrzymanie. Lc4 620 chyba najbardziej by mi pasowal chyba, tylko, jak na razie, w okolicy ciężko znaleźć żeby był na a2, to pytam o inne propozycje. Ciekawi mnie w sumie jeszcze jak u niego z remontami itp? xt 600 wszystko git, tylko do polatania tak srednio raczej exc koszty remonty i wgl, chyba, że się bajek nasłuchałem, to mnie skrzyczeć :D nwm co o drz400 myslec, wydaje się być ok ale też nwm jak koszty utrzymania?
  6. Czyli żeby na tym poskakać to tak średnio? Ogólnie to chciałbym po prostu spróbować jazdy trochę bardziej terenowej niż tylko szutry oraz od czasu do czasu odwiedzić jakiś tor motocrossowy czy cuś, ale z drugiej strony nie chce co chwila remontów robić i ładować kupe kasy w moto. To nie wiem który będzie lepszy w tym przypadku 620 czy 640?
  7. Witam, odnowię trochę temat :D michoa chciałem się dopytac co uważasz/uważacie o ktm lc 640? Wiem że jest multum artykułów i wgl, ale widzę że znasz się na rzeczy to pytam ;) Dużo się to różni od minionej 620? (od 620 egs dokładnie). Do czego będzie się bardziej nadawał a do czego mniej? Chodzi mi raczej o wersje enduro ale o adventure też chętnie bym posłuchał
  8. Również się podepnę pod temacik Rozglądam się nad jakimś soft endurakiem na kat A2 Ogólnie to moto miałoby służyć głównie do tego żeby polatać/poskakać trochę w jakimś terenie. Czasami jakiś króciutki wypad po szosie z plecaczkiem!! Nie liczę na jakieś wygody. Jak również (mnwcj raz/dwa razy w roku) jakaś dalsza podróż (150-250km szosą) ale to już samemu. Zależy mi żeby takie wypady po trasie nie były jakimś dużym wysiłkiem dla moto, aby go nie zarżnąć oraz żeby nie spalił dużo. Prawdopodobnie bez 2 kompletów opon się nie obejdzie cn? Dodatkowo chciałbym żeby moto było tanie w eksploatacji - tak jak wspomniałem nie paliło dużo, nie psuło się często a w razie czego żeby części były tanie i dostępne. Na sam zakup motocykla mogę przeznaczyć tak ok 5000 zł. Wiem że to nie dużo jak na te wymagania ale może uda się znaleźć jakiś kompromis? ;) ewentualnie może znajdą się jeszcze jakieś oszczędności Dzięki za jakiekolwiek wskazówki ;)
  9. Dzięki michoa za cenne informacje ;) Ale to co do tego ktm'a to nie bd problemu z zarejestrowaniem go na a2? I czy da nim rade pojechać we 2 jakiś krótszy dystans (nie musi być wygodnie)? Czy nie ma takiej opcji wgl?
  10. Dokładnie tak jak Quadrat mówi <35kw. Chodzi mi po prostu o to żeby moto było raczej przy tej górnej granicy. Dobra to załóżmy, że podróż we 2 odpada. Zostaje podróż w pojedynkę :P ale zależy mi, żeby taka dłuższa trasa po szosie nie była jakimś dużym obciążeniem dla silnika, wiesz o co mi chodzi Quadrat?
  11. Witam forumowiczów, to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość :P Jeżeli nie ten dział to przepraszam. Za kilkanaście dni jeżeli, wszytko dobrze pójdzie :D będę szczęśliwym posiadaczem kat A2. Zacząłem zastanawiać się jakie moto wybrać. Przeszukałem tyle stron i nadal nie mogę znaleźć nic odpowiedniego pod siebie. Ogólnie to moto miałoby służyć głównie do tego żeby polatać/poskakać trochę w jakimś terenie. Dodatkowo pojeździć po mieście tu i tam. Czasami jakiś krótki wypad po szosie jak również (mnwcj raz/dwa razy w roku) jakiś dalszy (150-250km szosą) z plecaczkiem!! Nie liczę na jakieś wygody tym bardziej we 2. Ma być znośnie, no i żeby nie było to jakimś dużym wysiłkiem dla moto żeby go nie zarżnąć przez takie trasy po asfalcie oraz aby nie spalił dużo. Prawdopodobnie bez 2 kompletów opon się nie obejdzie cn?Dodatkowo chciałbym żeby moto było dość tanie w eksploatacji - tak jak wspomniałem nie paliło dużo, nie psuło się często a w razie czego żeby części były tanie i dostępne. Na sam zakup motocykla mogę przeznaczyć tak ok 5000 zł. Wiem że to nie dużo jak na te wymagania ale może uda się znaleźć jakiś kompromis? ;) ewentualnie może znajdą się jeszcze jakieś oszczędności Dobra teraz pozostałe info o mnie itp.- Jakie masz doświadczenie -Mało niestety niestety, śmigało się kiedyś u wuja na 125 :P no i tyle co na kursie, ale wydaje mi się że na spokojnie ogarnę jakiegoś większego enduraka (nie martwcie się mam łeb na karku :D) Wolałbym żeby moto miało zapas kucy na jazdę we 2 , ale też żeby mieściło się w kat A2. Ewentualnie w grę wchodzi ograniczanie ale nie koniecznie chcę się w to bawić :P- Wiek 18- Waga ok 80 kg- Wzrost ok 187 cm Jeżeli pominąłem jakieś ważne informacje albo coś jeszcze chcecie wiedzieć to piszcieZ góry dzieki za jakiekolwiek wskazówki ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...