Skocz do zawartości

[K] Zacisk 4-tłoczek lub 6-tłoczek softail 84-99


zioolko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie kupię w ludzkich pieniądzach nowy lub używany zacisk 4-tłoczkowy lub 6-tłoczkowy do standardowej tarczy (w przypadku 6-tłoczka może być zestaw ze skręcaną tarczą) do fat boya 1998.

 

Wymagania:

 

Stan bdb.

Klocki nowe w zestawie (lub dostępne od ręki nowe na rynku).

Montaż P&P (plus ew. śruby, etc. w zestawie)

 

Wskazani producenci:

 

-Billet

-PM

-RoadLok

 

żadnych no-name`ów

 

ew. jakieś rozsądne propozycje (czyli adapter + brembo/v-rod zacisk).

 

Powtórzę raz jeszcze 84-99. Po 2000 to tego jest od zatrzęsienia (ebay.de, allegro, etc), do 99 już dużo mniej.

Edytowane przez zioolko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najtaniej - dorobić adapter i jakiś Nissin lub Tokiko 4 lub 6 - cio tłoczkowy

 

Grubo - :-) sex piston PM- $300-$400 pod model

 

Jeździłem na cztero i sześcio tłoczkowych PM, firma Kultowa, ale konstrukcja zacisku taka sobie- 50 tyś km i do śmietnika - klocek wybija obudowę zacisku

 

Polecam coś z włoszczyzny na "plastikowych" tłoczkach + solidny adapter, koszty do zaakceptowania, a i jakość + skuteczność najwyższa

 

pzdr Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tego trochę:

http://www.ebay.co.uk/itm/HARLEY-DYNA-SPORTSTER-SOFTAIL-PM-4-KOLBEN-BREMSSATTEL-/182708626275?hash=item2a8a486363:g:T4sAAOSwGrFZicXA

http://www.ebay.co.uk/itm/Harrison-Billet-Front-LH-Slim-Front-Caliper-for-Harley-Davidson-/263083589192?hash=item3d4100fe48:g:wJEAAOSwiA9ZZPks

To tak na szybko, natomiast poważnie bym się zastanowił nad kupnem używki...

Przerabiałem to...

Znajomy załatwił mi z UK Jay Brake Ultra Six, nówka sztuka, ale na dzień dobry wszystkie uszczelnienia do wymiany...

Odżałować parę stów więcej i kupić nówkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM bardzo ciekawy temat a co z pompą hamulcowa czy da radę z 4-6 tłoczkami.

Miałem robić w sporcie custom czyli fabrycznie zacisk 2-tłoczkowy druga tarcze + zacisk lub wrzucić zacisk 4-tłoczkowy tak czy inaczej wychodzi 4- tłoczki przy takiej konwersji wymienia się pompę hamulcową z sporciaka xr"a która daje rady z 4-tłoczkami.

POZDRAWIAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jonaszko/Wallygator - z tego powodu kupiłem starego harleya, który wg. mnie ma klimat i duszę.

Co mi nie pasuje to wyrzucam/zmieniam. Dużo tego nie ma.

Z hamulcami nie ma tragedii, póki się jedzie w miarę rozsądnie. Ale jak wsiadam na kumpla drag stara z dwiema tarczami z przodu i dwoma dwutłoczkami to tam można przesunąć krawędź jazdy.

A tak już offtopując to oprócz hamulców, reszta jazdy japonią jest dla mnie gumowato-digitalna. W starym harleyu czuć analogowo obcowanie z techniką.

 

 

@slavo v2 - z tego co sprawdzałem to po 97-mym w softailu pompa jest zmieniona / przystosowana do mocniejszego zacisku (w 98-tym już na 100%).

We wcześniejszych modelach, trzeba zmieniać pompę. Stąd też późniejsze evo hamują lepiej mimo takiego samego tłoczka (coś tam chyba jeszcze w przewodach było wymieniane na przestrzeni lat).

@buba134 - był trzy tygodnie temu odnowiony zestaw 4-tłoczek na tokiko na ebay.de, ale zanim sprzedający odpowiedział na moje pytania to się sprzedał.

A opinie w necie o tokiko były, że dobre, ale w ścigach i turystykach jednak tokiko na brembo zmieniali.

 

W usa znalazłem za "parę" dolców adapter do montażu 4-tłoczków brembo starego typu. Zastanawiam się jeszcze, czy w tą stronę nie iść, ale to znowu regeneracja zacisku na dzień dobry, malowanie, etc.

 

Wolałbym coś nowego w okazyjnej cenie, powiedzmy do 70-80% tego co sobie krzyczą w sklepach. Okazji cenowych jest dużo ale po 2000 roku.

Wiem, że to nie problem powiedzieć kup sześciotłoczek za 1600-2000 zł :) (jak się policzy cła, wysyłkę, etc).

 

@ernestdrum - Billet, który wkleiłeś jest po 2000r, a PM pies go wie (w opisie nic na ten temat nie ma).

 

Jakbym miał kupować Billeta to bym brał 6-tłoczek, ale jak sprawdzałem ostatnio na stronie producenta to wychodzi, że go chwilowo nie produkują.

W Karpaczu większość customów, szczególnie z DE była na PM

Edytowane przez zioolko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAJ no to super ze pompa da rade zawsze to kasę można przeznaczyć na inne manele do moto.

Myślałeś może o opcji z drugom tarczą i zaciskiem jest to jakieś wyjście dodatkowy zacisk z tarczom + stalowy oplot efekt na pewno byłby odczuwalny .

POZDRAWIAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAJ fakt wizualnie to średnio ale coś za coś trzeba by kupić koło na dwie tarcze , zacisk i goleń-golenie od innego modelu myślę do zrobienia .

Polecam poszukać na forum fat boy- softail w stanach na pewno znajdziesz coś w temacie oni robią tam różne swapy podając jakie części, narzędzia i kilka fotek czarno na białym polecam poszukać bo warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm...

Nie rozumiem za bardzo tej zmiany...

Moze dlatego, że podejrzewam, ze potencjal oryginalnego zacisku nie został jeszcze wykorzystany.

No chyba, że sie Fatem lata pod 160... to OK. :wink:

 

P.S.

Jak juz niejedni zdarzyli zauwazyc....

Jedna jest droga przed nowymi posiadaczami starych HD... za pare sezonów sie wszystko prostuje... i nawet marchewy sadzą... juz tylko w ogródku. :)

Edytowane przez FIS

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fis Zmiana wynika z tego, że hamulce wymieniam zawsze w każdym pojeździe, który posiadam na możliwie najlepsze (w budżecie na jaki mnie stać).

Co w tym dziwnego?

 

Reszty twojego posta w ogóle nie rozumiem.

Chodzi o to, że zajadę maszynę? Nie kupiłem jej do mycia i oglądania.

Czy raczej chodzi o to, że się znudzi i coś innego nowego kupię?

Edytowane przez zioolko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, jeszcze 2, 3 sezony i zrozumiesz.

 

Odnosnie hamulców.

Ok.

Ja tylko uwazam, ze najpierw trzeba zrobić to co sie ma - porzadnie.

Dobrac odpowiednie tajle... polatac... i wtedy jak bedzie mało to modzić...

Tylko ze wg mnie aby było wtedy mało to trzeba mieć silnik... a nie OEM z 1998 roku.

Do 140 w przelocie w pojedynke OEM wystarcza... a na wiecej.... silnik nie pozwoli...

Tak wiec sądzę, że zarówno silnik jak i zacisk dupy nie urywa... i sa siebie warte... ;)

Tyle w temacie z mojej strony.

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...