Jump to content

zioolko

Forumowicze
  • Posts

    66
  • Joined

  • Last visited

About zioolko

  • Birthday 10/30/1978

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dolny Śląsk

Osobiste

  • Motocykl
    Fat Boy Evo 1998
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

407 profile views

zioolko's Achievements

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputation

  1. Panowie. Ustawiłem sobie sprzęgło i wszystko działa jak malina. Chciałbym tylko wspomnieć, że lekko niejasna jest wskazówka, żeby wkręcać śrubę do oporu. Należy śrubę wkręcać do delikatnego oporu, który czuć pod palcem (dokręcając ją palcami), a nie mocnego oporu pod kluczem. Pod kluczem to opór poczułem, jak ją dokręciłem do samego końca i nie szła dalej :). (oczywiście potem musiałem ją wykręcać) No i musiałem wygiąć klucz oczkowy, bo nie mogłem załapać tej nakrętki kontrującej (,żeby ją odkręcić i dokręcić). Pozdrawiam
  2. Dzięki za odzew. Amsoil zalałem. Primary. Znaczy liczyć się z tym, że tarczki/kosz załatwiłem. Czy próbować jeszcze ustawić? W jeździe miejskiej normalnie działa wszystko. Do tej pory wszystko robiłem bez serwisówki (yt sie nieraz posiłkowałem) i było ok. Nie wiedziałem, że przy takiej prostej czynności jak wymiana linki czyhają pułapki. Kupiłem sobie clymera, poczytam.
  3. Panowie odkopuje temat. Wymieniałem kierownice w swoim RK (2000 rok) z 16 cali na 17. Przy wymianie kierownicy uszkodził się pancerz w starej lince (zle ja pioprowadziółem). Nasmarowałem i założyłem nową nową linkę, spuściłem ze sprzęgła stary olej, zalałem nowy, wymieniłem uszczelki. Podregulowałem jako-tako klamke/linkę sprzęgła. No i teraz mam pytanie. Klamka/sprzęgło łapie normalnie, biegi wchodzą ok, nie mam problem z wrzuceniem neutralu (znaczy wrzuca sie go tak jak w każdym harasie). Ale od ok 60 mph sprzęgło zaczyna się ślizgać. Do tej prędkości na pierwszych biegach przyspiesza jak zwykle (petarda). A potem już się kaplica zaczyna, musze gaz odpuszczać i się robi niebezpiecznie w trasie. Czy po wymianie linki sprzęgła obligatoryjnie trzeba ustawiać pod kapą sprzęgła tą śrubką? Jak tak to łopatologicznie wyjaśnijcie proszę laikowi, jak to ustawić, żeby nie narobić problemów. Druga sprawa czy to mogą być już wykończone tarczki sprzęgła? Po wymianie kiery poniosło mnie na imprezie i przez kilkanaście sekund paliłem kapciora. Mea culpa Fantazja ułańska. Po tym paleniu (przed wymianą linki) nie jeździłem na moto, więc nie wiem czy fuckupa nie zaliczyłem. Dopiero teraz w tygodniu zrobiłem ok dwieście kilometrów i zamiast przyjemności z jazdy mam nieprzyjemność. Ogólnie moto jest mocno porobione przez własciciela z usa i przy takich obrotach jakie ma przy prędkości 60mph moment jest już dość duży. Jak go kupiłem parę lat temu to właśnie przy takiej prędkości/obrotach pompa paliwa nie wydalała i musiałem nową kupić. Tak więc sie zastanawiam, czy jeżeli się okaże, że tarcze zajechane, nie kupić jakiegoś mocniejszego zestawu. Wszystkie sugestie mile widziane. Ewentualnie też kto we Wro lub w okolicy może mi pomóc z regulacją (narzędzia i ręce do pracy mam, wiedza tylko brak). Pozdrawiam Piotrek
  4. Jestem z Wrocławia. Ale w Oleśnicy mam kolegę na Moto, tak więc bywam w miarę często. Jak chcesz Tour to w sierpniu znowu do Łeby z Olesnicy lecimy na bike week, ale bocznymi drogami, nie autobahnami.
  5. A złamałem jakieś przepisy drogowe ;)? Jak nie, to byłem.
  6. Panowie musiałem pożegnać się z moim Fat Boyem i na koniec sezonu kupiłem sobie "nowego" potworka. W związku z powyższym mam kilka pytań odnośnie Road King TC 88 wtrysk magneti rocznik 2000 Primo - czy ktoś we Wrocku lub bliższej lub dalszej okolicy jest w stanie mi zrobić przegląd układu paliwowego, zapłonowego i zawieszenia (łożysko główki ramy, lagi)Serwis odpada, m.in. dla tego bo mają terminy odległe, a ja na "wczoraj" potrzebuje Secundo - pytanie/problem zasadniczy: Objaw: Przy dynamicznym przyspieszaniu/mocnym odkręceniu manetki (szczególnie na niskich biegach i na szczycie ostatniego biegu) wystepuje wrażenie jakby odcinki zapłonu w szlifierce. Jakby brakowało wahy, albo robiło się spalanie stukowe i się zapłon przestawiał. Generalnie, żeby moto dalej przyspieszało muszę manetkę trzymać otwartą dwie trzy sekundy lub trochę dłużej (nie zawsze pomaga), albo puścić i jescze raz odkręcić (też nie zawsze pomaga). Zwykle pomaga zmiana biegu na wyższy (nie licząc rozpędzania "dynamicznego" na ostatnim biegu do v-max) Jak wystąpi to zjawisko to do momentu przełamania jego moto tak jakby popierduje/strzela w wydech, albo zachowuje się jak szlifierka łutututut (tylko odpowiednio wolniej). Oczywiście nie kręcę go do odcinki, z góry zaznaczam. Dodatkowo przy tym zjawisku jak wystapi to moto jedzie 75-80 mph max. Jak nie wystapi to jedzie 90 mph max (szybciej na razie mi sie nie udało). Zjawisko wystepuje w około 50% odkręceń dynamcznych manetki. Odkrecając lajtowo (prędkość/przyspieszenie szybkiej puszki) zjawisko nie występuje. Dodatkowo moto jak zjawisko nie wystapi jest naprawdę petarda. Oleje wymienione świeżo Świece nowe ori Filtr powietrza screaming eagle (ten wielokrotnego użycia), dzisiaj zdjąłem osłonę, miał obrobione śruby, więc nie walczyłem, bo miałem mało czasu go zdjąć.W poniedziałek go zdejmę i umyje. Prawie dwa baki paliwa wyjeżdżone z wlanym antydepresantem/czyścikiem do wtrysków. Wydaje mi się, że było grzebane po imporcie przy TPS (śruby też poniszczone). Co obstawiacie? Ustawiać TPS? (da sie samemu, znalazłem niby jakieś videoporadniki na yt z uzyciem multimetra)Układ wtryskowy?Pompę paliwa?
  7. Jak w temacie. Sprzedam oparcie (sissy bar) w wersji szybki montaż (detachable). Pasuje m.in. do fat boy z silnikiem evo (jeździło na moim moto). Pasuje do innych motocykli, z takim samym rozstawem śrub i szerokością błotnika (np to niektórych dynek i niektórych softaili na evo/tc). Oparcie posiada fabrycznie nowe zapięcia z polerowanego aluminium (fabrycznie była oksydowana stal) Cena 800 zł pełen opis i zdjęcia na alledrogo http://allegro.pl/sissy-bar-oparcie-harley-davidson-softail-evo-i7259923398.html
  8. Sprzedam jak w temacie. http://allegro.pl/ha...7071284604.html
  9. Sprzedam jak w temacie. http://allegro.pl/harley-davidson-fat-boy-evolution-1998-i7071284604.html
  10. Wszystko teraz jeden pies. Większość marek to tylko pakowacze/przepakowywacze kontenerów z Chrl. Im bardziej aryjska/brytolska nazwa, tym skośniejsze oczka składają :) K***a j****y gównolit. Przy próbie skręcenia do kupy połowa jednej śruby została w ręce, a druga połowa w dolnej części podnośnika. Nie mam słów. P******e teraz z arjanami muszę się mailami przerzucać. Do dupy. Tak wiec panowie, jeden uj co kupicie i tak będziecie w dupie.
  11. Rothewalda mam komplet kluczy (pisałem o nich w innym wątku), nie wiem czy to taki gównolit, są inne dużo tańsze na rynku (droższych też od groma) . Do hobbystycznych zastosowań starczają. BTW Betoniarka "made in germany" z allegro (ale niska półka), wys*ała mi się po dziesiątym worku zaprawy samopoziomującej, w środku roboty. Wyleczyła mnie skutecznie z zakupu narzędzi z dolnej półki. Z drugiej strony otwornica bosch za 150 zł (do wiecenia na sucho w gresie) po dwóch otworach w ceramice stępiła się i zaczęła bić na boki. Tak więc teraz jest jedna wielka ruletka co się kupi i czy się trafi na podróbkę, czy chińczyk miał dobry dzień, jaka partia materiału, etc. Stawiam osobiście na średnią półkę, staram się nie przepłacać, ani nie oszczędzać zbytnio,
  12. Głos poszedł plus link na FB.
  13. Może niekoniecznie co zrobiłem w harrym, ale co dla niego kupiłem. Przygotowując się do zimowania i prac "tuningowych" kupiłem sobie podnośnik centralny Constands http://www.ebay.de/itm/401400070576 Cena średnio ciekawa, na alledrogo można kupić klony taniej, ale nie chciałem ryzykować kupnem gównolitu. Plany na wykorzystanie już mam. Z braku czasu nie zdążyłem nawet rozpakować :) (dzisiaj przyszedł) A jeżeli chodzi o to co stricte dzisiaj zrobiłem to zmieniłem czarne "zatrzaski" szybkiego montażu w sissy na polerowane aluminiowe.
  14. Jak w temacie: Fabrycznie nowe lampy Led typu Daymaker: komplet jedna czołowa 7 cali plus pierścień montażowy + dwie 4 1/2 cala wraz z obudowami chromowanymi: http://allegro.pl/daymaker-harley-softail-touring-lampa-lightbar-i6952054426.html Fabrycznie nowa lampa stop Led plus oryginalna ramka montażowa : http://allegro.pl/harley-lampa-tylna-led-stop-ramka-oryginalna-i6952062521.html Używany oryginalny LightBar Softail w stanie bdb z fabrycznie nowymi wkładami clear/diamond: http://allegro.pl/light-bar-harley-softail-passing-light-nowe-i6965973268.html Fabrycznie nowy oryginalny błotnik tylny Fatboy Evo: http://allegro.pl/blotnik-harley-fat-boy-evolution-nowy-oryginalny-i6963186404.html Dla forumowiczów rabat 10%.
×
×
  • Create New...