Skocz do zawartości

zioolko

Forumowicze
  • Postów

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zioolko

  • Urodziny 10/30/1978

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dolny Śląsk

Osobiste

  • Motocykl
    Fat Boy Evo 1998
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

521 wyświetleń profilu

Osiągnięcia zioolko

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Sprzedam moto, którym jeżdżę od 2018 roku. https://www.olx.pl/d/oferta/harley-davidson-road-king-CID5-IDRTO09.html
  2. Panowie. Ustawiłem sobie sprzęgło i wszystko działa jak malina. Chciałbym tylko wspomnieć, że lekko niejasna jest wskazówka, żeby wkręcać śrubę do oporu. Należy śrubę wkręcać do delikatnego oporu, który czuć pod palcem (dokręcając ją palcami), a nie mocnego oporu pod kluczem. Pod kluczem to opór poczułem, jak ją dokręciłem do samego końca i nie szła dalej :). (oczywiście potem musiałem ją wykręcać) No i musiałem wygiąć klucz oczkowy, bo nie mogłem załapać tej nakrętki kontrującej (,żeby ją odkręcić i dokręcić). Pozdrawiam
  3. Dzięki za odzew. Amsoil zalałem. Primary. Znaczy liczyć się z tym, że tarczki/kosz załatwiłem. Czy próbować jeszcze ustawić? W jeździe miejskiej normalnie działa wszystko. Do tej pory wszystko robiłem bez serwisówki (yt sie nieraz posiłkowałem) i było ok. Nie wiedziałem, że przy takiej prostej czynności jak wymiana linki czyhają pułapki. Kupiłem sobie clymera, poczytam.
  4. Panowie odkopuje temat. Wymieniałem kierownice w swoim RK (2000 rok) z 16 cali na 17. Przy wymianie kierownicy uszkodził się pancerz w starej lince (zle ja pioprowadziółem). Nasmarowałem i założyłem nową nową linkę, spuściłem ze sprzęgła stary olej, zalałem nowy, wymieniłem uszczelki. Podregulowałem jako-tako klamke/linkę sprzęgła. No i teraz mam pytanie. Klamka/sprzęgło łapie normalnie, biegi wchodzą ok, nie mam problem z wrzuceniem neutralu (znaczy wrzuca sie go tak jak w każdym harasie). Ale od ok 60 mph sprzęgło zaczyna się ślizgać. Do tej prędkości na pierwszych biegach przyspiesza jak zwykle (petarda). A potem już się kaplica zaczyna, musze gaz odpuszczać i się robi niebezpiecznie w trasie. Czy po wymianie linki sprzęgła obligatoryjnie trzeba ustawiać pod kapą sprzęgła tą śrubką? Jak tak to łopatologicznie wyjaśnijcie proszę laikowi, jak to ustawić, żeby nie narobić problemów. Druga sprawa czy to mogą być już wykończone tarczki sprzęgła? Po wymianie kiery poniosło mnie na imprezie i przez kilkanaście sekund paliłem kapciora. Mea culpa 😕 Fantazja ułańska. Po tym paleniu (przed wymianą linki) nie jeździłem na moto, więc nie wiem czy fuckupa nie zaliczyłem. Dopiero teraz w tygodniu zrobiłem ok dwieście kilometrów i zamiast przyjemności z jazdy mam nieprzyjemność. Ogólnie moto jest mocno porobione przez własciciela z usa i przy takich obrotach jakie ma przy prędkości 60mph moment jest już dość duży. Jak go kupiłem parę lat temu to właśnie przy takiej prędkości/obrotach pompa paliwa nie wydalała i musiałem nową kupić. Tak więc sie zastanawiam, czy jeżeli się okaże, że tarcze zajechane, nie kupić jakiegoś mocniejszego zestawu. Wszystkie sugestie mile widziane. Ewentualnie też kto we Wro lub w okolicy może mi pomóc z regulacją (narzędzia i ręce do pracy mam, wiedza tylko brak). Pozdrawiam Piotrek
  5. Jak w temacie. Sprzedam oparcie (sissy bar) w wersji szybki montaż (detachable). Pasuje m.in. do fat boy z silnikiem evo (jeździło na moim moto). Pasuje do innych motocykli, z takim samym rozstawem śrub i szerokością błotnika (np to niektórych dynek i niektórych softaili na evo/tc). Oparcie posiada fabrycznie nowe zapięcia z polerowanego aluminium (fabrycznie była oksydowana stal) Cena 800 zł pełen opis i zdjęcia na alledrogo http://allegro.pl/sissy-bar-oparcie-harley-davidson-softail-evo-i7259923398.html
  6. Sprzedam jak w temacie. http://allegro.pl/ha...7071284604.html
  7. Sprzedam jak w temacie. http://allegro.pl/harley-davidson-fat-boy-evolution-1998-i7071284604.html
  8. Jak w temacie: Fabrycznie nowe lampy Led typu Daymaker: komplet jedna czołowa 7 cali plus pierścień montażowy + dwie 4 1/2 cala wraz z obudowami chromowanymi: http://allegro.pl/daymaker-harley-softail-touring-lampa-lightbar-i6952054426.html Fabrycznie nowa lampa stop Led plus oryginalna ramka montażowa : http://allegro.pl/harley-lampa-tylna-led-stop-ramka-oryginalna-i6952062521.html Używany oryginalny LightBar Softail w stanie bdb z fabrycznie nowymi wkładami clear/diamond: http://allegro.pl/light-bar-harley-softail-passing-light-nowe-i6965973268.html Fabrycznie nowy oryginalny błotnik tylny Fatboy Evo: http://allegro.pl/blotnik-harley-fat-boy-evolution-nowy-oryginalny-i6963186404.html Dla forumowiczów rabat 10%.
  9. Ja temat zrozumiałem, że rozchodzi się o czopka co się kręci do 9K. To byłoby trudno w sumie :) Ale skoro 9K to budżet taki to chyba prościej będzie Kolega ma draga 1100, specjalnie nie wiem co ci się w nim nie podoba - hamuje, skręca, bzyczy jak pszczółka, jakieś tam przyspieszenie (solo, bez bagaży) też ma. Hamuje lepiej/inaczej od mojego harryego (a ja jakoś też jeżdże i to nie emerycko) Wiem, że taki 1100 mało charakterny jest, ale pojechać się da. Lepiej raczej w tym budżecie nie będzie. Pomyśl, że może być gorzej w innych ;) Ale jak chcesz mieć namiastę v-roda, to kup hyosunga aquilę, taki "klon" v-roda tylko że w mniejszej skali. Znajomy miał nówkę z salonu bodajze przez 3 lata i był zadowolony. Made in Korea (nie żaden China) Używkę można za psi pieniądz kupić. Nawet chłopaki własne forum w czeluściach netu gdzieś mają, (chyba w Deep Webie ;) ) Wygląda jak mini power-cruiser, silnik ma jak w bieda-nakedzie ;) Niektórzy twierdzą, że silnik jest kopią/klonem z suki SV650, ponoć nawet graty pasują. http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Hyosung%20Cruser%20650%20%20%2004%20%201.jpg http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/1,113375,3076087.html A nuż tobie podpasuje.
  10. Dobra Pany, wróciłem do serii, jest dobrze na ledach, ale do evo rzeczywiście nie przystoi nowość. Harley już wystarczająco s********ł gamę na 2018 rok, nie będę go gonił ;) BTW Będę na dniach miał fabrycznie nowy komplet "daymaker" 7 cali + dwie lampy w chromie "daymaker" 4,5 cali, jak ktoś chętny PW. Do tego idealny light bar z wiązką z heritage jak ktoś chętny to PW. Miałem zakładać u siebie, ale jednak zostaję ortodoksem ;).
  11. @Fis Zmiana wynika z tego, że hamulce wymieniam zawsze w każdym pojeździe, który posiadam na możliwie najlepsze (w budżecie na jaki mnie stać). Co w tym dziwnego? Reszty twojego posta w ogóle nie rozumiem. Chodzi o to, że zajadę maszynę? Nie kupiłem jej do mycia i oglądania. Czy raczej chodzi o to, że się znudzi i coś innego nowego kupię?
  12. Fat Boy z dwiema tarczami będzie słabo wyglądał. Dodatkowo brak mocowania do drugiego zacisku. Oplot jak najbardziej.
  13. @Jonaszko/Wallygator - z tego powodu kupiłem starego harleya, który wg. mnie ma klimat i duszę. Co mi nie pasuje to wyrzucam/zmieniam. Dużo tego nie ma. Z hamulcami nie ma tragedii, póki się jedzie w miarę rozsądnie. Ale jak wsiadam na kumpla drag stara z dwiema tarczami z przodu i dwoma dwutłoczkami to tam można przesunąć krawędź jazdy. A tak już offtopując to oprócz hamulców, reszta jazdy japonią jest dla mnie gumowato-digitalna. W starym harleyu czuć analogowo obcowanie z techniką. @slavo v2 - z tego co sprawdzałem to po 97-mym w softailu pompa jest zmieniona / przystosowana do mocniejszego zacisku (w 98-tym już na 100%). We wcześniejszych modelach, trzeba zmieniać pompę. Stąd też późniejsze evo hamują lepiej mimo takiego samego tłoczka (coś tam chyba jeszcze w przewodach było wymieniane na przestrzeni lat). @buba134 - był trzy tygodnie temu odnowiony zestaw 4-tłoczek na tokiko na ebay.de, ale zanim sprzedający odpowiedział na moje pytania to się sprzedał. A opinie w necie o tokiko były, że dobre, ale w ścigach i turystykach jednak tokiko na brembo zmieniali. W usa znalazłem za "parę" dolców adapter do montażu 4-tłoczków brembo starego typu. Zastanawiam się jeszcze, czy w tą stronę nie iść, ale to znowu regeneracja zacisku na dzień dobry, malowanie, etc. Wolałbym coś nowego w okazyjnej cenie, powiedzmy do 70-80% tego co sobie krzyczą w sklepach. Okazji cenowych jest dużo ale po 2000 roku. Wiem, że to nie problem powiedzieć kup sześciotłoczek za 1600-2000 zł :) (jak się policzy cła, wysyłkę, etc). @ernestdrum - Billet, który wkleiłeś jest po 2000r, a PM pies go wie (w opisie nic na ten temat nie ma). Jakbym miał kupować Billeta to bym brał 6-tłoczek, ale jak sprawdzałem ostatnio na stronie producenta to wychodzi, że go chwilowo nie produkują. W Karpaczu większość customów, szczególnie z DE była na PM
  14. Jak w temacie kupię w ludzkich pieniądzach nowy lub używany zacisk 4-tłoczkowy lub 6-tłoczkowy do standardowej tarczy (w przypadku 6-tłoczka może być zestaw ze skręcaną tarczą) do fat boya 1998. Wymagania: Stan bdb. Klocki nowe w zestawie (lub dostępne od ręki nowe na rynku). Montaż P&P (plus ew. śruby, etc. w zestawie) Wskazani producenci: -Billet -PM -RoadLok żadnych no-name`ów ew. jakieś rozsądne propozycje (czyli adapter + brembo/v-rod zacisk). Powtórzę raz jeszcze 84-99. Po 2000 to tego jest od zatrzęsienia (ebay.de, allegro, etc), do 99 już dużo mniej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...