Dyny są fajne.. prowadzą sie o niebo lepiej niz Electra(przesiadłem sie ..).. małe zgrabne i pod dupą big twin- petarda.. odjazd na maksa...moto gabarytów sportstera (circa about) ale piec wiekszy.... i to jest to...
Już pisałem na FB. Uszczelniacz walka zdawczego lub niedoszczelniona sruba kapy wewnetrznej- sprzegło do zdjecia. Ok 40 min roboty ze zdjeciem , nowe uszczelnienie plus nowe uszczelki i składamy ok 1,5 godz roboty z myciem ,czyszczeniem itd itp.
Tak ot sobie to nie wyjmiesz. Sporo pracy, trzeba dostac sie do wnetrza ramy, czyli kable trzeba wyjac - zabawy jest sporo a ile epitetów poleci to nie wnikam.
bedzie ok. Tylko do niej jest jeszcze podkład i po finalnym malowaniu należy wygrzac tak jak jest napisane na puszce z farbą. jak zrobisz zgodnie z procedurą z instrukcji to posłuży długo.
Panowie! jest stara i niepodważalna zasada: jak dbasz tak masz. Mówię NIE naszemu pospolitemu druciarstrwu... a spotkałem już tego sporo. Koniec i kropka.
Taka dobra rada..( jeśli nie chcesz spalić motocykla).. jak coś dodatkowego chcesz podłączyć to tylko przez przekażnik, a najlepiej jak po drodze jest jeszcze wpięty bezpiecznik.
ja zalalem tak: Silnik Motul 7100 20w50 Sprzegło Bel Ray primary Skrzynia : Bel Ray transmission 85w140 w czerwcu parę zlotów,w lipcu Bieszczady - zobaczymy jak da rade.