Jump to content

buba1340

Forumowicze
  • Content Count

    151
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About buba1340

  • Rank
    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin
  • Birthday 07/26/1970

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów

Osobiste

  • Motocykl
    kilka
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

204 profile views
  1. Mam Bonnie , jest zajefajny, nawet jak dla mnie za sztywny i za precyzyjny, ale już się najeździłem https://sprzedajemy.pl/triumph-bonneville-t100-15-tylko-5300-mil-rzeszow-2-6bea9f-nr59980432 bardziej leżał mi ten co nie jeździł, ale był z 1978 roku Mam też spasionego sporta i go lubię , ale mam go już za dłuuugo https://sprzedajemy.pl/harley-davidson-sportster-xlh-evo-1988-rzeszow-2-6bea9f-nr58531608 XR kusi, baaardzo kusi, tylko żeby był w takim stanie jak pisze sprzedający ...
  2. Odpowiedź jest prosta, jak chcesz Harleya to kup Harleya, jak chcesz tyrystyka to nie kupuj Harleya, proste
  3. Witam Do sprzedania części/zestaw do budowy na bazie Harley-Davidson FXDS Dyna 1340 EVO. Bez dokumentów, to co na przyczepie, tylko całość. Cena 4000zł Więcej fot https://www.otomoto.pl/oferta/harley-davidson-fxds-dyna-1340-evo-czesci-rama-hd-ID6BZs9N.html pzdr Piotrek tel 692 061 161
  4. To jest automat, jak ostygnie to się włączy, daj mu kilka minut
  5. Ostatniego mechanika miałem w Showlu i się rozsypał w Bieszczadach w połowie lat dziewięćdziesiątych - sprężynki w odśrodkowym się wyprostowały bo koledzy jeździli wówczas Japoniami ;) Z elektroniką w Evo nie miałem problemów - moim zdaniem nie kombinuj i zrób wedle oryginału - będzie działać
  6. Ooo, sześćseta ? Ja to mlaskałem do tej pięścetki, człowiek sprzedawał i był z Radomia Foto z rozpoczęcia sezonu 1994 (?) w miejscowości Ujazd na zamku Krzyż Topór
  7. Dziękuję :) W standardzie i w moim NSU z serii OSL jest zapłon bateryjny, a w przypadku 501 prądnicę Bosch B145. Słyszałem jednak, ze na życzenie można było kupić moto z Magdynem ( Magneto+Dynamo czyli iskrownik + prądnica ;) Poniżej link do mojego NSU na YT :)
  8. Tak racja, ale ... Mam NSU 501 OSL z 1937r i BSA WM20 z 1942 i jest podobnie, sprzęgła są suche, na kosze nakłada się dodatkowe osłony blaszane - garnki, a do obudowy wlewa się kilkadziesiąt ccm oleju do smarowania łańcucha i amortyzatora momentu zrywu i niestety są problemy z przedostawaniem się oleju pomiędzy tarcze a przekładki i sprzęgło po jakimś czasie puszcza. Mam też BSA B33 z 1947 r i tam cały układ jest już "mokry" Podejrzewam, że na przełomie lat 60 tych inżynierowie HD byli troszeczkę opóźnieni w tej kwestii w stosunku do innych producentów, a może po prostu szukali własnej drogi, wyszli z założenie, że może być lepiej. Z naszego punktu widzenia i z tego jakie są dziś standardy wiemy że to błąd, to byłą ślepa uliczka, ale szacun, bo nie kopiowali tylko sami próbowali :) pzdr Piotrek
  9. Kiedyś w moim FL popełniłem błąd i pomyłkowo zamieniłem przewód odsysający z przewodem przewietrzającym - skutek - poziom oleju prawie do połowy sprzęgła i zniszczone tarcze sprzęgła Czy, wg Ciebie i przy poprawnym podpięciu przewodów przez uszkodzony uszczelniacz możliwe jest zalanie sprzęgła czy "układ odsysający" da radę ? Oczywiście zakładam normalne zużycie uszczelniacza, a nie jego brak - zniszczenie
  10. Adam, coś nie tak, Shovel ma suche sprzęgło, smarowany jest tylko łańcuch z pompy, a nadmiar jest przez tą pompę z Primary Cese jest odsysany do zbiornika oleju pod siedzeniem ... Sytuacja ta mogła wystąpić tylko w Evo lub TC
  11. No bo mnie jak Shovel spadł z podnośnika 2 piętra niżej to aż żona zapytała co się stało :rolleyes:
×
×
  • Create New...