Jump to content

buba1340

Forumowicze
  • Content Count

    156
  • Joined

  • Last visited

About buba1340

  • Rank
    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin
  • Birthday 07/26/1970

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów

Osobiste

  • Motocykl
    kilka
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

315 profile views
  1. Kup nowy zestaw np S&S - korby z pinem z rolkami w koszyczkach , to najlepsza opcja. Wymień łożyska oporowe w wagach, sprawdź stożki w wagach, sprawdź luz poosiowy. To tyle jeżeli chodzi o wał, zostają jeszcze łożyska główne
  2. Oba powinny podejść. Możesz też popatrzyć fabrycznym układem, jest najprostszy, wpinasz tylko wtyczkę, ale nowy w USA to z $250. Możesz tez przejść na nowszy układ z modułem pod siedzeniem, ale to trochę roboty z instalacją, za to dużo używanych i w rozsądnych pieniądzach Jeżeli chodzi o tańszy aftermarket to już nie kupiłbym wersji Mechanical Advance, to najprostsze układy, ale dzisiaj dostępne odśrodkowe przyśpieszacze są niestety niskiej jakości https://www.ebay.com/itm/COMPU-FIRE-20100-DUAL-FIRE-IGNITION-MODULE-20100/192912537773?_trkparms=aid%3D1110006%26algo%3DHOMESPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D227673%26meid%3D0fc5e5b8c8cb42169995c57e9ea02628%26pid%3D100005%26rk%3D6%26rkt%3D12%26mehot%3Dpf%26sd%3D233290826443%26itm%3D192912537773%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2047675%26algv%3DSimplAMLv5PairwiseWebWithBBEV2bDemotion%26brand%3DCompu-Fire&_trksid=p2047675.c100005.m1851 https://www.ebay.com/itm/Dynatek-DS6-1-Electronic-Ignition-System-Dual-Fire-21-7561-133-3001-DS6-1/233290826443?_trkparms=aid%3D1110006%26algo%3DHOMESPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D227673%26meid%3D2889f49bd6374d82b5f5816c56931665%26pid%3D100005%26rk%3D4%26rkt%3D12%26mehot%3Dsb%26sd%3D192912537773%26itm%3D233290826443%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2047675%26algv%3DSimplAMLv5PairwiseWebWithBBEV2bDemotion%26brand%3DDynatek&_trksid=p2047675.c100005.m1851
  3. https://www.ebay.com/itm/Dynatek-D2Ki-1P-Programmable-Ignition-2000i-1970-1999-Harley-Davidson-With-Carb/380974203467?epid=171219111&hash=item58b3d5024b:g:9I4AAOSwbHZaWAE6 https://www.ebay.com/itm/Compu-Fire-Single-Fire-Ignition-70-later-Big-Twin-Harley-SE-20600-60-3266/233645144898?fits=Make%3AHarley-Davidson&hash=item366655fb42:g:AqIAAOSwqzlfB8Ea Dużo tego na Ebay,. W Oemcycles kupowałem, szybko wysyłają do Polski
  4. piękny ...dziwię się, że się nie sprzedał
  5. Mam Bonnie , jest zajefajny, nawet jak dla mnie za sztywny i za precyzyjny, ale już się najeździłem https://sprzedajemy.pl/triumph-bonneville-t100-15-tylko-5300-mil-rzeszow-2-6bea9f-nr59980432 bardziej leżał mi ten co nie jeździł, ale był z 1978 roku Mam też spasionego sporta i go lubię , ale mam go już za dłuuugo https://sprzedajemy.pl/harley-davidson-sportster-xlh-evo-1988-rzeszow-2-6bea9f-nr58531608 XR kusi, baaardzo kusi, tylko żeby był w takim stanie jak pisze sprzedający ...
  6. Odpowiedź jest prosta, jak chcesz Harleya to kup Harleya, jak chcesz tyrystyka to nie kupuj Harleya, proste
  7. Witam Do sprzedania części/zestaw do budowy na bazie Harley-Davidson FXDS Dyna 1340 EVO. Bez dokumentów, to co na przyczepie, tylko całość. Cena 4000zł Więcej fot https://www.otomoto.pl/oferta/harley-davidson-fxds-dyna-1340-evo-czesci-rama-hd-ID6BZs9N.html pzdr Piotrek tel 692 061 161
  8. To jest automat, jak ostygnie to się włączy, daj mu kilka minut
  9. Ostatniego mechanika miałem w Showlu i się rozsypał w Bieszczadach w połowie lat dziewięćdziesiątych - sprężynki w odśrodkowym się wyprostowały bo koledzy jeździli wówczas Japoniami ;) Z elektroniką w Evo nie miałem problemów - moim zdaniem nie kombinuj i zrób wedle oryginału - będzie działać
  10. Ooo, sześćseta ? Ja to mlaskałem do tej pięścetki, człowiek sprzedawał i był z Radomia Foto z rozpoczęcia sezonu 1994 (?) w miejscowości Ujazd na zamku Krzyż Topór
  11. Dziękuję :) W standardzie i w moim NSU z serii OSL jest zapłon bateryjny, a w przypadku 501 prądnicę Bosch B145. Słyszałem jednak, ze na życzenie można było kupić moto z Magdynem ( Magneto+Dynamo czyli iskrownik + prądnica ;) Poniżej link do mojego NSU na YT :)
  12. Tak racja, ale ... Mam NSU 501 OSL z 1937r i BSA WM20 z 1942 i jest podobnie, sprzęgła są suche, na kosze nakłada się dodatkowe osłony blaszane - garnki, a do obudowy wlewa się kilkadziesiąt ccm oleju do smarowania łańcucha i amortyzatora momentu zrywu i niestety są problemy z przedostawaniem się oleju pomiędzy tarcze a przekładki i sprzęgło po jakimś czasie puszcza. Mam też BSA B33 z 1947 r i tam cały układ jest już "mokry" Podejrzewam, że na przełomie lat 60 tych inżynierowie HD byli troszeczkę opóźnieni w tej kwestii w stosunku do innych producentów, a może po prostu szukali własnej drogi, wyszli z założenie, że może być lepiej. Z naszego punktu widzenia i z tego jakie są dziś standardy wiemy że to błąd, to byłą ślepa uliczka, ale szacun, bo nie kopiowali tylko sami próbowali :) pzdr Piotrek
  13. Kiedyś w moim FL popełniłem błąd i pomyłkowo zamieniłem przewód odsysający z przewodem przewietrzającym - skutek - poziom oleju prawie do połowy sprzęgła i zniszczone tarcze sprzęgła Czy, wg Ciebie i przy poprawnym podpięciu przewodów przez uszkodzony uszczelniacz możliwe jest zalanie sprzęgła czy "układ odsysający" da radę ? Oczywiście zakładam normalne zużycie uszczelniacza, a nie jego brak - zniszczenie
×
×
  • Create New...