Limo Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Hej - macie jakieś doświadczenie w tej materii? Przyznam że do rozkminy zainspirował mnie ten szuwaks: https://www.amazon.com/Slime-10009-Tubeless-Tire-Sealant/dp/B000BOC2E2 Jeśli to faktycznie tak działa to myślę że możnaby tego używać zamiast moussa. Tylko właśnie najpierw trzeba "przerobić" felgę pod opony bezdętkowe. Znalazłem taki filmilk - co myślicie? Mnie nie podoba się jedna rzecz - że dał klej do szyb na ściankę opony. Potem będzie problem ze zdjęciem. Ale poza tym podoba mie się ta koncepcja. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Ten filmik to jakiś żart :) gość zrobił a nigdy nawet metra nie przejechał, szkoda zachodu na takie eksperymenty. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 limo a ty na musie masz crf ? ja w xr w sumie wcale tak często kapci nie łapałem .... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Gdzieś kiedyś widziałem gotowe kity do montażu na felgi szprychowe. Wyglądało to jak taki fartuch na felgę wklejany z zaworemhttps://motogumy.pl/Opony_motocyklowe_detkowe_bezdetkowe.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 limo a ty na musie masz crf ? ja w xr w sumie wcale tak często kapci nie łapałem .... Nie na dętce, a Fis ostatnio zauważył że mam przekrzywiony wentyl. Muszę sie tym zająć bo jeszcze chwila i się urwie. Ale ogólnie chcę mieć z takimi tematami spokój i nie martwić się że przez kapcia stracę cały dzień. Gdzieś kiedyś widziałem gotowe kity do montażu na felgi szprychowe. Wyglądało to jak taki fartuch na felgę wklejany z zaworemhttps://motogumy.pl/Opony_motocyklowe_detkowe_bezdetkowe.aspx Hmm, nie działa link. Ale najlepiej jakby ktoś podrzucił jakieś domowe patenty, tak po taniości ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Nie na dętce, a Fis ostatnio zauważył że mam przekrzywiony wentyl. Muszę sie tym zająć bo jeszcze chwila i się urwie. Ale ogólnie chcę mieć z takimi tematami spokój i nie martwić się że przez kapcia stracę cały dzień. Hmm, nie działa link. Ale najlepiej jakby ktoś podrzucił jakieś domowe patenty, tak po taniości ;)coś się zpendoliło w tym linku generalnie nazywa się to getto tubeless Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Na przekrzywiający się wentyl jest kilka patentów. Przede wszystkim trzeba dobrze założyć i dokręcić trzymak (na dwa razy, żeby nie zerwać gwintu). Druga sprawa to montować oponę na płyn do mycia okien, który szybko wysycha i nie powoduje ślizgania się opony na obręczy. Trzecia sprawa to ustawiać wentyl w położeniu lekko przekoszonym w odwrotną stronę, niż się będzie przekaszał podczas jazdy. No i czwarta sprawa: nigdy nie dokręcać nakrętką wentyla, żeby mógł się swobodnie przekosić bez wyrywania dętki. No i wiadomo, montować tylko dętki grube > 3,5 mm i jeździć na ciśnieniu >0,8 bara (ja jeżdżę na 1,2 bara i ani jednego kapcia od kilkuset godzin).IMHO dętki najlepsze, bo musy wychodzą drogo i dają słabe czucie w motocrossie. Może do lasu tak, ale w MX idzie się na większej dynamice i mało ludzi używa musy. Tubliss dobry patent, ale bardzo drogo wychodzi.No i wymiana dętki to moment, a wymiana musa albo tublissa to trochę gorsza zabawa i jebanie się w smary.... nie polecam. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 A może tak? Chyba potestuję w zimie.Z tego co tu piszą taśma daje radę! http://advrider.com/index.php?threads/3m-4411n-sealing-tape-tubeless-conversion.1147330/ Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Kumpel każdy nypel szprychy władował silikonu uszczelki na równo z felgą i wentyl wkręcił. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 IMHO dętki najlepsze, bo musy wychodzą drogo i dają słabe czucie w motocrossie. Może do lasu tak, ale w MX idzie się na większej dynamice i mało ludzi używa musy. Tubliss dobry patent, ale bardzo drogo wychodzi. ciekawe u mnie większość lata na musach :D mus ma milion wad ale ma jedną zajebistą zaletę z punktu widzenia jakiegokolwiek ścigania się -nie da się go zabić w trakcie wyścigu , nawet gałąź ci się wbije to wyrwiesz i pojedziesz dalej , wentla też nie utniesz bo go nie ma , a jak ktoś lata pro z naciskiem na jakiś wynik to nie może sobie pozwolić na nieukończenie wyścigu albo zamykanie stawki bo złapał flaka a w mx też ucięcia wentla się zdarzają sam byłem świadkiem ... (ja jeżdżę na 1,2 bara i ani jednego kapcia od kilkuset godzin). ja ładowałem 2 bary ze względu na częste przeloty po asfalcie żeby się kostka tak nie darła , jeden trzymak i 3 razy w ciągu chyba 2 lat urwałęm wentla w tym 2 razy w michelince 4mm za prawie 100 zł sztuka ( myślałem że się pochlastam ) a xr600 to muł bagienny przy jakkimkolwiek 450 więc 1.2 gwarancji nie daje ........ Druga sprawa to montować oponę na płyn do mycia okien, który szybko wysycha i nie powoduje ślizgania się opony na obręczy. broń boże niech komuś nie wpadnie do głowy używanie smalcu jak stosują wulkanizacje do samochodowych kół bezdętkowych , kumpel tak zrobił , fakt oponę zakłada się bajecznie ale ten smalec wolno schnie i efekt jest taki że urwał wentyl mimo trzymaka po pierwszych kilometrach bo się opona poślizła na feldze , a później znowu złożył na to samo to jak po pół roku chciał zdjąć oponę to myślał że kątówką będzie to robił , bo to jak zaschnie to skleja i uszczelnia ..... płyn do mycia szyb najlepszy :D Ale ogólnie chcę mieć z takimi tematami spokój i nie martwić się że przez kapcia stracę cały dzień. 2 dobre łyżki , płyn do mycia szyb , zapasowa dętka i klucze żeby koło odkręcić wozić ze sobą w aucie , chwila moment i zmieniasz :D albo z racji że nie latasz po asfalcie mus , tylko wtedy kup nowy a nie wymiętoloną używkę z olx , znajdź kogoś kto go dobrze założy i przez jakiś czas spokój , tylko potem zdjęcie horror :D Nie na dętce, a Fis ostatnio zauważył że mam przekrzywiony wentyl. Muszę sie tym zająć bo jeszcze chwila i się urwie. spuść powietrze do zera i ją lekko przesuń Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 broń boże niech komuś nie wpadnie do głowy używanie smalcu jak stosują wulkanizacje do samochodowych kół bezdętkowych , kumpel tak zrobił , fakt oponę zakłada się bajecznie ale ten smalec wolno schnie i efekt jest taki że urwał wentyl mimo trzymaka po pierwszych kilometrach bo się opona poślizła na feldze , a później znowu złożył na to samo to jak po pół roku chciał zdjąć oponę to myślał że kątówką będzie to robił , bo to jak zaschnie to skleja i uszczelnia ..... płyn do mycia szyb najlepszy :D Do zmiany opon używam wyłącznie pasty do opon. Wentyl ostatnio urwałem w 2013, a zajeżdżam 2-3 zestawy opon rocznie, plus kilka dziur po drodze. Jeżdżę po Karkonoszach na ciśnieniu 0,4-0,8 bara, w oponie jeden trzymak (wymieniany co 2 sezony mniej więcej). Teraz przesiadam się na tublissy, założę to zdam relację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.