tadeo Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Bierz dużego Bandziora (1200), xjr 1300, zrx 1200, cb 1300 itd. Wszystko da Ci masę frajdy z jazdy i dopiero pokochasz duże nakedy. No i każdego (oprócz XJR-y) kupisz z owiewką... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Kolego w szukajce to jest tylko fazer hornet i bandit i tak dalej ale jak chcesz proszę zablokuj mnie jak da Ci to frajdę ;-)To bierz "i tak dalej".A Bandit to fajny motocykl. Bierz litra i będziesz zadowolony. Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu_85 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 (edytowane) Czemu wszyscy proponujecie maszyny powyżej litra ;-) Przecież 600 i 650 wystarczają do normalnego przemieszczania się :-) Po co mam mieć spalanie 8 jak może być 6 :-)Powyżej litra jedynie V-ki akceptuje ;-) Edytowane 2 Sierpnia 2017 przez Maniu_85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 No dobra, ja się wycofuję. Po Twoim poście wnioskuję, że nic nie wiesz o dużych poj. w nakedach :biggrin:Zazwyczaj jeżdżę z moim przyjacielem (ja B12, on XJR 1300) i przy normalnej jeździe do 140 jeszcze nigdy nie przekroczyliśmy 6.5l/100 km. W takim silniku do dynamicznej jazdy wystarczy kręcić do 5-6 tys obr. Przejedź się, i dopiero wygłaszaj opinie. A jeśli bardzo chcesz jeździć 600-ką, to po co zmieniać pewne moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Czemu wszyscy proponujecie maszyny powyżej litra ;-) Bo napisałeś, że chcesz coś fajnego. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 W moim 1200 spalanie oscyluje wokół 5l. Średnio. Przy ok. 160-180 zbliża się do 7 l. Teraz jeździmy po Włoszech i wychodzi ok. 4 l, ale boczne drogi i max. to jakieś 130 km/h, a i to tylko momentami. Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Ja po fz6 kupiłem sobie sv650.Motocykl fajny ale brakuje mu trochę wigoru. Do jazdy solo całkiem ok, ale przydałoby się tak 30KM więcej. Zatem sv 1000 po fz6 byłaby spoko opcja, z750też brzmi ciekawie.Właśnie w te modele celuje na przyszłybsezon Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Romet spali 2.5 litra. Warto rozważyć. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 serio bandit 1200 powinien palić 5/100 ? mojemu kumplowi chyba nawet rzucony w przepaść na wolnych obrotach pali więcej , normalne spalanie to 7-8 .......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 To niech ustawi pożądanie gaźniki, a nie pozwala Ci kręcić kapslem po piwie. Przy normalnej dynamicznej jeździe nie przekroczy 6.5l. je*any pod czerwone pole wychleje nawet i 10. Tylko trzeba by wtedy jeździć tylko na 2 pierwszych biegach, bo na 2 dociaga do 170 km/ h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu_85 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 TO moja fz6 na 2gim dociągała 150km/h co do spalania w silniku powyzej 1litra i ponizej 6litrów paliwa nie wierzę.Poja fz6 spalała srednio 5l i jej osiągi były dla mnie bardzo wystarczające dlatego uważam że w tego typu motocyklach wystarcza. Miałem VTX1300 i tam pojemność była ok a nawet mógłbyć 1800 ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Nikt tu nie deklaruje 5l! Podkreślam, 6.5l to norma przy dość dynamicznej jeździe. Bandzior ma 91 Nm przy 4.5 tys obr, więc powinieneś zrozumieć, dlaczego nie ma potrzeby kręcić powyżej 5 tysi.A jeśli faktycznie nie chcesz litra, to po co zmieniasz moto? Skoro pasuje Ci 600-ka, jeździj 600-ką... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 (edytowane) TO moja fz6 na 2gim dociągała 150km/h co do spalania w silniku powyzej 1litra i ponizej 6litrów paliwa nie wierzę.Poja fz6 spalała srednio 5l i jej osiągi były dla mnie bardzo wystarczające dlatego uważam że w tego typu motocyklach wystarcza. Miałem VTX1300 i tam pojemność była ok a nawet mógłbyć 1800 ;-) Wiesz co to jest elastyczność i wysoki moment obrotowy? Jak nie, to się przejedź taką xjr 1300, CB 1300 itp. to może zrozumiesz. Edytowane 4 Sierpnia 2017 przez Tommo Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 A propos elastyczności, to niech się nawet małym Tryplem przejedzie to pozna.... A w dużym już jest czym jechać ;). O tych czwórkach co napisałeś nie wspomnę :D Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Właśnie street triple jest wg mnie ciekawą propozycją z klasy 600. Kwestia budżetu może jednak okazać się decydująca. Odnośnie spalania litrów, to przy jeździe bez kręcenia manetą w opór da się zejść do około 6l. Przykłady to K1300S czy Sprint ST. Każdym z nich przejechałem po kilkadziesiąt tys. km i dało radę zejść do takiego poziomu spalania. Trzeba pamiętać, że pracują na niższych obrotach niż 600tki. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.