Skocz do zawartości

Dławi się na biegach,na luzie nie-Yamaha Thundercat


Pablo97
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem.Motocykl to Yamaha Thundercat 600 98r.Mianowicie ostatnio zapalilem i wsiadłem na moto,zacząłem jechać i się strasznie yamaha dławi.... Na biegu jałowym obroty normalnie skaczą(mogę przeciągnąć do odcinki),a na wyższych biegach zaczyna się dławić i manetka nie oddaje równomiernie mocy. Odkręcam do końca manetkę a ona nawet nie reaguje a jak reaguje to np na dwójce do 7-8tys obrotów i dalej nie leci,z każdym biegiem wyższym ma maxymalnie mniej obrotów nawet jak daje do końca manetkę. Co zrobić w tej kwestii? Co mogło się zepsuć lub nie wiem ? :( Pozdrawiam

 

Edytowane przez Pablo97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstaw do serwisu, gaźniki do roboty.

Właśnie o to chodzi że motocykl był blokowany na 35 kw,gaźniki były robione. Na hamowni normalnie pod obciążeniem jechał,przywiezlismy go do domu,tydzien pozniej chcialem jechać i się dławi i nie da rady normalnie jeździć :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że motocykl równo chodzi.Kranik był zakręcany przez tydzień,może być to wina zapchanego kranika ? Gaźniki specjalnie były ustawiane pod blokadę a blokada była ustawiana ponad 100km od miejsca mojego zamieszkania... Co może być przyczyną i do czego warto zajrzeć przed oddaniem do jakiegoś serwisu/mechanika ? Bo wiadomo że lepiej samemu pokombinować niź wywalić kasę na mechanika :)



Może być to wina filtra powietrza ? Tam jest K&N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisze Limo - Wszystkie węzyki do podciśnienia muszą być szczelne! Jest to bardzo wazne,wystarczy ,że któryś będzie peknięty,albo niedokręcony i już będą problemy. Piszesz ,że masz K&N a wydech seria czy przelot? I czy to było zamontowane przed czy po serwisie gażników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze zobacz czy wężyk od paliwa nie jest gdzieś zagiety przełamany tak że ogranicza dopływ paliwa.

Jak nie znajdziesz nic z powyższych (mój post i posty kolegów) to pewnie po otwarciu kranika poszedł syf ze zbiornika i gaźniki trzeba przeserwisować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jadę do dziadka to poprzeglądam te różne rzeczy,odkrece kranik i go przedmucham,zobacze te wężyki itp :) Co jeszcze mogę w tej kwestii sprawdzić sam??

 

Jest przelot,nie było nic kombinowane z filtrem po serwisie gaźników.



Zobaczyłem wszystkie wezyki przedmuchalem je i wszystko niby powinno być git lecz niestety nie ma żadnej poprawy.

Zauważyłem jedynie ze jak odkrece ssanie to moto trochę lepiej leci i się mniej dlawi lecz i tak nie przeciagne do odcięcia na jakimś biegu. Jaki pomysł?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jadę do dziadka to poprzeglądam te różne rzeczy,odkrece kranik i go przedmucham,zobacze te wężyki itp :) Co jeszcze mogę w tej kwestii sprawdzić sam??

 

Jest przelot,nie było nic kombinowane z filtrem po serwisie gaźników.

 

Zobaczyłem wszystkie wezyki przedmuchalem je i wszystko niby powinno być git lecz niestety nie ma żadnej poprawy.

 

Zauważyłem jedynie ze jak odkrece ssanie to moto trochę lepiej leci i się mniej dlawi lecz i tak nie przeciagne do odcięcia na jakimś biegu. Jaki pomysł?

To możesz jeszcze wypuścić całe paliwo z gaźników, puścić nowe i zobaczyć czy coś będzie lepiej. Najpewniej było by je wyczyścić, było by pewne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I zauważyłem coś niepokojącego bo zalalem ostatnio płyn chłodniczy tzn dolalem bo mało było i końcówka węża dochodzącego do chłodnicy gdzieś spod silnika była tak jakby w oleju... Jak to zrobić z tym paliwem z gaznikow?

 

O co może chodzić z tym wężem który jest przymocowany do chłodnicy ze był w oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I zauważyłem coś niepokojącego bo zalalem ostatnio płyn chłodniczy tzn dolalem bo mało było i końcówka węża dochodzącego do chłodnicy gdzieś spod silnika była tak jakby w oleju... Jak to zrobić z tym paliwem z gaznikow?

 

O co może chodzić z tym wężem który jest przymocowany do chłodnicy ze był w oleju?

Na samym dole gaźnika, od spodu obudowy komory pływakowej jest śrubka do wypuszczania paliwa. Na każdym gaźniku osobno.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...