Skocz do zawartości

Pablo97

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Biała Podlaska

Osiągnięcia Pablo97

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Hym to co może być przyczyną tego dławienie się to ja nie wiem :((( Tak już bym pojezdzil a tu cZas leci.... Jak jutro twoja rada nic nie pomoże to zadzwonię chyba do mechanika.. Tylko ten olej na końcu wezyka do chłodnicy mnie niepokoi.
  2. No jutro zobaczę dokładnie to. Ale jak mu dam ssanie to lepiej jedzie i więcej obrotów łapie czyli może zbyt uboga mieszanka?
  3. I zauważyłem coś niepokojącego bo zalalem ostatnio płyn chłodniczy tzn dolalem bo mało było i końcówka węża dochodzącego do chłodnicy gdzieś spod silnika była tak jakby w oleju... Jak to zrobić z tym paliwem z gaznikow? O co może chodzić z tym wężem który jest przymocowany do chłodnicy ze był w oleju?
  4. Jutro jadę do dziadka to poprzeglądam te różne rzeczy,odkrece kranik i go przedmucham,zobacze te wężyki itp :) Co jeszcze mogę w tej kwestii sprawdzić sam?? Jest przelot,nie było nic kombinowane z filtrem po serwisie gaźników. Zobaczyłem wszystkie wezyki przedmuchalem je i wszystko niby powinno być git lecz niestety nie ma żadnej poprawy. Zauważyłem jedynie ze jak odkrece ssanie to moto trochę lepiej leci i się mniej dlawi lecz i tak nie przeciagne do odcięcia na jakimś biegu. Jaki pomysł?
  5. Chodzi o to że motocykl równo chodzi.Kranik był zakręcany przez tydzień,może być to wina zapchanego kranika ? Gaźniki specjalnie były ustawiane pod blokadę a blokada była ustawiana ponad 100km od miejsca mojego zamieszkania... Co może być przyczyną i do czego warto zajrzeć przed oddaniem do jakiegoś serwisu/mechanika ? Bo wiadomo że lepiej samemu pokombinować niź wywalić kasę na mechanika :) Może być to wina filtra powietrza ? Tam jest K&N
  6. Właśnie o to chodzi że motocykl był blokowany na 35 kw,gaźniki były robione. Na hamowni normalnie pod obciążeniem jechał,przywiezlismy go do domu,tydzien pozniej chcialem jechać i się dławi i nie da rady normalnie jeździć :(
  7. Witam mam pewien problem.Motocykl to Yamaha Thundercat 600 98r.Mianowicie ostatnio zapalilem i wsiadłem na moto,zacząłem jechać i się strasznie yamaha dławi.... Na biegu jałowym obroty normalnie skaczą(mogę przeciągnąć do odcinki),a na wyższych biegach zaczyna się dławić i manetka nie oddaje równomiernie mocy. Odkręcam do końca manetkę a ona nawet nie reaguje a jak reaguje to np na dwójce do 7-8tys obrotów i dalej nie leci,z każdym biegiem wyższym ma maxymalnie mniej obrotów nawet jak daje do końca manetkę. Co zrobić w tej kwestii? Co mogło się zepsuć lub nie wiem ? :( Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...