Pablo97 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 (edytowane) Witam mam pewien problem.Motocykl to Yamaha Thundercat 600 98r.Mianowicie ostatnio zapalilem i wsiadłem na moto,zacząłem jechać i się strasznie yamaha dławi.... Na biegu jałowym obroty normalnie skaczą(mogę przeciągnąć do odcinki),a na wyższych biegach zaczyna się dławić i manetka nie oddaje równomiernie mocy. Odkręcam do końca manetkę a ona nawet nie reaguje a jak reaguje to np na dwójce do 7-8tys obrotów i dalej nie leci,z każdym biegiem wyższym ma maxymalnie mniej obrotów nawet jak daje do końca manetkę. Co zrobić w tej kwestii? Co mogło się zepsuć lub nie wiem ? :( Pozdrawiam Edytowane 19 Lipca 2017 przez Pablo97 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Wstaw do serwisu, gaźniki do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo97 Opublikowano 19 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Wstaw do serwisu, gaźniki do roboty.Właśnie o to chodzi że motocykl był blokowany na 35 kw,gaźniki były robione. Na hamowni normalnie pod obciążeniem jechał,przywiezlismy go do domu,tydzien pozniej chcialem jechać i się dławi i nie da rady normalnie jeździć :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 To wracaj na hamownie i niech poprawiają. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 proszę o skorygowanie tematu wątku zgodnie z przyjętymi zasadami porzadkowymiczas do jutrajsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo97 Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Chodzi o to że motocykl równo chodzi.Kranik był zakręcany przez tydzień,może być to wina zapchanego kranika ? Gaźniki specjalnie były ustawiane pod blokadę a blokada była ustawiana ponad 100km od miejsca mojego zamieszkania... Co może być przyczyną i do czego warto zajrzeć przed oddaniem do jakiegoś serwisu/mechanika ? Bo wiadomo że lepiej samemu pokombinować niź wywalić kasę na mechanika :) Może być to wina filtra powietrza ? Tam jest K&N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Sprawdź węże doprowadzające powietrze do airboxa. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Jak pisze Limo - Wszystkie węzyki do podciśnienia muszą być szczelne! Jest to bardzo wazne,wystarczy ,że któryś będzie peknięty,albo niedokręcony i już będą problemy. Piszesz ,że masz K&N a wydech seria czy przelot? I czy to było zamontowane przed czy po serwisie gażników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Jeszcze zobacz czy wężyk od paliwa nie jest gdzieś zagiety przełamany tak że ogranicza dopływ paliwa.Jak nie znajdziesz nic z powyższych (mój post i posty kolegów) to pewnie po otwarciu kranika poszedł syf ze zbiornika i gaźniki trzeba przeserwisować. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo97 Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Jutro jadę do dziadka to poprzeglądam te różne rzeczy,odkrece kranik i go przedmucham,zobacze te wężyki itp :) Co jeszcze mogę w tej kwestii sprawdzić sam?? Jest przelot,nie było nic kombinowane z filtrem po serwisie gaźników.Zobaczyłem wszystkie wezyki przedmuchalem je i wszystko niby powinno być git lecz niestety nie ma żadnej poprawy. Zauważyłem jedynie ze jak odkrece ssanie to moto trochę lepiej leci i się mniej dlawi lecz i tak nie przeciagne do odcięcia na jakimś biegu. Jaki pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi919 Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Jutro jadę do dziadka to poprzeglądam te różne rzeczy,odkrece kranik i go przedmucham,zobacze te wężyki itp :) Co jeszcze mogę w tej kwestii sprawdzić sam?? Jest przelot,nie było nic kombinowane z filtrem po serwisie gaźników. Zobaczyłem wszystkie wezyki przedmuchalem je i wszystko niby powinno być git lecz niestety nie ma żadnej poprawy. Zauważyłem jedynie ze jak odkrece ssanie to moto trochę lepiej leci i się mniej dlawi lecz i tak nie przeciagne do odcięcia na jakimś biegu. Jaki pomysł?To możesz jeszcze wypuścić całe paliwo z gaźników, puścić nowe i zobaczyć czy coś będzie lepiej. Najpewniej było by je wyczyścić, było by pewne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo97 Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 I zauważyłem coś niepokojącego bo zalalem ostatnio płyn chłodniczy tzn dolalem bo mało było i końcówka węża dochodzącego do chłodnicy gdzieś spod silnika była tak jakby w oleju... Jak to zrobić z tym paliwem z gaznikow? O co może chodzić z tym wężem który jest przymocowany do chłodnicy ze był w oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Nie było białej mazi pod korkiem chłodnicy? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo97 Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Nie było żadnej białej mazi pod korkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi919 Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 I zauważyłem coś niepokojącego bo zalalem ostatnio płyn chłodniczy tzn dolalem bo mało było i końcówka węża dochodzącego do chłodnicy gdzieś spod silnika była tak jakby w oleju... Jak to zrobić z tym paliwem z gaznikow? O co może chodzić z tym wężem który jest przymocowany do chłodnicy ze był w oleju?Na samym dole gaźnika, od spodu obudowy komory pływakowej jest śrubka do wypuszczania paliwa. Na każdym gaźniku osobno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.