Skocz do zawartości

[ROZ] Cb 1300 rzuciła palenie.


Pepper
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem Koledzy.

 

Mój sprzęt po 3 tygodniach stania w garażu, nie zamierza odpalić.

Ostatnia jazda to była 500km wycieczka, kiedy to maszyna chodziła jak zegarek.

Wczoraj wbijam do garażu i d...

 

Rozrusznik pięknie kręci, pompę słychać, a silnik nawet nie kichnie (paliwo jest, uprzedzając).

Na logikę (rzecz jasna swoją) dostrzegam tu brak iskry. I teraz pytanie do Was od czego mam zacząć.

 

Maszyna ma 23K przejechane więc zasadniczo to świeżyna, świece ma nowe, aku też, HISS przestaje świecić więc z immobiliserem też jest OK.

 

???

 

Help

 

Pozdro

Pepper

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne zbyt mocno Ci nie pomogę, ale miałem dokładnie takie same objawy w V-stormie 650. Iskra była, paliwo było, rozrusznik kręcił itd. Po prostu na czuja zacząłem odpinać i spinać ponownie wszystkie kostki jakie miałem pod siedzeniem. Jedną z nich był jakiś przekaźnik (nawet słychać po załączeniu zapłonu, że coś w nim pstryka). I po rozłączeniu i złączeniu tego przekaźnika (nie wiem co to, bo się nie znam) moto odpalił od pierwszego strzała. Minął dobry miesiąc od tej sytuacji i nic się nie dzieje.

Aaaaaa, rozumiem, że na wszelki wypadek bezpieczniki sprawdziłeś? A alarm masz?

Edytowane przez slledzik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpieczniki będę sprawdzał dzisiaj, ale na postoju by walnęły?

Alarm mam. Fabryczny immobilizer i blokadę pompy paliwa z alarmem. Po naciśnięciu przycisku na pilocie wszystko jest normalnie, pompę słychać jak zwykle przed rozruchem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale sprawdzałeś czy iskra jest?

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z garażu. Iskra taka, że spawać można.

Generalnie nie słychać pompy. Przekaźnik cyka ale pompa nie szumi.

No to masz odpowiedź. Albo iskra albo wacha. Próbowałeś podczepić coś z wachą bezpośrednio do przewodu paliwowego po zdjęciu zbiornika? Bez pompy. Grawitacyjnie. Jak zagada, to wiesz o co chodzi....

Edytowane przez Buber

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz odpowiedź. Albo iskra albo wacha. Próbowałeś podczepić coś z wachą bezpośrednio do przewodu paliwowego po zdjęciu zbiornika? Bez pompy. Grawitacyjnie. Jak zagada, to wiesz o co chodzi....

 

No właśnie nie bardzo. Tzn.mniemam, że muszę sprawdzić przekaźnik. Tylko teraz nie wiem czy te trzy co mam w zadupku to są jedyne czy muszę więcej rozebrać. Jeden z tych cyka.

Mam tam w ogóle immobilajzer z alarmem, który odcina pompę, ale on gaśnie jak się pilota naciśnie, więc zakładam, że to nie jest winowajca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...