Skocz do zawartości

slledzik

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    łódzkie

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki DL 650 K7
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2254705

Osiągnięcia slledzik

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. I wszystko jasne. Akumulator był do wyrzucenia. Zakup nowego rozwiązał sprawę. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie się tematem. Pozdrawiam
  2. W tym motocyklu światła są zawsze włączone, od momentu przekręcenia kluczyka w stacyjce. Zatem w moim przypadku wynosi ok. 11,6 V (chyba trochę mało). Mam nadzieję, że to akumulator. Jutro zawiozę go do specjalistycznego sklepu, jeśli okaże się walnięty, to kupię nowy i wtedy zobaczę. Na chwilę obecną napięcie "gołego" aku wynosi ok. 10,3 V. 12,5 V było tylko po naładowaniu. Po ponownej próbie odpalenia, napięcie spadło tak jak na filmiku i wzrosło maksymalnie do powyższych 10,3 V.
  3. Witam serdecznie. Posiadam Suzuki DL 650 z 2007 r. Do tej pory wszystko pięknie w nim działało. Niestety, wczoraj przy próbie odpalenia pojawił się problem. Przekręciłem stacyjkę, włączyłem zapłon i przy próbie odpalenia coś strzeliło w okolicy akumulatora i nic się nie zadziało. Wszystko zgasło, nawet godzina i przebieg motocykla na wyświetlaczu. Rozrusznik nawet nie zagadał. Brak jakiegokolwiek dymku, smrodu czy coś w tym stylu. Po wyjęciu kluczyka godzina i przebieg ponownie się zaświeciły. Ponowne przekręcenie kluczyka (już bez załączenia zapłonu) od razu zgasły zegary i cisza. Zatem wziąłem miernik, podłączam do aku i napięcie wynosi ok. 12,5 V. Ponownie próbuję odpalić i znów po przekręceniu kluczyka napięcie gwałtownie spada do 1-2 V. Oczywiście nic się nie dzieje. Co jakiś czas coś tam zatrybi, zapłon włączam wszystko odbywa się jak przy normalnym odpalaniu i z chwilą włączenia rozrusznika znów słychać jakby strzał w okolicy akumulatora (wydaje mi się, że to z okolic komputera sterującego). Poniżej filmik jak to wygląda (na filmiku wywala błąd, ale było to spowodowane przez czujnik przechyłu, bez błędów procedura wygląda tak samo) Czasem po tych spadkach napięcia, napięcie akumulatora wraca do ok. 12,5 V a czasem do ok. 10 V i dopiero po jakimś czasie osiąga wartość prawidłową. Co dziwne, po podłączeniu akumulatora do ładowarki (klemy odłączone) wykrywa ona napięcie ok. 10 V (miernik dokładnie tyle samo pokazuje). Po jakimś czasie nagle wskakuje na ok. 12,5 V chwilę podładuje i pokazuje, że akumulator jest naładowany (ładowarka jest sprawna, bo testowana na 2 innych akumulatorach). Jakiś sugestie? Gdzie szukać przyczyny? Akumulator, jakiś przekaźnik, komputer? Pozdrawiam i z góry dziękuję za jakieś sugestie w kwestii rozwiązania problemu.
  4. Zapewne zbyt mocno Ci nie pomogę, ale miałem dokładnie takie same objawy w V-stormie 650. Iskra była, paliwo było, rozrusznik kręcił itd. Po prostu na czuja zacząłem odpinać i spinać ponownie wszystkie kostki jakie miałem pod siedzeniem. Jedną z nich był jakiś przekaźnik (nawet słychać po załączeniu zapłonu, że coś w nim pstryka). I po rozłączeniu i złączeniu tego przekaźnika (nie wiem co to, bo się nie znam) moto odpalił od pierwszego strzała. Minął dobry miesiąc od tej sytuacji i nic się nie dzieje. Aaaaaa, rozumiem, że na wszelki wypadek bezpieczniki sprawdziłeś? A alarm masz?
  5. A nie możesz zastosować nakrętek samokontrujących? Do kupienia praktycznie w każdym sklepie żelaznym.
  6. W kwestii podłączenia Ci nie pomogę, ale takich "chińskich" bajerów szukaj sobie na aliexpress, jest o wiele taniej, np. http://tnij.org/h64ykfz . I nie ma się co obawiać, że to idzie z Chin. Płatności dokonuje się przez Platnosci24.pl w złotówkach, ze zwykłego, polskiego konta bankowego.
  7. Witam serdecznie. Posiadam kask HJC IS-17. Chciałbym w nim wymienić sobie blende, gdyż ta standardowa jest zbyt jasna (sporo ludzi tak uważa). Okazało się, że HJC produkuje oryginalne blendy do tego kasku o 3 barwach (Dark Smoke, Smoke i Amber). Domniemuję, że jest to mocno ciemna, ciemna i źółta - zapewne na pochmurne dni. I teraz moje pytanie. Czy ktoś się orientuje do jakiej tonacji można zaliczyć standardową blendę? Bo problem w tym, że wersję smoke znalazłem w Polsce, ale dark smoke już nie. Chciałbym mieć przyciemnienie na poziomie 2-3 w skali jaka jest przy lepszych okularach przeciwsłonecznych (skala jest od 1-4 i generalnie nie zaleca się prowadzenia pojazdów już przy 3, a 4 jest naprawdę ciemno, przynajmniej dla mnie). Zatem jeśli ktoś mógłby mi doradzić, to będę wdzięczny. Pozdrawiam.
  8. Witam. Posiadam DL-ka 650 z 2007 roku. Ostatnio zauważyłem, że silnik ma odcięcie przy ok. 8500 obr/min. Wg mnie trochę za szybko. Czasem przy wyprzedzaniu, szczególnie z plecaczkiem, zaskoczyło mnie to zbyt wczesne odcięcie. Jak jest w Waszych maszynach? Czy można to jakoś regulować mechanicznie/elektronicznie? Czy może jest to jakiś problem z silnikiem?Dodam, że czerwone pole zaczyna się przy 10500 obr/min a sam silnik można kręcić do 12 tys. Ponadto po dojściu do odcięcia, a następnie dodaniu więcej "gazu" motor wkręca się na wyższe obroty, nawet na czerwone pole. To samo dzieje się podczas jazdy, choć wtedy mocno szarpie w czasie "przeskakiwania" tego odcięcia.Będę bardzo wdzięczy za jakieś sugestie co do przyczyny mojego problemu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...