HordFenry Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Witam Zwracam się do Was z prośbą o poradę dotyczącą wyboru kolejnego motocykla. Niestety ze względów zdrowotnych muszę się przesiąść z Hayabusy na coś z bardziej ludzką pozycją za kierownicą (kierownica typu clipon i mocno podgięte nogi nie są już mile widziane w moim przypadku). Zdaje sobie sprawę że przesiadka 'w dół' z dotychczasowego motocykla będzie ciężka ale już nie odczuwam przyjemności z jazdy przy takiej pozycji jaką ma Hayka. Nie ukrywam że nadal chciałbym mieć dostępne pod tyłkiem parę koników aby pojechać sobie w trasie bez problemowo z przelotową oscylującą 170-200km/h i mieć jeszcze coś pod manetką w zapasie oraz żeby motocykl miał półowiewkę (czasza w stylu Yamaha FZ1, typowe nakedy bez owiewek odpadają)Przypatruje się Yamasze FZ1, Hondzie CB1300, Kawasaki Z1000SX, Suzuki GSX-S1000, Bandit i GSX-F 1250 jednak z przyjemnością przyjrzę się innym ciekawym propozycjom. Dzięki z góry i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Na tym wszystkim co wymieniłeś nogi dalej będą podgięte. Zastanów się nad Varadero. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Na tym wszystkim co wymieniłeś nogi dalej będą podgięte. Zastanów się nad Varadero.Varadero i 170-200 km/h - to się ne klei FJR 1300 z 6tka - jak masz kase na taką świeżynkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Versys 1000 - pozycja wyprostowana, nogi zrelaksowane, co do silnika chyba nie ma pytań? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Versys 1000 - pozycja wyprostowana, nogi zrelaksowane, co do silnika chyba nie ma pytań? Silnik jest przezajebisty. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HordFenry Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Przymierzałem się do FZ1 i myślę że ten kąt ugięcie nóg i wyprostowana pozycja będzie w porządku. Tommo, widzę że ujeżdzasz Z1000SX - mógłbyś coś napisać o tym motocyklu ? jak Ci się nim jeździ w trasie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejv81 Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Jeśli pozycja Tobie w SX podejdzie to moim zdaniem nie będziesz w trasie narzekał, silnik jest na tyle dynamiczny że nie będziesz musiał mielic biegami itp itd reakcja na skurcz nadgarstka natychmiastowa, czytałem przed zakupem SE że niby przy zapietym 6 biegu zbijasz do 40km/h odkrecisz i bez marudzenia płynnie zacznie przyspieszyć więc przetestowałem i faktycznie zero marudzenia przez kawę, odkrecasz i jazda, SX nie latałem ale konstrukcja jest ta sama, generalnie bardzo przyjemny motocykl w prowadzeniu jeśli chodzi o SE i sądzę że w przypadku SX jest tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 SX to taki mix sportowo-turystyczny. Po niemal dwóch miesiącach użytkowania stwierdzam, że jest to bardziej sport niż turystyk. Oj zdecydowanie. Bardzo zwinny, dobrze się prowadzący motocykl. Niestety dość twardy, co przy dłuższych przelotach u mnie objawia się bólem dupska. Dlatego jak potrzebujesz czegoś bardziej turystycznego i na dłuższe przeloty SX się nie sprawdzi raczej. Silnik jest fenomenalny! Mocny i elastyczny. Daje bardzo dużo frajdy. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejv81 Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Tommo bawiłeś się regulacją zawiasu czy na fabryce latasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Tylko napięciem wstępnym sprężyny. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Jeździłeś Hajką, to B-king będzie w sam raz :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Jeździłeś Hajką, to B-king będzie w sam raz :-)dopóki główka ramy nie pierdolnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Naked w trasy? Słaby pomysł. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nezka Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 A cos takiego jak KTM 1290 SuperADV? Sam mam na niego ochote.nezka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejv81 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Naked w trasy? Słaby pomysł.Co kto lubi, nie narzekam w trasie na golasa, właśnie dotarłem na Mazury i jedne co mi humor popsuło to mandat po drodze i przed samym osiągnięciem calu ulewa jak h...j Na pewno niekofortowe na golasie są szybkie przeloty a ogólnie czemu nie, wszystkim się da w trasę pocisnąć jak się chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.