Skocz do zawartości

z Hayabusy na coś z bardziej ludzką pozycją


Rekomendowane odpowiedzi

Miałem dwa golasy i kiepsko to wspominam, chociaż wiele też od stroju zależy. Jak kask luźny i ciuchy też nie za bardzo dopasowane to człowiek lata jak chorągiewka na wietrze. Jest jednak jeden plus - golasy możliwe że ratują życie.. nie kusi tak do dłuższej szybkiej jazdy.

Versys 1000 szczególnie ten nowy wygląda ciekawie mimo że to Enduro, moc 120KM też jak na taki motocykl wydaje się dość spora, jeszcze kilka lat temu tyle mocy miały motocykle stricte sportowe. KTM wypuścił bardzo fajny motocykl - 1290 Super Duke GT, spora moc a i pozycja nie wydaje się bardzo sportowa, niestety ten motocykl jest nie na moją kieszeń .

 

Muszę się przymierzyć do Z1000SX, kusi mnie ten motocykl chociaż do Kawasaki jako marki zawsze podchodziłem sceptycznie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo k1200/ k1300. Ja miałbym ochotę na tego golasa czyli z literą r na końcu. W trasę ponoć się nadaje, szybek dostatek, mocy też. Cenowo tylko wychodzi drogo ale to mogłaby być ciekawa zmiana po Japonii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super Duke GT był u mnie faworytem i głównym konkurentem dla Kawy. Szczerze to byłem pewien, że w konfrontacji, podczas testów drogowych, zniszczy całkowicie SX'a. Tak podopowiadały suche fakty odnośnie głównie parametrów silnika, aktywnego zawieszenia itp. Po jazdach próbnych okazało się że jest zgoła inaczej. Kompletnie nie umiałem znaleźć tej przewagi, za którą musiałbym jednak sporo dopłacić. Kawa też wyglądowo bardziej mi odpowiadała.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości - co Ci nie odpowiadało w SD-GT?

 

Głównie cena :) A tak na poważnie, to nie tyle mi nie odpowiadało, co nie zauważyłem jakiejś istotnej przewagi względem konkurenta. Decydowały więc niuanse, ale jednak w jeździe codziennej odczuwalne. Np. w Kawie lusterka są oddalone od kierowcy dzięki czemu, wystarczy tylko skierować tam wzrok nie ruszając głową. To mi bardzo pasuje. W KTM lustra są na kierownicy i znacznie bliżej kierowcy, już tak fajnie nie jest. Przy wolnej, miejskiej jeździe, Kawa ma lepszą kulturę oddawania mocy. To wynika z budowy i typu silnika. KTM ma większy zbiornik, to jest fajne i w serii lepsze wyposażenie. Generalnie są to podobne konstrukcje, pozycja za kierownicą w zasadzie identyczna. Jeszcze jedna kwestia, koszty eksploatacji. KTM będzie wyraźnie droższy.

Edytowane przez Tommo

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

SX to taki mix sportowo-turystyczny. Po niemal dwóch miesiącach użytkowania stwierdzam, że jest to bardziej sport niż turystyk. Oj zdecydowanie.

Bardzo zwinny, dobrze się prowadzący motocykl. Niestety dość twardy, co przy dłuższych przelotach u mnie objawia się bólem dupska.

Dlatego jak potrzebujesz czegoś bardziej turystycznego i na dłuższe przeloty SX się nie sprawdzi raczej. Silnik jest fenomenalny!

Mocny i elastyczny. Daje bardzo dużo frajdy.

Ja zmienilem siedzenie po dwoch tygodniach,to byla chyba jedyna wada tego motorka.Dupa mi odpadala.Zrobilem do tej pory ponad 23000 km i moje cztery litery sa ok.Ale mysle ja sprzedac i kupie chyba Vstroma lub Versusa ale 650.

Ciekawe,ile ona moze byc teraz warta,pelna wersja turystyczna i duzo dodatkow no i pierwszy wlasciciel,wersja amerykanska troche mocniejsza.

Edytowane przez JERZYK-NYC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...