a_rtu_r Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Witam Wszystkich, Mam problem z CBR 1100xx na gaźnikach. Podczas jazdy w korku obroty motocykla zaczęły spadać aż motocykla zgasł i od tego czasu nie udało się go odpalić. Po tym jak zgasł, to odpalał na kilka sekund i gasł - myślałem, że problem z paliwem oraz na początku że się przegrzał i nie odpali. Podczas jazdy temperatura na wskaźniku była na dopuszczalnym poziomie, dokładnie w połowie skali. Rozrusznik kręci ale niestety nic nie zapala. Obstawiałem, że problem leży w tym, że motocykl nie dostawał paliwa. Ściągnąłem bak i nalałem benzyny bezpośrednio do gaźników ale niestety nie pomogło. Możliwe że nie ma 'iskry'? Pytanie tylko jak dostać się do świec - czy ktoś dysponuje manualem? Druga sprawa dotyczy sytuacji, że z miejsca wskazanego na zdjęciu leje się paliwo. Czy tak powinno być - bo nie do końca wiem, gdzie ten wężyk ma być podpięty. Pozdrawiam i dziękuję za każdą pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Jak cbr gaśnie to pierwsze do sprawdzenia jest ładowanie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszZZR Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 sprawdź membranę w kraniku, a ten wężyk jest chyba od podciśnienia dla kranika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Dzisiaj posprawdzam wszystko i zobaczymy co jest grane. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 28 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Szybkie pytanie. Jaki klucz najlepszy do wykrecenia świec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Szybkie pytanie. Jaki klucz najlepszy do wykrecenia świec? Klucz do świec, nasadowy, cienkościenny plus do tego przedłużka. Nie wiem jaki tam masz rozmiar, przeważnie jest to 16 ale doczytaj. Na 3/8 cala, 12 kątny z gumowym chwytakiem (albo droższy z magnetycznym). Uważaj na tanie, wszędzie dostępne nasadki do świec na 1/2 cala, 6 kątne bo niemal pewne, że z racji ich grubości nie dasz rady włożyć go w otwór świecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 W CBR 600 wchodzi normalna nasadka na 1/2 to dlaczego miałaby nie wejść w XX? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Nie wiem czy wchodzi czy nie wchodzi - dlatego lepiej dołożyć parę zł i kupić 3/8 cala, będzie bardziej uniwersalny. Do RF900 czy F650 1/2 cala nie podchodzi bo jest za gruba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Na 90% wchodzi :). Nawiasem mówiąc do SV też. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Panowie, Naładowałem akumulator, sprawdziłem świece - iskra jest. Zalałem gaźniki bezpośrednio paliwem i motocykl odpalił i zgasł. Po każdej chwili jak odpalił to po 2s gasł. Czy problemem mogą być gaźniki? Mam bak odpięty od gaźników - może tutaj jest problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Zawsze jest to samo - albo iskra, albo mieszanka. "Iskra jest" to może nic nie znaczyć, bo na oko nie ocenisz czy to dobra iskra czy słaba. Ale pytanie czy jak zdechnie to świece suche czy mokre?Zresztą - skoro odpala to iskra może być, a na 90% masz problem z podawaniem paliwa. Jak chcesz sprawdzić to nie "lej paliwa bezpośrednio do gaźników" tylko kup w aptece największą strzykawę jaką mają (3zł albo koło tego, taka dupna 150ml) i podłącz ją wężykiem i zalej paliwem. I wtedy odpal. Bo teraz to wyjada paliwo i zdycha, czyli niewiele wiadomo. Poza tym, biorąc uwagę to co opisałeś na początku, coś mogło się przyjarać, przytopić, kabelki tego nie lubią. Także sprawdź dokładnie elektrykę (miernik w łapę i sprawdzaj opory), a potem oglądaj gaźniki. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.