Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Przy ukladzie z dwoma cewkami dwuiskrowymi nie ma to znaczenia.

Raz iskra jest jednoczesnie na 1 i 4 cylindrze, nastepnie w 2 i 3.

Gdy iskra pojawia sie w cylindrze 1 w suwie sprezania pojawia sie jednoczesnie w 4 w suwie wydechu.

Analogicznie z cylindrami 2 i 3.

 

Wyprzedzenie zaplonu przy 1000 obr/min jest dla obu silnikow identyczne i wynosi 10 stopni przed GMP, czali w trakcie uruchamiania silnika nic sie nie zmienia. Roznica pojawia sie od srednich obrotow, ale nia az taka aby uniemozliwiala prace silnika. W 1200 na obrotach od 6000 zaplon jest troche pozniejszy.

Ja bym w pierwszej kolejnosci zmienil swiece na nowe, chociaz intuicja podpowiada , ze przyczyny nalezy szukac w zasilaniu paliwem. Silnik dostaje go za duzo.

Hej. Świeczki kurcze co prawda maja kilka lat, (przeleżały w silniku) wygrzałem je nad palnikiem przed zamontowaniem ale i tak po chwili pływały w beznynie... Czyli zacząć od gaźnków? są tam gniazda iglicowe z oringami i iglicami, które odcinają dopływ paliwa do gaźnika jak pływak osiągnie wysokość max. na jenym był oring zniszczony więc wymieniłem, reszta została, dysze główne wlądowały w myjce a gaźniki na czyszczeniu preparatem i powietrzem. Wiem, że napewno te gaźniki stały długo bez paliwa.. śruby skladu mieszanki nie ruszałem. co prawda przed rozebraniem gaźników przy próbie odpalania wyrzucał paliwo w gniazda świec a po chwili przewodem do filtra powietrza, po czyszczeniu nie wywala paliwa do filtra ale i tak świece pływają po chwili... strzrela w gaziory przy ssaniu. dziękuję za wszystkie sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze sprobowal podmienic gazniki.

Nie mam z 1100 niestety ...

 

Ale świeczki to się wygrzewało w simsonie, no bez jaj :)

Racja, to była akcja po zalaniu kilkukrotnym, po "wygrzaniu" iskra była na każdej. Dowiedziałem się, że może być problem z zaworami iglicowymi w gaźniku i za dużo daje paliwa na świece

 

O ile pamietam, 1100 ma otrzejsze walki

 

wysłane ze smyczy

A tego nie wiem, mam silnik w częściach, ten który kupiłem ma lekko ponad 23000 przebiegu więc miło by było żeby zagadał ... z 1100 silnik dopadła panweka przy przebiegu prawie 96000 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na 1200 zrobilem kilkadziesiąt tysięcy i nigdy żadnych problemów.

 

Pozdrawiam Herdi

www.motojama.pl

 

wysłane ze smyczy

Ja 1100 uwaliłem z głupoty, poziom oleju mi nagle spadł, miałem wyciek jakiś i go nie zauważyłem, no i po powrocie z trasy coś zaczęło dzwonić w silniku ot nieszczęsna panewka .. kontrolka od ciśnienia oliwy nawet nie mrugnęła

 

Szukam w sieci zestawów naprawczych do gaziorów i takie mi się coś znalazło ...

 

https://zestaw-napedowy.pl/zestawy-naprawcze-gaznika/5482-m-line-cab-k11-zestaw-naprawczy-gaznika-5901219447745.html

 

Cena dość w porównaniu z allegro, ciekawe co z jakością... ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe świece DENSO zamówione jutro będą, zacznę od tego ...

 

a tak wyglądają już po ponownym czyszczeniu w myjce zaworki iglicowe :

post-89835-0-04728700-1494265097_thumb.jpg

 

chyba wymiana .. ? i pytanko tańsze zestawy na cały gaźnik M-line https://zestaw-naped...1219447745.html

 

czy iść w droższe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbyś być leczony tanim a zatem niedokładnie zbadanym niepewnym lekiem?

Albo przez lekarza, co dyplom ma po znajomości?

 

Im bardziej zadbasz, tym dłużej posłuży bezawaryjnie.

 

Żużu77, Cieszyn, R12RT

No chyba raczej nie ;) hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widze dlaczego ten zaworek mialby byc wymieniony.

Nie podobaja mi sie te strzaly w gazniki, czy aby rozrzad nie jest przestawiony ?

W opowiesci sprzedawcow ze podczas wypadku nic sie nie stalo wierze w 100% ale

wszystko sprawdzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widze dlaczego ten zaworek mialby byc wymieniony.

Nie podobaja mi sie te strzaly w gazniki, czy aby rozrzad nie jest przestawiony ?

W opowiesci sprzedawcow ze podczas wypadku nic sie nie stalo wierze w 100% ale

wszystko sprawdzam.

Witam. Dziś wrzucę nowe świece, jak się coś nie poprawi / bądź nie odpali zobaczę co z rozrządem... ten zaworek na swojej powierzchni jest przytarty, dlatego pomyślałem o wymianie. Strzały w gaźniki są tylko przy załączonym ssaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyprzedzenie zaplonu przy 1000 obr/min jest dla obu silnikow identyczne i wynosi 10 stopni przed GMP, czali w trakcie uruchamiania silnika nic sie nie zmienia. Roznica pojawia sie od srednich obrotow, ale nia az taka aby uniemozliwiala prace silnika. W 1200 na obrotach od 6000 zaplon jest troche pozniejszy.

I myślisz, że jeśli w serwisówce danego motocykla jest napisane 10 stopni przed GMP, to po przełożeniu modułu z tego motocykla do każdego innego będzie tak samo?

Niestety to tak nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I myślisz, że jeśli w serwisówce danego motocykla jest napisane 10 stopni przed GMP, to po przełożeniu modułu z tego motocykla do każdego innego będzie tak samo?

Niestety to tak nie działa.

Dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...