Skocz do zawartości

marioo_1984

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O marioo_1984

  • Urodziny 01/17/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Osobiste

  • Motocykl
    ZZR 1100 / ZZR 1200
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia marioo_1984

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Właśnie wiem, ale nie czuć paliwa w olejum - zmienie i tak bo wiem ile kosztuje zaniedbanie olejowe w tym silniku ... panewka
  2. Brawo ja :D Olej nowy ale raz jeszcze zmienie bo zmieszał się ze starym (ne było możliwości wylania całego zimny silnik) ogólnie wszystkie nowe płyny dostała maszyna :) na filmie widać że oliwy mało ale jak gaszę to ponad max jest, dziwi mnie tylko to "pływanie" oleju w okienku kontroli poziomu przy dodawaniu gazu w silniku z 1100 czegoś takiego nie zaobserwowałem ;) Hej. coś tam jeszcze zostało zależy co potrzeba ???
  3. Hey Panowie moto żyje :D Doszedł moduł dziś 390 zeta mniej z budżetu ale warto było, jest jeszcze trochę pracy kostki i sterowanie do licznika są inne na wiązce elektrycznej z 1200 ale najważniejsze, że zagadał... Pierwsze odpalenie: https://www.youtube.com/watch?v=U3oc2T_MNuE&feature=youtu.be Nie jest jeszcze kolorowo na ssaniu gaśnie muszę leko uchylić przepustnice, no i pierwszy gaźnik pływa w benie: No i oczywiście nie trzyma wolnych obrotów :) czeka mnie robota przy gaźniku jeszcze :)
  4. Siemka, postanowiłem zakupić moduł, z jednej przyczyny, wczoraj przeczytałem na jakimś "amerykańskim forum" o próbach takich jak moje, i okazuje się żę wszystkie bez wymiany instalacji na z ZZR 1200 się nie udawały, czyli niby ten sam silnik ale nie do końca... jakiś facet pisał że najpierw wrzucił instalację z 1100 na silnik 1200 i nie ruszyło, dopiero cała wiązka z 1200 i moto zagadało. Hehe ciekawe czy ktoś jeszcze byłby na tyle szalony jak ja i będzie pakował w ramę z 94r serducho z 2002 ;)
  5. Zamówiłem moduł ... Napiszę czy odpalił pozdrawiam :)
  6. Hej w sumie to prościej tylko ceny są kosmos na allegro prawie 400 stówy :( ... Instalację dorzucił mi sprzedający tylko żeby nie było za prosto to bez modułu i z jakimś alarmem wpiętym - w sumie to nie problem, ale chciałbym chociaż zobaczyć jak pracuje silnik, bo iść w koszty to rozumieez trochę nie fajnie gdyby potem się okazało, że np. coś uwalone w silniku a ja zostaje z drugim piecem ze statusem "złom"... dlatego tu piszę bo mam części z 1100 a parę osób mi mówiło, że to prosta wymiana serducho w ramę i ma pykać a tu ZONK. Gdyby zagadał na module z 1100 to wolałbym kasę na napęd przeznaczyć :)
  7. Hej, szukałem w sieci trochę o rotorze i w rzeczy samej, chyba się trochę różnią nawet budową: ZZR 1100 z którego mam moduł ZZR 1200 w silniku : Wystarczy zamienić rotor z 1200 na ten z 1100? Ogólnie tam chyba za wielkiej regulacji nie będzie? Sorry żę pytam ale nie bawiłem się nigdy z tym ustrojstwem w moto... :) Dzięki z góry za jakieś podpowiedzi :)
  8. Witam. Dziś wrzucę nowe świece, jak się coś nie poprawi / bądź nie odpali zobaczę co z rozrządem... ten zaworek na swojej powierzchni jest przytarty, dlatego pomyślałem o wymianie. Strzały w gaźniki są tylko przy załączonym ssaniu.
  9. Nowe świece DENSO zamówione jutro będą, zacznę od tego ... a tak wyglądają już po ponownym czyszczeniu w myjce zaworki iglicowe : chyba wymiana .. ? i pytanko tańsze zestawy na cały gaźnik M-line https://zestaw-naped...1219447745.html czy iść w droższe?
  10. Ja 1100 uwaliłem z głupoty, poziom oleju mi nagle spadł, miałem wyciek jakiś i go nie zauważyłem, no i po powrocie z trasy coś zaczęło dzwonić w silniku ot nieszczęsna panewka .. kontrolka od ciśnienia oliwy nawet nie mrugnęła Szukam w sieci zestawów naprawczych do gaziorów i takie mi się coś znalazło ... https://zestaw-napedowy.pl/zestawy-naprawcze-gaznika/5482-m-line-cab-k11-zestaw-naprawczy-gaznika-5901219447745.html Cena dość w porównaniu z allegro, ciekawe co z jakością... ?? :)
  11. Nie mam z 1100 niestety ... Racja, to była akcja po zalaniu kilkukrotnym, po "wygrzaniu" iskra była na każdej. Dowiedziałem się, że może być problem z zaworami iglicowymi w gaźniku i za dużo daje paliwa na świece A tego nie wiem, mam silnik w częściach, ten który kupiłem ma lekko ponad 23000 przebiegu więc miło by było żeby zagadał ... z 1100 silnik dopadła panweka przy przebiegu prawie 96000 :)
  12. Hej. Świeczki kurcze co prawda maja kilka lat, (przeleżały w silniku) wygrzałem je nad palnikiem przed zamontowaniem ale i tak po chwili pływały w beznynie... Czyli zacząć od gaźnków? są tam gniazda iglicowe z oringami i iglicami, które odcinają dopływ paliwa do gaźnika jak pływak osiągnie wysokość max. na jenym był oring zniszczony więc wymieniłem, reszta została, dysze główne wlądowały w myjce a gaźniki na czyszczeniu preparatem i powietrzem. Wiem, że napewno te gaźniki stały długo bez paliwa.. śruby skladu mieszanki nie ruszałem. co prawda przed rozebraniem gaźników przy próbie odpalania wyrzucał paliwo w gniazda świec a po chwili przewodem do filtra powietrza, po czyszczeniu nie wywala paliwa do filtra ale i tak świece pływają po chwili... strzrela w gaziory przy ssaniu. dziękuję za wszystkie sugestie
  13. Hej. Kolejność zapłonu jest taka sama dla obu silnikow 1 - 2 - 4 - 3 jedynie na co kolega nabokowmnie nakierował to czas zapłonów, mam moduł od 1100 a dla 1200 jest inny, dziś to znalazłem w serwisówkach (post wyżej), wcześniej mi umknęło, kolega mnie zmylił i powiedział, że wszystko pasuje bez problemu i w rzeczy samej silnik wchodzi bo jest taki sam ale są różnice np w czasie zapłonu z tego wynika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...