Skocz do zawartości

Motocykl Romet K 125


Gość Punkbuster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Punkbuster

Witam.

 

Dostałem pozwolenie od moderatora , że mogę założyć tutaj bez problemu temat o moim kochanym motocyklu.

 

Także jak na razie przesyłam moje zaległe filmiki które można bez problemu oglądać bo nie ma tam moich moralizatorskich wywodów na temat wartości użytkowej motocykli małolitrażowych . Także zapraszam :

 

3 cześci mojej opinii o tym motocyklu :

 

 

 

 

 

I najnowszy mój filmik Jako bonus. Jak Odpala romet w zimę :

 

 

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do wyrażania swoich opinii.

Edytowane przez Punkbuster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopniak Ci nie wraca.

 

Ale nie o tym chciałem.

Każdy post z epitetami i wycieczkami osobistymi będzie kasowany. Jeśli nie masz (kimkolwiek jesteś) nerwów czytać lub słuchać użyj opcji "ignoruj".

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Punkbuster

Zamontowałem w romecie wczoraj żarówkę H4 samochodową zamiast HS1 . Żarówka h4 ma jak wiadomo 60/55W a żarówka HS1 35/35W . Alternator spokojnie da radę bo ma spory zapas mocy. Jeden koleś podpiął CB RADIO do tego motocykla i nie było problemu :) Pisałem kiedyś że cały układ zapłonowy pracuje w tym silniku w oleju ? :) Ciekawa rzecz . A właściwie rzecz Hondy CG 125 bo to kopia tego silnika.

 

Zaraz wymieniam chińską badziewiastą oponę tylnią na mitasa. Przednia już dawno zmieniona na MIchelin M45 . I powiem Wam że parę razy miałem awaryjne hamowanie. Przednia trzymała jak przyklejona. A tylnia zawsze mi zarzucała dupę , nawet na średnim hamowaniu na mokrym. Z chęcią się jej pozbywam .

 

Opony chińskie mają twardą mieszankę nienadająca się na Polskie drogi nie bez powodu. W Azji jezdnia ma konsystencję papieru ściernego. I tam opony ''nieścieralno nieprzyczepne '' zdają egzamin. Ale nawet jeśli na upartego bym chciał zostawić tylniego lacza , to i tak nie mogę, bo bieżnik jest na wykończeniu po niespełna 13 tyś. przebiegu.

Edytowane przez Punkbuster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pisałem kiedyś że cały układ zapłonowy pracuje w tym silniku w oleju ? :) Ciekawa rzecz

 

Ja myślałem że to standard widocznie dopiero się uczę :D pomijając demoludy i dwusuwowe 125 to normalką jest magneto i stojan w oleju

 

 

Alternator spokojnie da radę bo ma spory zapas mocy.

 

 

a na jakiej podstawie wyciągnąłeś taki wniosek , bo jeszcze działa ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego tak od razu srogo ? Ale mniejsza z tym .

 

Zamontowałem w romecie wczoraj żarówkę H4 samochodową zamiast HS1 . Żarówka h4 ma jak wiadomo 60/55W a żarówka HS1 35/35W . Alternator spokojnie da radę bo ma spory zapas mocy.

Prądnica ma ok. 100 wat, jeśli znalazlem dobrą informację. Więc z obciążeniem instalacji trzeba uważać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Punkbuster

 

Ja myślałem że to standard widocznie dopiero się uczę :D pomijając demoludy i dwusuwowe 125 to normalką jest magneto i stojan w oleju

 

 

a na jakiej podstawie wyciągnąłeś taki wniosek , bo jeszcze działa ?

Z forum rometa. Kolo co sobie do tego motocykla podpiął zaprzęg wrzucił sobie cb radio i dodatkowo oświetlenie kosza i prądnica daje rade :)

 

 

 

Ja myślałem że to standard widocznie dopiero się uczę :D pomijając demoludy i dwusuwowe 125 to normalką jest magneto i stojan w oleju

 

W ogarku tego nie miałem stąd te moje zdziwienie :)

A mówiłem że ma 2 cewki ? Jedna w obiegu z akumulatorem i jedna poza nim . Dzięki temu można z kopa odpalić silnik bez aku :)

 

Przedstawiam mój stary filmik z przyśpieszenia i V max :

 

Jak słychać nie dawałem do końca lecz do jakiś 7-8tyś.

 

Jak widać mimo wiatru w ryj osiągnąłem licznikową 100 co daje 95km/h GPS (licznik ma zawyża po 5-6km/h)

 

Przy sprzyjających warunkach bez wspomagania wiatrem na prostej mogę polecieć 105 licznikowe . Najwięcej rometem poleciałem z pomocą wiatru z małej górki 115 licznikowe co daje 110km/h realne ! Z 10 koni mechanicznych ! Ale to było już zabójstwo . Czerwone pole ponad 10tyś. obr :D

 

Parę razy jak silnik miał dobry dzien to maneta w opór i normalnie na obwodnicy wyprzedzałem TIRY :D

 

Jakbym dawał do czerwnonego pola to prędkości są następujące :

1 bieg nie sprawdzałem

2 bieg-60 licznikowe

3bieg- 80 licznikowe

4bieg - 90 licznikowe (4 jest krótka)

5bieg - ponad 100

 

Od tego trzeba odjąć 5 km/h bo tyle zakłamuje licznik .

 

Po moich doświadczeniach z 10KM jestem w 100% skłonny uwierzyć że 15KM markowe 125tki osiągają realne 130km/h jak np. tutaj

 

 

Nie dziwota że nie ma problemu z tirami. Przy 90km/h jeszcze jest naprawde sporo pary w silniku i można Tira bez problemu wyprzedzić. 6 km mniej niż MZ ETZ 251 a prędkość max tylko 10km/h niższa :)

Edytowane przez Punkbuster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A mówiłem że ma 2 cewki ? Jedna w obiegu z akumulatorem i jedna poza nim . Dzięki temu można z kopa odpalić silnik bez aku :)

 

stary ty naprawdę nie miałeś nigdy nic więcej niż ogar 200 i to chińskie coś i ty się próbujesz wypowiadać wszędzie o innych motocyklach ? żenada, dno i metr mułu......

 

to jest STANDARD w małych motocyklach tak ma nawet simson skuter , wszelkie mtx 80 czy dt 125 mają tak samo a ty robisz plusem coś co jest normalnym rozwiązaniem konstrukcyjnym od chyba 20 czy 30 lat .........chińskie kible 50 mają tak samo taki to plus jak na akumulatorze - jest wszędzie gdzie akumulator ot cała filozofia...

 

silnik tego chińskiego badziewia to zerżnięta jakaś honda z lat 80 więc nie szukaj tam na siłę jakiś dziwnych plusów bo to co tam było jest stosowane od tych 20 lat normalnie ........

 

 

prądnica daje rade :)

 

drut nawojowy w takiej prądnicy jest ciężki do spalenia nawet przeciążenie 100% nie spowoduje że spali się odrazu tymbrdziej że chłodzi go olej co nie zmienia faktu że skracacie i tak niską żywtoność chińskiego statora ........

 

takie przeciążanie instalacji jest jak jazda bez filtra powietrza , zdejmiesz filtr no jedzie ? no jedzie , znaczy jest dobrze ? no średnio ale niektórzy jeżdżą rok czy 2 bez filtra :D .......Regulator napięci się nie spali choćbyście tam jeszcze czajnik elektryczny na 12v podłączyli ale uszkodzi się uzwojenie ...

 

każdy mały motocykl ma prądnicę bez żadnego zapasu mocy , wszelkie dodatkowe obciążenia skracają żywotność ....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Punkbuster

 

stary ty naprawdę nie miałeś nigdy nic więcej niż ogar 200 i to chińskie coś i ty się próbujesz wypowiadać wszędzie o innych motocyklach ? żenada, dno i metr mułu......

 

A kto Ci powiedział że nigdy nic więcej nie miałem ? I bez tej ''żenady'' proszę .

 

 

 

to jest STANDARD w małych motocyklach tak ma nawet simson skuter , wszelkie mtx 80 czy dt 125 mają tak samo a ty robisz plusem coś co jest normalnym rozwiązaniem konstrukcyjnym od chyba 20 czy 30 lat .........chińskie kible 50 mają tak samo taki to plus jak na akumulatorze - jest wszędzie gdzie akumulator ot cała filozofia...

 

Aha , czyli jak coś zamienia się w standard to już nie jest plusem ? No patrz, człowiek uczy się całe życie .

 

 

 

silnik tego chińskiego badziewia to zerżnięta jakaś honda z lat 80 więc nie szukaj tam na siłę jakiś dziwnych plusów bo to co tam było jest stosowane od tych 20 lat normalnie ........

 

 

 

Czytałeś mój drugi post w tym temacie. Nawet cytowałeś fragment i nie wiesz jaka to Honda była ? Brawo.

Aha , ''dziwne'' plusy bo są standardem . Brawo x2.

 

 

 

każdy mały motocykl ma prądnicę bez żadnego zapasu mocy , wszelkie dodatkowe obciążenia skracają żywotność ....

 

A ten koleś ma tyle lat ten motocykl . Kupił go chyba w 2008 i nadal ma fabryczną prądnice. Nawet jakby miała teraz paść to mi 9 lat użytkowania prądnicy wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki romecik to jest fajny tylko nie w naszych realiach. Na Białorusi i w Rosji widziałem tego dużo pod nazwą viper, ludzie nie rejestrują i na luzie bez kasku jeżdżą, nikt się nie czepia, bo krzywdy sobie można zrobić tyle co na rowerze. Nawet dojazd po pijaku na stację po artefakt nie stanowi problemu.

 

 

Jeden koleś podpiął CB RADIO do tego motocykla i nie było problemu :)

 

To nawet niegłupi pomysł

 

- kolego w niebieskim manie na ile masz kaganiec?

-na 87

-to zjedź proszę na marginesik, bo zabieram się za wyprzedzanie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Punkbuster

Jeśli uważasz że pojazd który potrafi pojechać 100km/h zrobi taką samą krzywdę jak na rowerze to pozdrawiam .

 

Nie nie ma modelu K 125 na Białorusi i Rosji pod żadną nazwą . Z tego co wiem to tylko jeździ w chinach pod nazwą Senke SK-7.

 

Poza tym chinol chinolowi nie równy ale Wam to tłumaczyć to jak walic grochem o ścianę albo gadać do słupa ;/ . Są chinole za 3 tyś i za 13 tyś . Jakość też jest różna . Ale co ja tam będę się wypisywał i męczył ... Przerabialiśmy już to i nie chce mi się juz przekonywać Was po raz enty . :)

Edytowane przez Punkbuster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chinol za 13k? To trzeba na głowę upaść żeby nie kupić japonii w takiej kasie.

Nowej japonii w takiej kasie nie kupisz. A nie każdy chce się decydować na coś niepewnego za spore, bądż co bądż, pieniądze, i woli nowego chińczyka. Poniekąd jestem w stanie to zrozumieć, choć sam bym takiego ruchu nie zrobil. No, ale punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Aha , czyli jak coś zamienia się w standard to już nie jest plusem ? No patrz, człowiek uczy się całe życie .

 

idąć twoim tokiem myślenia to mój skuter ma plus bo ma 2 koła :D to też jest standard ale co mi szkodzi zareklamować to jako plus nie ?

 

 

A kto Ci powiedział że nigdy nic więcej nie miałem ?

 

bo nie masz żadnej wiedzy i obycia z czymkolwiek innym i ciągle się tym kompromitujesz...

 

 

Taki romecik to jest fajny tylko nie w naszych realiach. Na Białorusi i w Rosji widziałem tego dużo pod nazwą viper, ludzie nie rejestrują i na luzie bez kasku jeżdżą, nikt się nie czepia, bo krzywdy sobie można zrobić tyle co na rowerze. Nawet dojazd po pijaku na stację po artefakt nie stanowi problemu.

 

 

u mnie tą funkcję pełnią stare japsy o małej pojemności , jakieś mtx , dt ,mbx , rg etc z prostej przyczyny -jak raz wpadnie po pijaku do rowu to nie zgubi koła odrazu , to 20 lt jeździło , naprawia się to uszczelką z puszki po piwie i leje mixol a 4T wymaga wyższej kultury technicznej i jest łatwiejsze do zabicia

 

 

I bez tej ''żenady'' proszę .

 

stary ty jesteś niczym sprzedawca odkurzaczy domokrążca , żadna wiedz i plusy typu mój jest czerwony i to jest plus bo electrolux jest zielony :D

 

ludzie już na tym forum się przekonali jaki romek jest zajebisty , ci co się nie przekonali nie chcę się przekonywać i tyle , naprawdę musisz mieć kasę z reklamy tego syfu bo twój upór i determinacja w reklamie tego czegoś jest nawet u mnie godny podziwu i z to masz u mnie szacunek .........

 

i poziom tych filmików całe forum już ryje z szczęk na tarczy hamulcowej :D zaraz się znowu dsz wyprowadzić z równowagi zaczniesz obrażać ludzi na poziomie rynsztoka i ci zamkną temat , potem znowu wrócisz i tak w koło macieju .....

 

podziwiam takich zdesperowanych przedstawicieli handlowych naprawdę

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Punkbuster

Jedyne kto tu kogo narazie atakuje to Ty mnie , i to każdy rozgarnięty obiektywny człowiek widzi . Rozwalałeś mi każdy temat jaki tu ostatnimi czasy zakładałem .

To że tam jeszcze mnie atakowałeś to pół biedy ale podburzałeś innych żeby też mnie atakowali. Jesteś jak ten rak który toczy moje tematy od początku .

Nie podoba Ci się wszystko co robie i co sobą reprezentuje a jednak i tak wchodzisz w każdy temat i wywyższasz się jaki to jesteś zajebisty , jak się znasz i jak to ja jestem głupi i się nie znam .To Twoja determinacja jest godna podziwu . Nie wiem czy chcesz się dowartościować czy czerpiesz przyjemność z jechania innych. Nie ważne czy to 1 czy 2 opcja , jest to żałosne.

Ja już nie mam na dyskusje ani czytanie Twoich postów jakichkolwiek chęci i włączam na Ciebie opcję ignoruj. Daj sobie spokój w moich tematach i mówiąc potocznie : Odwal się ode mnie.

Edytowane przez Punkbuster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Daj sobie spokój w moich tematach i mówiąc potocznie : Odwal się ode mnie.

 

znowu zaczynasz obrażać ludzi ? Narazie to jeszcze się nie dowaliłem ....

 

 

Jedyne kto tu kogo narazie atakuje to Ty mnie

 

 

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do wyrażania swoich opinii.

 

no to wyrażam

filmik z odpalania co ma pokazać że kopniak ci nie wraca ? w bezawaryjnym romku ? mój skuter w -11 pali z pierwszego kopa , a do -5 zapalał z rozrusznika , a ty to badziewie w 0 stopni musisz kopać bo nie zapali z rozrusznika ? chiński akumulator zmarł już czy rozrusznik ? już sprężyny kopniaka nie będe się czepiał bo się zdenerwujesz .....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...