cypek zg Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Witam, od niedawna jestem użytkownikiem HD Electra Glide 2001 rok. Czeka mnie czyszczenie filtra (mam oryginalny HD) ale nie wiem jak to się robi. Dodam tylko że filtr jest bardzo brudny aż czarny i trochę wilgotny od oleju czy nie wiem od czego więc może lepiej kupić nowy a nie czyścić ten. Proszę o poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Stary do kosza i kup nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba1340 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Fabryczne są jednorazowe, jak zaświniony to do śmietnika i nowyJak chcesz wielorazowy i dokładniejszy to kup wkład K&Npzdr Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek zg Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 A jak poznać na 100 procent czy mój filtr jest oryginalny czy od K&N. Zewnętrznie wygląda jak ten http://www.motorus.pl/kn-hd8899-motocyklowy-filtr-powietrza-p-609.html który jest o K&N lecz na tej metalowej obudowie u mnie są napisy H-D i numery. Podobno fabryczne od H-D są papierowe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Jeśli posiada metalową siatkę na włókninie filtrującej,to jest wielokrotny.Taki musisz dobrze wymyć ,może być nawet płynem do mycia naczyń.Dobrze wysuszyć[nie wolno dmuchać!] .Po wysuszeniu nawilżyć go olejem do filtrów np z K&N. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
used11 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Niekoniecznie, ten filtr jest oryginalny, ma siatkę metalową a jest jednorazowy:Dla przykłądu, do filtrów Arlen Ness wykonanych z materiałów systetycznych nie stosuje się żadnego oleju, filtry są suche.http://www.arlenness.com/images/Synthetic%20Filter%20Service.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rock76 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgadza sie.moj wujek w listopadzie kupil elektre i mial dokladnie taki sam filter.z metalowa siatka.tez myslal,ze jest wielokrotnego uzytku a okazalo sie,ze jest jednorazowy.stary wyrzuc i kup nowy.jak chcesz wielokrotnego uzytku to K&N i spray do czyszczenia.ja uzywam do swojego sporciaka zawsze jednorazowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motocyklista na motocyklu Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Ja mam tuningowy filtr wielokrotnego użytku i pomimo, że jest na nim znaczek H-D jest również oznaczenie K&N.Może odnajdziesz, gdzieś numer części i wtedy każdy dealer powinien rozwiać Twoje wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 7 Stycznia 2017 Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Tu na przykład fotb do modelu 1450 http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NzIzNjI4NA==&bid=2667 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Wywal ten filtr, kup K&N i zestaw do czyszczenia i będziesz miał spokój. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 (edytowane) Na stronie larsona która podał Dominik powyzej jest instrukcja nasaczania filtrów K&N.Pomimo, że robie to już troche lat - pobrałem ją sobie -jesto po polskuProponuję dokladnie sobie ją przeczytac zwracajac uwagę na szczegóły.Odnośnie opisów "larsonowskich" co to interwałów czyszczenia tych filtrów to mam tu powazne watpliwości.Nie wiem, jak Wy, ale ja regularnie myję te filtry co około 5000 do 15000- kilometrów - i powanie wątpię w ten ich 80 000 interwał, z racji stanu naszych dróg i nieosłonietego filtra pow. znajdującego sie dość nisko nad ziemią w naszych motocyklach. Edytowane 9 Stycznia 2017 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 W tej instrukcji szczegółów nie ma, ale kłania sie logika... Brakuje natomiast ważnej informacji, żeby płukać wodą od środka na zewnątrz. Co do interwału mycia, to nie więcej niż 5000 mil, czyli co serwis... Ale ja robię to jeszcze raz po ok. 2500 mil... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Racja - nie zauważyłem... myjemy od srodka... :biggrin:ku*wa - ależ "cza" sie pilnowac.... :)Brakuje jeszcze informacji, że wieksze zabrudzenia usuwamy pedzelkiem... a potem płuczemy wodą... :wink: Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 9 Stycznia 2017 Administrator Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 I jeszcze ważne. Nasaczamy olejem dopiero po całkowitym wyschnięciu filtra po myciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 To akurat jest napisane... Bardzo ważne jest też to (też jest napisane), żeby w czasie "działania" środka czyszczącego przez 10 minut po jego zaaplikowaniu nie dopuścić do jego wyschnięcia - może zestalić stary olej i brud i wtedy filtr do wyrzucenia... Ważne jest też, żeby przy pierwszej po myciu aplikacji oleju nie przesadzić - będzie kapać z filtra, oprócz tego ograniczamy przepuszczalność filtra...Lepiej dać mniej i dodać po kilkunastu minutach... Czyli okazało się, że mycie filtra powietrza to skomplikowany proces wymagający umiejętności, uważności i wiedzy ;) . A miało być tak łatwo... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.