Skocz do zawartości

szukam teraz taniego moto cos w 125 2t


Rekomendowane odpowiedzi

Autor oczekuje motocykla którego jeszcze nie wyprodukowali, kup dt 125 pokombinuj z zawiasem (widziałem z przodem od cr 500) i ciesz się z jazdy, innej opcji nie ma.

 

Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu Tapatalka

Wyprodukowano całą masę, tylko nikt za darmo ich nie rozdaje i w tym jest problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym Ci doradził KTM EXC 125. Jest mocniejszy niż DT, ma mocniejszy dół niż crossy (CR, YZ), więc do podjazdów będzie lepszy, a poza tym do KTM jest najwięcej części. Serwis jest podobny do 4t, bo mimo iż mniej kosztuje, to trzeba częściej robić, ale do zwykłego latania po lasach nie będzie tak źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co wypychać... jak masz gaz, w rączce i porządne opony?

 

 

Ja jeżdżę wynalazkiem Cagiva Elefant 350 z silnikiem od Monstera 600, waga tak optymistycznie licząc z paliwem 180 kg... i jakoś daję radę,

 

 

ale nie chodzi tu o przerzucanie się liczbami....

DRZ 400 wcale ciężki nie jest, ja miałem kiedyś jeszcze fajną DR 350 na rozruszniku, i też dawała radę- malo tego zrobiłem na niej frontflipa !!! Co prawda nie był zamierzony, i wracałem potem na kołach ósemkach ze zgiętą kierownicą i mocno poobijany, ale tak już jest... straty muszą być hehehe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szukam moto by polatac w soboty 3 godzinki i nie musi byl jak z salonu wazne by jezdzil. Chce sete bo nie mam duzych wymagan. To po co brac dobre drogie moto

 

a jak wyglada jazda przez przeszkody np oponka czy drzewka czy małe goreczki. W 4t to podjechało sie dało gazu moto wyrywał i przelatywał bo zakres mocy ma zawse. a w 2t to co trzeba go ze sprzegła czy jak by przejechał??

 

odkrecasz porzadnie manete i przeskakujesz przez co dusza zapragnie.

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

odkrecasz porzadnie manete

 

skarbie ale 125 2T nie wkręci ci się w sekunde bez strzału ze sprzęgła , jak będzie jechał w kierunku kłody czy kamora na średnich albo wolnych obrotach i nagle gwłtownie odwinie gaz to taka krosowa 125 2T nie złapie mu rezo w sekundę bo m bardzo słaby dół , owszem można a nawet trzeba z klamy ale w wielu sytuacjach to wręcz nie pomaga a przeszkadza i to jest to o czym piszemy

 

250 czy 450 4T wstanie z gazu nwet jak toczysz się na wolnych a 125 2T nie .........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

skarbie ale 125 2T nie wkręci ci się w sekunde bez strzału ze sprzęgła , jak będzie jechał w kierunku kłody czy kamora na średnich albo wolnych obrotach i nagle gwłtownie odwinie gaz to taka krosowa 125 2T nie złapie mu rezo w sekundę bo m bardzo słaby dół , owszem można a nawet trzeba z klamy ale w wielu sytuacjach to wręcz nie pomaga a przeszkadza i to jest to o czym piszemy

 

250 czy 450 4T wstanie z gazu nwet jak toczysz się na wolnych a 125 2T nie .........

chyba trochę przesadzasz :) Problemy z 125 2t miałbyś na Romaniacs'ie, ale do amatorskiej jazdy spokojnie wystarczy. EXC to nie SX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba trochę przesadzasz :) Problemy z 125 2t miałbyś na Romaniacs'ie, ale do amatorskiej jazdy spokojnie wystarczy. EXC to nie SX.

Jeżdżę 200, która ma troszkę więcej dołu niż 125, ale nie wyobrażam sobie przejechania kłody czy opon bez strzału ze sprzęgła, w sumie to na 4t dokładnie tak samo :) Na filmiku powyżej koleś również cały czas używa sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy o jakich przeszkodach mówimy, ja też mam 200 i też daje ze sprzęgła, ale chodzi mi o to, że ten gość pokonuje te przeszkody bez kręcenia do odcinki, tylko z dołu, więc żeby pokonywać amatorsko jakieś kłody czy kamienie 125 spokojnie wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy o jakich przeszkodach mówimy, ja też mam 200 i też daje ze sprzęgła, ale chodzi mi o to, że ten gość pokonuje te przeszkody bez kręcenia do odcinki, tylko z dołu, więc żeby pokonywać amatorsko jakieś kłody czy kamienie 125 spokojnie wystarczy.

Po to się używa sprzęgła, żeby nie kręcić, tylko panować nad mocą :) na 125 ludzie z sukcesami objeżdżają poważne imprezy, nawet na megawacie setkami zdobywają dobre miejsca, gdzie teren jest najmniej przyjazny dla setki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

chyba trochę przesadzasz :)

 

ja mówię o crossowej secie a nie hard enduro :D jeździłem exc 125 i cr125 i jeśli chodzi o dół to exc przy cr ciągnie jak traktor :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...