żółf Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor oczekuje motocykla którego jeszcze nie wyprodukowali, kup dt 125 pokombinuj z zawiasem (widziałem z przodem od cr 500) i ciesz się z jazdy, innej opcji nie ma. Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu TapatalkaWyprodukowano całą masę, tylko nikt za darmo ich nie rozdaje i w tym jest problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Ja bym Ci doradził KTM EXC 125. Jest mocniejszy niż DT, ma mocniejszy dół niż crossy (CR, YZ), więc do podjazdów będzie lepszy, a poza tym do KTM jest najwięcej części. Serwis jest podobny do 4t, bo mimo iż mniej kosztuje, to trzeba częściej robić, ale do zwykłego latania po lasach nie będzie tak źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artu1313 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 W takich pieniądzach,tanie w remontach to tylko WSK 125 no i jest 2T.Wiejski Sprzęt Kaskaderski do lekkiego terenu tego kolega potrzebuje. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Ale po co wypychać... jak masz gaz, w rączce i porządne opony? Ja jeżdżę wynalazkiem Cagiva Elefant 350 z silnikiem od Monstera 600, waga tak optymistycznie licząc z paliwem 180 kg... i jakoś daję radę, ale nie chodzi tu o przerzucanie się liczbami....DRZ 400 wcale ciężki nie jest, ja miałem kiedyś jeszcze fajną DR 350 na rozruszniku, i też dawała radę- malo tego zrobiłem na niej frontflipa !!! Co prawda nie był zamierzony, i wracałem potem na kołach ósemkach ze zgiętą kierownicą i mocno poobijany, ale tak już jest... straty muszą być hehehe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Ja szukam moto by polatac w soboty 3 godzinki i nie musi byl jak z salonu wazne by jezdzil. Chce sete bo nie mam duzych wymagan. To po co brac dobre drogie moto a jak wyglada jazda przez przeszkody np oponka czy drzewka czy małe goreczki. W 4t to podjechało sie dało gazu moto wyrywał i przelatywał bo zakres mocy ma zawse. a w 2t to co trzeba go ze sprzegła czy jak by przejechał?? odkrecasz porzadnie manete i przeskakujesz przez co dusza zapragnie. Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 odkrecasz porzadnie manete skarbie ale 125 2T nie wkręci ci się w sekunde bez strzału ze sprzęgła , jak będzie jechał w kierunku kłody czy kamora na średnich albo wolnych obrotach i nagle gwłtownie odwinie gaz to taka krosowa 125 2T nie złapie mu rezo w sekundę bo m bardzo słaby dół , owszem można a nawet trzeba z klamy ale w wielu sytuacjach to wręcz nie pomaga a przeszkadza i to jest to o czym piszemy 250 czy 450 4T wstanie z gazu nwet jak toczysz się na wolnych a 125 2T nie ......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 skarbie ale 125 2T nie wkręci ci się w sekunde bez strzału ze sprzęgła , jak będzie jechał w kierunku kłody czy kamora na średnich albo wolnych obrotach i nagle gwłtownie odwinie gaz to taka krosowa 125 2T nie złapie mu rezo w sekundę bo m bardzo słaby dół , owszem można a nawet trzeba z klamy ale w wielu sytuacjach to wręcz nie pomaga a przeszkadza i to jest to o czym piszemy 250 czy 450 4T wstanie z gazu nwet jak toczysz się na wolnych a 125 2T nie .........chyba trochę przesadzasz :) Problemy z 125 2t miałbyś na Romaniacs'ie, ale do amatorskiej jazdy spokojnie wystarczy. EXC to nie SX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 chyba trochę przesadzasz :) Problemy z 125 2t miałbyś na Romaniacs'ie, ale do amatorskiej jazdy spokojnie wystarczy. EXC to nie SX. Jeżdżę 200, która ma troszkę więcej dołu niż 125, ale nie wyobrażam sobie przejechania kłody czy opon bez strzału ze sprzęgła, w sumie to na 4t dokładnie tak samo :) Na filmiku powyżej koleś również cały czas używa sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Sprzęgło po to jest żeby się nim wspomagać. To jest jeden z podstawowych elementów techniki jazdy do opanowania. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zależy o jakich przeszkodach mówimy, ja też mam 200 i też daje ze sprzęgła, ale chodzi mi o to, że ten gość pokonuje te przeszkody bez kręcenia do odcinki, tylko z dołu, więc żeby pokonywać amatorsko jakieś kłody czy kamienie 125 spokojnie wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zależy o jakich przeszkodach mówimy, ja też mam 200 i też daje ze sprzęgła, ale chodzi mi o to, że ten gość pokonuje te przeszkody bez kręcenia do odcinki, tylko z dołu, więc żeby pokonywać amatorsko jakieś kłody czy kamienie 125 spokojnie wystarczy.Po to się używa sprzęgła, żeby nie kręcić, tylko panować nad mocą :) na 125 ludzie z sukcesami objeżdżają poważne imprezy, nawet na megawacie setkami zdobywają dobre miejsca, gdzie teren jest najmniej przyjazny dla setki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 chyba trochę przesadzasz :) ja mówię o crossowej secie a nie hard enduro :D jeździłem exc 125 i cr125 i jeśli chodzi o dół to exc przy cr ciągnie jak traktor :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Ostatnio widziałem co Kędzierscy robili z setkami na torze to one naprawdę maja potencjał. Jeśli cokolwiek może je ograniczać to chyba głównie kierownik. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Limo a ty kupiles cos w koncu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Siii, CRFe 250. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.