tadeo Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Chłodzenie powietrzem w terenie :( Nie pisałeś że chcesz moto w teren. To, że obecnie taki posiadasz, nie jest jednoznaczne z chęcią posiadania tożsamego typu motocykla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyntrol Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Triumph trochę za mocny ;) ta mt07 kusi może by ja przerobić na w kominy :D jest tu ktos kto się zna na pojemności średnicy o długości rur wydechowych? Tadeo Mogę wiedzieć jaki? ;) To tak opiszę dokładniej szukam 2 cylindrowy silnik do quada na wtrysku o mocy maksymalnej przy obrotach 8.5 tyś Ale lepiej było by przy jak najniższych i suchej misce olejowej i lekkiego turystyka ze względu na żywotność takich silników w porównaniu do crossowych i quadowych Moc około 75 koni chyba że byłby ciężkciężki jak tdm to może mieć trochę więcej aby się zrekompensowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Nie prościej użyć całego motocykla razem z ramą jako podstawy do budowy quada? XJ 600 jest całkiem popularny w tej roli i nie ma się co przejmować brakiem chłodnicy. Tych starych olejaków nie sposób zagotować. GSXF też by się nadał. Cały motocykl kupisz za cenę silnika od BMW. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyntrol Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Słaby dół... Moto stricte szosowe mają słaby dół a w terenie najważniejszy jest dół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Słaby dół... Moto stricte szosowe mają słaby dół a w terenie najważniejszy jest dół Najważniejszy to jest zawias. Charakterystyka silnika też jest istotna ale tę można przełozeniami dopasować do potrzeb (w pewnym zakresie) Edytowane 13 Lutego 2017 przez Tommo Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Dokładnie, kwestia przełożeń i obchodzenia się z manetką. Ja nie narzekam na słaby dół w cbr, po prostu nie schodzę poniżej 5k obr. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyntrol Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 A jak zejdziesz do 3 tyś obrotów i nie zredukujesz to zgaśnie i.. Na szosie jest inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Jasne. Rzuciłem tylko pomysł, nie będę namawiał. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 A jak zejdziesz do 3 tyś obrotów i nie zredukujesz to zgaśnie i.. Po to masz biegi i sprzęgło, żeby do tego nie dopuszczać. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyntrol Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Po to mam dobry dół w quadzie żeby nie doszło do takiej sytuacji... :) Lub crossie Lub crossie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Spoko, rób po swojemu :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Po to mam dobry dół w quadzie żeby nie doszło do takiej sytuacji... :) Lub crossie Lub crossieNawet najlepszy dół kiedyś się kończy i będzie to samo co wyżej.Wszystko zależy jakie to ma mieć zastosowanie. Bo jak chcesz drzewo z lasu tym wyciągać, to rzeczywiście duży wolnoobrotowy silnik. Jak chcesz poszaleć w terenie to musisz mieć coś agresywniejszego z dobrym zakresem średnich i górnych obrotów. Jeździłeś kiedyś crossem 2T? Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyntrol Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Motocykle szosowe maja słaby dół Ale je można kręcić po 5 tyś obrotów a w terenie musisz mieć dobry dół bo tu musisz nacisnąć gaz i już masz duży moment obrotowy chyba że będziesz go cały czas wysoko kręcił a jak zejdziesz do 3 tyś obrotów (na co wpływu nie masz) to ci może zgasnąc pod górkę i zostajemy z ręką w nocniku Crossy mnie nie jarają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Po to mam dobry dół w quadzie żeby nie doszło do takiej sytuacji... :) To elastyczność a nie dół i jeśli chodzi o ją to w czterogarowcach jest o niebo lepsza niż w jednogarowych quadach/crossach. Zresztą silniki terenowe w porównaniu z szosowymi to nie mają ani góry ani dołu:) Jak nie wierzysz to wrzuć sobie na pulpit wykresy z hamowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyntrol Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Patrzyłem na wykresy i nie wie o co ci chodzi? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.