Skocz do zawartości

Moto z dobrym dołem


Rekomendowane odpowiedzi

Triumph trochę za mocny ;) ta mt07 kusi może by ja przerobić na w kominy :D jest tu ktos kto się zna na pojemności średnicy o długości rur wydechowych?

 

Tadeo

Mogę wiedzieć jaki? ;)

 

To tak opiszę dokładniej szukam 2 cylindrowy silnik do quada na wtrysku o mocy maksymalnej przy obrotach 8.5 tyś Ale lepiej było by przy jak najniższych i suchej misce olejowej i lekkiego turystyka ze względu na żywotność takich silników w porównaniu do crossowych i quadowych

 

Moc około 75 koni chyba że byłby ciężkciężki jak tdm to może mieć trochę więcej aby się zrekompensowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prościej użyć całego motocykla razem z ramą jako podstawy do budowy quada? XJ 600 jest całkiem popularny w tej roli i nie ma się co przejmować brakiem chłodnicy. Tych starych olejaków nie sposób zagotować. GSXF też by się nadał. Cały motocykl kupisz za cenę silnika od BMW.

 

hqdefault.jpg

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słaby dół...

 

Moto stricte szosowe mają słaby dół a w terenie najważniejszy jest dół

 

Najważniejszy to jest zawias. Charakterystyka silnika też jest istotna ale tę można przełozeniami dopasować do potrzeb (w pewnym zakresie)

Edytowane przez Tommo

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to mam dobry dół w quadzie żeby nie doszło do takiej sytuacji... :)

 

Lub crossie

 

Lub crossie

Nawet najlepszy dół kiedyś się kończy i będzie to samo co wyżej.

Wszystko zależy jakie to ma mieć zastosowanie. Bo jak chcesz drzewo z lasu tym wyciągać, to rzeczywiście duży wolnoobrotowy silnik. Jak chcesz poszaleć w terenie to musisz mieć coś agresywniejszego z dobrym zakresem średnich i górnych obrotów. Jeździłeś kiedyś crossem 2T?

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykle szosowe maja słaby dół Ale je można kręcić po 5 tyś obrotów a w terenie musisz mieć dobry dół bo tu musisz nacisnąć gaz i już masz duży moment obrotowy chyba że będziesz go cały czas wysoko kręcił a jak zejdziesz do 3 tyś obrotów (na co wpływu nie masz) to ci może zgasnąc pod górkę i zostajemy z ręką w nocniku

 

Crossy mnie nie jarają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to mam dobry dół w quadzie żeby nie doszło do takiej sytuacji... :)

 

To elastyczność a nie dół i jeśli chodzi o ją to w czterogarowcach jest o niebo lepsza niż w jednogarowych quadach/crossach.

 

Zresztą silniki terenowe w porównaniu z szosowymi to nie mają ani góry ani dołu:) Jak nie wierzysz to wrzuć sobie na pulpit wykresy z hamowni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...