Matthletic Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Witam,rozmyślam nad kupnem choppera/cruisera do 125ccm. Motor ma w miarę możliwości spełniać wymagania:- silnik V- mało awaryjny- zależy mi koniecznie na ładnym brzmieniu- mocny i szybki silnik- dobra cena- mam 182cm, więc nie chcę wyglądać na motorze jak karakan :DZ wszystkich modeli, które przejrzałem najbardziej pasują mi Honda Shadow i Yamaha DragStar. Zacznijmy od hondy:- lepsze chłodzenie silnika- szybszy i mocniejszy-tańszy- lepsza na dłuższe trasyYamaha:- ładniej brzmi- wizualnie ładniejszaW Polsce obecne ceny to jakaś masakra. W cenie do 12tys zdecydowanie można kupić motor o większej pojemności. W Niemczech na rynku głównie dominują Virago, a akurat ten model niezbyt mi pasuje. Może znacie miejsca za granicą typu "giełda motocyklowa"?Ciężko mi podjąć decyzję, bo odydwa motory bardzo mi się podobają. Zaznaczam, że w najbliższym czasie nie planuje zrobienia prawka na większą pojemność, stąd decyzja o 125. Bardzo proszę znawców tematu o opinie, sugestie. Z góry dziękuje! LWG! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Sprawdź jeszcze suzuki intruder 125 i Hyosung GV 125. Moim zdaniem fajne propozycje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthletic Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Suzuki bardzo ładny model tylko ma troszkę mniej mocy niż pozostałe. A ten Hyosung jakoś do mnie nie przemawia. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 poprzednie porady. skorzystawszy z wyszukiwarki znajdziesz sporo więcej tematówjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthletic Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Rozmawiałem dzisiaj z handlarzami, większość polecała draga. :) Mimo minimalnie mniejszej mocy silnika nadrabia dźwiękiem i wyglądem. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) Rozmawiałem dzisiaj z handlarzami, większość polecała draga. :) Mimo minimalnie mniejszej mocy silnika nadrabia dźwiękiem i wyglądem. :)Weź usiądź i przejedź się na jakimkolwiek, to może zweryfikujesz swoje założenia, bo wg mnie: - silnik V- mało awaryjny - to nie parametr motocykla, tylko następstwo tego jak o sprzęt będziesz dbał- zależy mi koniecznie na ładnym brzmieniu - w 125? Chyba nie- mocny i szybki silnik - to chyba jakiś żart- dobra cena - niestety spóźniłeś się kilka lat, bo ceny poszły znacznie do góry i jak zauważyłeś można w cenach 125 śmiało wyrwać motocykl, który jako nowy kosztował 2x więcej od 125- mam 182cm, więc nie chcę wyglądać na motorze jak karakan :D - tutaj usiądziesz i sam zdecydujesz, ja mierzę tak samo i uważam 125 szczególnie w czopku jest zdecydowanie za małe Reasumując, czego nie kupisz, uważam że i tak nie spełni Twoich wymagań, więc jak już musisz kupić setkę w czopku to kup jaka Ci się nawinie, większych różnic nie będzie ;) A tutaj fajna stronka, możesz sobie zobaczyć jak na różnych motocyklach byś wyglądał: http://cycle-ergo.com/ Edytowane 17 Listopada 2016 przez żółf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Tylko GV 125. Nie patrz że koreaniec. Ma pod sobą i szadołkę i draga małego. Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Nie żebym się znał, ale to mi brzmi wybornie jak na 125 : I to nie są wcale małe motocykle. A silniki są tak nadmuchane, że żaden laik ani nawet nie laik który nie miał styczności z tymi 125, nie powie że to 125 . Ani nawet 250. Co innego że prędkości 110km/h to max . Shadow potrafi się rozbujać do 120km/h. Ceny też duże.Ale jak chcesz mieć Vke w 125 , to musisz bulić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Może varadero 125 byłoby lepsze, bo Ty wysoki jesteś, Matthletic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrsMarthy Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 - mam 182cm, więc nie chcę wyglądać na motorze jak karakan :D To akurat zabawny problem, chcę motor, który jest wielkości zabawki, ale chcę na nim wyglądać poważnie i majestatycznie. Nie. Będziesz wyglądał jak na psie. Zrób to prawko i daj sobie spokój ze 125. Przynajmniej co chodzi o czopki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artu1313 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Kolega ma pewnie prawko b.A może by odczekać,zrobić prawko na motocykl i kupić coś większego.Przy takich gabarytach trudno będzie coś sensownego w 125 znaleźć.Na A1 już chyba podejdzie shadow 750 c2.Każdy na początku mówi że 125 starczy,ale uwierz nie starczy.Wiem,wiem tobie wystarczy,ale pogadamy jak sezon polatasz .Ja jako że miałem tylko hondy polecam shadowa ale koledzy mogą mieć inne zdanie.Zarejestruj się na forum SHOC tam koledzy ci pomogą.Pozdrawiam i życzę udanego zakupu od czegoś trzeba zacząć i połknąć bakcyla. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthletic Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Dziękuje bardzo za liczne opinie. :) Chyba nie wszyscy zrozumieli to o czym napisałem w 1 poście. Jak to się mówi: "Z gunwa bata nie ukręcisz.", ale nie prosiłem o opinie jak będę na nim wyglądał.Oczywiście macie racje, że 125 to za mało i, że najlepiej iść na prawko. Tak zrobię, ale jeszcze nie teraz. Chcę polatać sobie fajnym, małym klasykiem przez 1-2 sezony i wtedy coś pomyślę. Nie będzie problemu również z ich sprzedaniem, bo trzymają cenę wysoko. P.S. Fajne to forum, chyba tu zostanę. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Spoko pomysł. Od czegoś musisz przecież zacząć.Ze sprzedażą, jak sam napisałeś problemu mieć nie będziesz.Co do dwóch wymienionych miałem okazję przejechać się na Shadow 125.Byłem pozytywnie zaskoczony, bo sprzęt jest naprawdę spory, jak na swoją pojemność i jest naprawdę wygodny.Moc wiadomo niczego ci nie urwie, ale w mieście sprzęt porusza się w miarę sprawnie.Miałem też okazję przejechać się na Rebel 125 i Virago 125. Fajne sprzęty, ale skoro mi - mam 173cm wzrostu, wydawały się dosyć małe, to raczej odpadają.Dragstar ma ten sam napęd, co Virago, więc o napędzie coś napiszę. Wydaje mi się słabszy od napędu Shadowki, choć wygląd samego silnika jest naprawdę ok.Mała dygresja - Dragstar występował też w wersji 250 z tym samym napędem, co Virago 250.Przy zakupie uważaj na sprzęt od zachodnich sąsiadów. Część 125-tek podlegała tam ograniczaniu prędkości maksymalnej do 80km/h, a to może być uciążliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthletic Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Część 125-tek podlegała tam ograniczaniu prędkości maksymalnej do 80km/h, a to może być uciążliwe. Czy ewentualnie jest możliwość odblokowania tego? Edytowane 18 Listopada 2016 przez Matthletic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Wszystko, co zostało zablokowane zazwyczaj daje się odblokować, ale prawdopodobnie niesie to ze sobą jakieś koszty (części + koszt warsztatowe). Nie znam sposobu blokowania, bo te mogą być różne np. ograniczenie obrotów maksymalnych na module, albo zwężki w układzie dolotowym itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.