Skocz do zawartości

Trudna decyzja - Honda Shadow i Yamaha DragStar 125ccm


Matthletic
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

No i czy kupujac 125 cc co ma 20 kucy jest w stanie na nim spokojnie smigac bez zazynania motura.

 

Ja na Virówce miałam problem wyprzedzić tira na trasie. Nie dość, że trwało to baaaaardzo długo, to miałam wrażenie, że ten tir zaraz mnie wciągnie w koła. Motór ledwo zipał. Więcej stresu, bluzgów i strachu niż frajdy.. niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Punkbuster

Bo się chopperem 125tka nie wyprzedza tira :D.A zwłaszcza taką 11konną :D 15 konna sztuka dała by sobie rade bez problemu. Nie koniecznie Chopper .

 

Trzeba znać możliwości swego pojazdu.I się do nich stosować, A nie obrażać się na małego chopperka ,że słabo wyprzedza Tira. Wymagania za duże prze Pani. Potem takie osoby oczerniają na forach 125tki próbując jeździć na nich nie zgodnie z ich przeznaczeniem. Czyli miasto i spokojne traski .

Edytowane przez Punkbuster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dragstar ewentualnie Shadow, nic innego. :D

Na innym forum wciskali mi hyosunga, ale znam temat także nie pakuje się w byle co.

Kurde oświeć mnie.... oświeć. Chętnie się dowiem czegoś nowego...

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo się chopperem 125tka nie wyprzedza tira :D.A zwłaszcza taką 11konną :D 15 konna sztuka dała by sobie rade bez problemu. Nie koniecznie Chopper .

 

Żaden ze mnie motocyklista (richtig żodyn), ale się nie zgodzę. Sprawne wyprzedzanie wymaga sprawnego i szybkiego zwiększenia prędkości, także w puszkach. Jeśli jestem szybszy o 10 km/h, to zyskuję 2,8 m w czasie 1 sekundy. TIR to pewnie z 18 m, do tego drugie tyle na zapas. 36 metrów wymaga pewnie minimum 13 sekund, w rzeczywistości pewnie dłużej (trzeba przyśpieszyć). Lekko licząc potrzebujesz na to ćwierć minuty. Na drodze to w wielu przypadkach ekstremalnie dużo ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Punkbuster

Tylko że 15 konna 125tka jest 30-40km/h szybsza od Tira. I dochodzi do tej prędkości w miarę szybko. Zwłaszcza takie bardziej sportowe sztuki . Także sorry , ale też się nie zgodze. Twoje wyliczenia są na motocykl który maks. jedzie 100km/h jak np. Virago.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że 15 konna 125tka jest 30-40km/h szybsza od Tira. I dochodzi do tej prędkości w miarę szybko. Zwłaszcza takie bardziej sportowe sztuki . Także sorry , ale też się nie zgodze. Twoje wyliczenia są na motocykl który maks. jedzie 100km/h jak np. Virago.

A możesz się pochwalić którą 15 konna 125 osiągnąłeś prędkość 120-130 km/h? Bo ja w ciuchach ważę 100kg i np. na cbr 125 dokulałem się z ledwością do 100, a wymagało to anielskiej cierpliwości, bo o ile przyspieszenie do 80 km/h wynosi tyle co przeciętnego samochodu, to powyżej tej prędkości taki motocykl staje się bardzo precyzyjnym przyrządem do pomiaru pochyłości jezdni i siły i kierunku wiatru :D

 

Na czopkach 125 gdzie z tyłu jest często jest szeroka opona - 130 w ogóle ciężko jest mówić o przyspieszeniu, przejechałem się kilkoma takimi i na pewno nikomu nie polecę, bo wg. mnie przyjemność z jazdy jest zerowa, ale to moja opinia poparta niewielkim doświadczeniem, ale ja generalnie nie lubie tego typu motocykli (czopków, cruserów), bo nie jechałem jeszcze na takim który by się dobrze prowadził i albo jest za słaby, albo za ciężki i frajda z jazdy słaba.

 

Z drugiej strony jeździłem kilkoma 250 i w ogóle lubię tą pojemność szczególnie do miasta, motocykle są lekkie, a do tego całkiem zwinne, a od biedy da się bezpiecznie w trasę pojechać, więc do autora tematu, może naprawdę warto przemyśleć to prawko, zdać to formalność, bo skoro masz kat. B to przepisy przecież znasz, a praktyka nie powinna być problemem. Koszta wyjdą podobne co zakup przewartościowanych 125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoczko. Nawet jeśli pośmigam nią jeden sezon to przy sprzedaży nie powinienem stracić, bo klasyki trzymają cenę. Jutro lecę zobaczyć bardzo ciekawą ofertę, ale nie mówię nic więcej żeby nie zapeszyć. Dam znać wkrótce co i jak. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz się pochwalić którą 15 konna 125 osiągnąłeś prędkość 120-130 km/h? Bo ja w ciuchach ważę 100kg i np. na cbr 125 dokulałem się z ledwością do 100, a wymagało to anielskiej cierpliwości, bo o ile przyspieszenie do 80 km/h wynosi tyle co przeciętnego samochodu, to powyżej tej prędkości taki motocykl staje się bardzo precyzyjnym przyrządem do pomiaru pochyłości jezdni i siły i kierunku wiatru :D

 

Na czopkach 125 gdzie z tyłu jest często jest szeroka opona - 130 w ogóle ciężko jest mówić o przyspieszeniu, przejechałem się kilkoma takimi i na pewno nikomu nie polecę, bo wg. mnie przyjemność z jazdy jest zerowa, ale to moja opinia poparta niewielkim doświadczeniem,

Ja mogę za niego. hyosung GT 125 maksymalna koło 130 na h, kierowca 115 kg i 191 wzrostu. W dwie osoby (ja i Żonka) stała 120.

I GT ma buta 160 z tyłu....

 

Akurat z tego nie mam filmika, ale masz karting i to jak się kręci:

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Punkbuster

to ta cbrka musiala byc strasznie dojechana. Ja sie cbrka rozbujalem do 115 km/h. a wazylem wtedy z 95 kg. cbrka miala 13km.

 

a tak poza tym , ktora 125tka poleci 120-130km/h? a dlugo by tu wymieniac, wystarczy sprawdzic na internecie.A na YT, masz mnostwo dowodow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widywałem znacznie szybsze, ale żadna nie miała 15KM no i czterosuwowe też nie były. W końcu jest i Apka Classic 125, która ma 27 koników i radę sobie daje świetnie. Wracając do wydechów. Żaden z filmów tu zamieszczonych nie oddaje tego, o co mi chodziło. Te sprzęty jadą powoli, a brzęczą, jakby miały im się flaki pruć. Większy cruiser przy 100km/h będzie miał powiedzmy 4000obr/min, a taka Shadow 125 około 9000-10000tys. i proszę serdecznie nie pie**olić, że to jest zajebiście, bo miałem okazję spróbować. Na postoju jest ok, ale w czasie jazdy brzmi to wręcz komicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor (pot.) – motocykl, jednośladowy pojazd samochodowy

 

Jasne. Yamaha XVS Dragstar 125. Powiem szczerze, że oglądałem różne motory, ale tak zadbanego jeszcze nie widziałem. Każdy element błyszczy, wypolerowany aż miło patrzeć. Silnik na zimno odpala bez zarzutu, nie dymi, wszystko sprawne. Muszę trochę pojeździć teraz żeby oswoić się z maszyną i przetestować porządnie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...