_Monter_ Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 A co do osób, które przewidują tragiczny koniec tej historii, to rozumiem że co kilka godzin rozbierają cały motocykl w mak i weryfikują zużycie podzespołów, aby nie dopuścić do nagłej awarii :DNie, widziały korby poza karterem oraz słyszały puk puk. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomis69 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Dlatego, że życzę Tobie jak najlepiej uczepiłem się korby i blokowania silnika, ale zrobisz jak chcesz ;) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiz1986 Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Jak przekonam się na własnej skórze to uwierzę :) Na razie spróbuję to naprawić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 954 to jak wiadomo niewdzięczny pacjent, ale pozwole sobie podsumować cytatem:"Na dwoje babka ... wie pan." Decyzja należy do ciebie. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Trzymam kciuki.P.S. Pierwsze co pójdzie się j*b...to wał w miejscu przytarcia. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Dobrze poskładane będzie latać. Wał jest ok, tzn powierzchnia czopu, bo od czego on jest krzywy to nie ma pojęcia, nie ma prawa mieć nawet 0,01mm krzywizny, skąd to się wzięło cholera wie. trzeba by zmierzyć krzywizne na wszystkich czopach. jeśli nigdzie nie przekracza tych 0,05mm to będzie latał. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Jeszcze jedna mała rada - przyjrzyj się pompie oleju, oraz kanałom olejowym, bo ta panewka z kaprysu się nie przytarła. Dokładnie, pompa do rozebrania, zweryfikowania zużycia oraz ewentualnie do wymiany poszczególne jej elementy. Co do takich reanimacji silnika, popatrzcie sobie na profil totem garage na fb. Chłopak szlifował wał po zatarciu w rn 12 (albo rn 19- nie pamiętam), osiował korbę bo miała owal a następnie dorabiał panewkę do tego i co ? I póki co wszystko dobrze lata bez problemu - więc nie jest tak że po każdej naprawie wszystko się rozpadnie i korba wyjdzie bokiem :) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiz1986 Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Po uruchomieniu brak ciśnienia oleju :/ Kuźwa szukam od rana. Nie jest możliwe aby wdu..o panewkę już. Rozebrałem pompę i podmieniłem na inna, nic. Dalej 0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 A nie ma jakiejś procedury odpowietrzania w serwisówce? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 1. Pompa na pewno się kręci? Może jest problem z jej napędem. \2. Odpowietrz. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Jeżeli ciśnienie wynosi absolutnie zero, to też obstawiałbym zapowietrzoną pompę. Nie składałeś jej na sucho? Nie raz trzeba się nieźle nakombinować, żeby zaczęła tłoczyć. Dobrze jest do operacji odpiąć ją od napędu i podawać obroty z zewnątrz, ja używałem wkrętarki, a olej podawałem do smoka pod ciśnieniem ze strzykawki, ale nie wiem jak w 954, na pewno coś wymyślisz.Kanały olejowe masz drożne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiz1986 Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Ok, jest ciśnienie. Na wolnych po rozgrzaniu ok 2 bar. Po dodaniu gazu podchodzi pod 6.Ale moto chodzi jak stara Qwa... Nie wali nic w stylu mechanicznym ale nie ma równej pracy. Raz wkreca sie na obroty, raz gaśnieObroty na wolnych same się podnoszą i same opadają, raz zapala raz nie, stuka czasem w wydech jakby coś z zapłonem...Nie wiem co poj....łem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 A rozrząd jest ok? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Albo rozrząd, albo problem w układzie wtryskowym. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiz1986 Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 (edytowane) Nie mam pojęcia bo nie wiem do końca jak go ustawić...znalazłem coś takiego: Ale na słoneczku była litera T, jakieś 2 kreski i litera F. Tam gdzie pokazuje strzałka. Nie wiem na co to jest wskazanie? Na literę T, na pierwszą czy na drugą kreskę?Poniżej na pokrywie (zaznaczone czerwonym kółkiem) mam tak jakby taką stopkę i jest też pionowa kreska na słoneczku. Ustawiłem rozrząd do tego na dole a znaki na górze słoneczka pokryły się z pokywą gdzieś na pierszej kresce przy "T" Czy to jest dobrze? Tu widać dokładniej tą dolną kreskę Edytowane 11 Listopada 2016 przez kukiz1986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.