Skocz do zawartości

Oględziny 125 2T


Limo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra, po teście na ćwiarze ( :D :D :D :D) wnioski następujące - sprzęcior dziki (guma na dwójce z gazu bez problemu, wystarczy poprosić) ale do ogarnięcia. Pytanie tylko czy nadmiar mocy będzie dobry do nauki techniki. Mam przeczucie graniczące z pewnością że tutaj większą rolę będzie odgrywała waga więc dalej obstaję przy secie.

 

P.S. Ziggi, ON waży 70kg ale spokojnie możesz się do mnie zwracać na TY :D

Może być :wink: Z taką wagą masz większe pole manewru. Ja bym jednak namawiał na coś większej pojemności, a mniej wykręconego, żebyś jednak więcej jeździł niż grzebał.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najdroźsi - mam na oku egzemplarz z nowym cylindrem i tłokiem OEM Yamahy (nicasil, selekcja A, ogólnie cud miód - w weekend jadę oglądać jak się nie sprzeda). Tylko pytanie jak sprawdzić czy to faktycznie tak jest w rzeczywistości? Na co paczeć po zdjęciu gruchy? Są jakieś oznaczenia czy cuś?

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

namura ma dużą N tyle wiem :D widoczną przez okno wydechowe

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśle że najlepiej zabrać ze sobą uszczelke pod głowice, i jak w moto będzie wszystko ok, bedzie ci pasował to wtedy zajrzeć jaki ma nr na tłoku wybity i czy nie ma tulei w cylindrze. Ja swoją jamaszke kupiłem i niestety jest tuleja, ciekawe czy szlif jeszcze wyda czy trzeba będzie nowy cylinder kupowac.

komar 3 '73 --> CZ 513 '86 --> YZ 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, powiedział o tym, ale w ogłoszeniu nie napisał nic na ten temat. No nic, trzeba będzie wymienić cylinder, chociaz fajnie jak by jeszcze tłok dało sie przejezdzić po szlifie bo narazie jej nie krece bardzo, więc tuleja by dała rade spokojnie.

Edytowane przez motorbreath

komar 3 '73 --> CZ 513 '86 --> YZ 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy która selekcja tłoka. I chyba zrobię jak piszesz, kupię uszczelkę pod głowicę bo to raptem 10zł. Będzie mniej roboty niż ze zdejmowaniem tłumika i dyfuzora. Wiesz może jaki numer powinien być wybity na tłoku przy pierwszej selekcji?

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogonilbym wpizdu jak by ktos mi chcial w moto silnik rozbierac przy ogledzinach.

No tak, ale w crossie takie oględziny to w sumie tyle samo co oględziny łańcucha, opon czy klocków.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jesteście :D

 

A tak z innej beczki - łożyska wału NTN daja radę? Z tego co wiem to japońska marka i wcale nie najtańsza.

W wielu sprzętach idą na pierwszy montaż. Są bardzo dobre, tylko bezwzględnie trzeba dawać o IDENTYCZNYCH parametrach jakie zaleca producent. Bo nie raz masz dwa łożyska np. NTNa o identycznych wymiarach, wyglądające podobnie a jedno kosztuje 50, a drugie 150. To pierwsze wytrzyma kilka godzin i bum, a drugie będzie latało, bo z oznaczenia wynika że jest wzmocnione, ma inny koszyczek itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...