Slawek Opublikowano 2 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2004 Witam!Wczoraj odpaliłem silnik w mojej maszynie po długim czasie przestoju. Odpalił z drugiego kopa co mnie bardzo ucieszyło :D Problem jest tego typu że na ssaniu pracuje elegancko , ale po wyłączeniu ssania zaczyna się dusić, nawet jak już silnik jest bardzo gorący, ale jak włączę ssanie znowu zaim zgaśnie obroty wracają do normy i wszystko jest spoko. Nie wiem o co chodzi :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebJaw Opublikowano 2 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2004 U mnie jak tak było to podkęcałem delikatnie wolne obroty albo regulacja zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 2 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2004 Po Dluzszym postoju benzyna w gazniku wyparowala , zostaly tylko uszlachetniacze+ syfy- czyszczenie murowane+ regulacja gaznika. Przeczytaj poprzednie posty n/t gaznikow.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek Opublikowano 2 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2004 U mnie jak tak było to podkęcałem delikatnie wolne obroty albo regulacja zaworów.Zapomniałem napisać wcześniej że chodzi o silnik 2 suwowy w mojej starej DT, więc problem z regulacją zaworów mam z głowy :DRegulacja wolnych obrotów też na nic się zdaje bo silnik rozkręcony nawet do 8000 obrotów po wyłączeniu ssania normalnie bezczelnie gaśnie :? Znaczy pracuje jeszcze chwilę i dopiero potem zaczyna się "dusić".Oczywiście gaźniczek (MIKUNI) jest wymyty i przedmuchany spreżarką. Normalnie zachodzę w łeb i nic mi nie przychodzi...Instalacja elektryczna jest sprawna na 100%, filtr powietrza nówka, w wydechu nie ma żadnych nieszczelności. No kurna normalnie ma wszystko idealnie grać, ale niestety... Słyszałem cos o wygotowywaniu, ale nie wiem w czym gotować gaźnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2004 Nie jest czysty, bo bez ssania paliwo nie doplywa. Dwa mozliwe powody to zapchane otwory rozpylacza, albo filterek zaworka iglicowego. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 CzescByć może za duzo powietrza dostaje. Na ile obrotów masz wykręcona śrubą składu mieszanki? Jesli regulacja w porządku to prawdopodobnie masz pozapychane otworki w mosięznej tulei ktora jest pasowana na wcisk w gaźniku i przewaznie nikt jest nie czyści.Wlasnie te otorki są odpowiedzialne za dostarczanie mieszanki na jałowym biegu. Zeby ja wyjąc należy nalezy wyciskać ją od strony przepustnicy (nakrętki linki). Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 13 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2004 A może go niewłaściwie założyłeś i łapie gdzieś lewe powietrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.