Skocz do zawartości

Kosz boczny do motocykla


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie . Jeżdżę od trzydziestu lat z wózkiem bocznym w Junaku 350 i innymi Mam od jakiegoś czasu między innymi Kawę vulcan 1600. i chcę dopasować do niej kosz jeśli ktoś mógł by mi coś doradzić to chętnie się skontaktuję Wiem czego chcę tylko nie wiem jak się to ma z montażem do kawy. Temat rzucony lakonicznie ale zorientowani go rozwiną. Lubię jazdę z koszem i basta :)

post-86660-0-15591500-1472059138.jpg

post-86660-0-27129000-1472059162.jpg

post-86660-0-48901000-1472059390_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doświadczenie tak - ale bardziej w powożeniu ;)

tutaj:http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/165818-honda-st1100-z-wozkiem-bocznym-budowa-sidecara/?hl=%2Bz+%2Bw%F3zkiem

temat o budowie mojego "sajdka"

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko, że Egonem raczej (jak mniemam) nie jest zainteresowany wózkiem połączonym wahliwie

w przypadku VN1600 sprawę uprasza podwójna rama kołyskowa

velorex raczej będzie za lekki

najprościej będzie zainstalować radziecki wózek, zmodyfikować odrobinę zawieszenie koła wózka, zmienić błotnik i koło aby stylistycznie pasowało do motocykla - sporo ludzi ogranicza się właśnie do tego montując wózki do japońskich czoperów/kruzerów (na ostatnim krotoszynie był taki właśnie zestaw na bodajże wildstarze)

niemniej jeśli motocykl ma się prowadzić w miarę pewnie to należałoby zestaw chociaż odrobinę opuścić na glebę, przerobić przednie zawieszenie (przystosować jego geometrię do jazdy z wózkiem - zmniejszyć wyprzedzenie), zainstalować amortyzator skrętu, pomyśleć o oponach o profilu samochodowym

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100