Skocz do zawartości

Motocykl 125 2t na kategorię B


Rekomendowane odpowiedzi

jak zawsze zależy od interpretacji :D

patrz na to co ma w dowodzi i przy kontroli w zaparte że jest zablokowany :D

u mnie crm 125 miała w dowodzie 9kw.........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne pytania zadajesz :D

 

Jeżeli blokada jest to chyba logiczne ?

W pratyce jak miałbym wybrać 125 2T z blokadami to brałbym 125 4T -125 2T na pełnych blokadach nie ma dołu , nie ma góry , nie ma środka , prawie nie jedzie a pali więcej od 125 4T......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie źle się trochę wyraziłem. Chodzi mi o to, że blokada jest po to aby spełniał wymogi. Czyli, że problemem jest samo zdjęcie blokady, a nie motor i jego silnik.

 

Ja się tak zastanawiam bo bardzo bym chciał zobaczyć jak jeździ taka 125 2t. Jeździłem w zeszłym roku Rieju 50 2t i to mimo pojemności (50ccm) i małej mocy (w dowodzie było chyba 4 KM) to poszło mi (bez blokady) 100 km/h. Kolega i właściciel mówił, że raz poszedł 120 licznikowe czyli 110 według GPS-u. Czyli taka 125, która ma z blokadą 15 KM, a bez nawet i 30, to spokojnie to 160 km/h powinno iść. W takiej sytuacji wolę taką 125, gdzie opłaty są małe, niż 250 4t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie opłaty ? oc i przegląd na motocykl ma taki sam czy cbr 600 czy 125 2t.......

 

nsr 125 mnie poszła 160km/h ale nikt nie wierzy , obstawiam że rs125 też tyle pójdzie ale endurasy i SM koło 130 kończą ......

 

w 2T jak pałujesz to spalanie zawstydza sportowe litry , 10-11/100 przy non stop czerwonym to normalka....

 

i nie jaraj się tak że 50 poszła 100 bo może i pójdzie ale ile przejedziesz z taką prędkością zanim silnik się skończy ? nie mówiąc o spalaniu przy takiej jeździe ...........

 

dla 125 2t odblokowanej przelotówka to koło 70-100km/h dla 125 4T powiedziałbym 80km/h ale że silnik 4T lepiej znosi jazdę non stop pełnym ogniem to znam ludzi co 125 4T latają non stop vmaxem i silnik żyje ale 3/100 wtedy nie pali :D u mnie kumpel miał tw125 jak w enduroboys to non stop 110km/h ( vmax tw 125 ) paliła mu 4.5 /100 ale nic nie wybuchło :D

 

kumpel miał 100% zablokowanego kmxa 125 i dla mnie to była tragedia - z dołu szedł gorzej niż tw 125 , środek miał gorszy a kończył przed rezo więc jeździło się tym jak kiblem po bułki a palił więcej od tw.........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mówię teoretycznie. Strasznie mi się spodobały te 125. Kolega dał mi się rok temu przejechać KTM Duke 125 i się zakochałem. Na ładne dni do miasta jak znalazł. Po urlopie będę dla siebie szukał. Z tym, że chcę coś tańszego.

 

A o tych 2t tak gadam, bo przeglądałem tabelki na http://www.motocykle-125.com.pl/. Jak się weźmie klasyfikację według vmax, to czołówka to 2t. Tak jak mówię, ja chcę motor do miasta, ale nie wykluczam, że jak go będę miał to się gdzieś troszkę dalej też będę chciał się wybrać. Nie na wakacje do Chorwacji, ale nad jeziorko te 150 km to czemu nie. A grzać taką trasę chinolem z prędkością 80 km/h to słabo. Ale już 100 km/h by było w zupełności wystarczające.

 

Ten mój kolega od KTM, mówił, że tym motorem spokojnie jeździł trasy z prędkością 100-110 i szło bez problemu. Nie mówię o spalaniu, bo to zupełnie inne sprawa, ale chodzi o to, że się da.

 

A co do opłat, to sory, ale nie widziałem. Jedyna sytuacja kiedy miałem kontakt z OC za jednoślad to była w liceum kiedy to z kumplem mieliśmy kupić wspólnie skuter Peugeota 50 od innego kolegi. Wtedy nam mówił, że płaci chyba 50 PLN rocznie (to było prawie 10 lat temu, wiec mogłem coś przekręcić w kwestii sumy). I na tym moje doświadczenie z tematem się kończą.

Edytowane przez Pan_Karol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie źle się trochę wyraziłem. Chodzi mi o to, że blokada jest po to aby spełniał wymogi. Czyli, że problemem jest samo zdjęcie blokady, a nie motor i jego silnik.

Ale ty masz zamiar usuwać blokadę czy nie? Jeśli nie, to michoa ci doradził 4t; jeśli tak, to rozumiem, że oglądałeś filmik, którego podlinkowałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A grzać taką trasę chinolem z prędkością 80 km/h to słabo

 

eeetam ja samochodem jeżdże co x czasu za czymś w Polskę i robię po 250km w jedną jadąc 70-80 km/h i żyje :D

 

 

Wtedy nam mówił, że płaci chyba 50 PLN rocznie (to było prawie 10 lat temu, wiec mogłem coś przekręcić w kwestii sumy). I na tym moje doświadczenie z tematem się kończą.

 

ja teraz bulę 126 zł za motocykl z 60% zniżką w PZU

 

 

ale chodzi o to, że się da.

 

no tak ale to bez sensu

dt125 możesz też non stop łoić 130-140km/h na zapartej opór manecie , spali ci 10 czy 11/100 a tłok wytrzyma 15 tys km i remont nie lepiej jechać xciut wolniej i zaoszczędzić ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Punkbuster

Ja swoim romet k 125 10 konnym grzeje non toper 90km/h na trasie. A ma v Max 100-105km/h. To gdzie 15km motocykl 125 4t tylko 80km/h? One maja po 120-130v Max . Czyli 100-110 można spokojnie na trasie lecieć . Nie róbcie z motocykla 125 kaleki :)

Edytowane przez Punkbuster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna rzecz - masz pełne A to na co Ci 125? Nie masz.... aaa... To nie chciej żeby coś się stało i żebyś miał przerobione 2t...

 

4t jeżdżą trasowo nawet ponad stówę... ;-)

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybór pomiędzy 2t a 4t jest taki, że albo chcesz być zawalidrogą, albo normalnym uczestnikiem ruchu.

 

To gdzie 15km motocykl 125 4t tylko 80km/h? One maja po 120-130v Max . Czyli 100-110 można spokojnie na trasie lecieć .

 

Ta, jeszcze ktoś uwierzy w ten v-max, lepiej sprawdz go gpsem:) a takie 4t co lecą przelotowe gpsowe 100km/h to na palcach jednej ręki można zliczyć. Mała prędkość i przyśpieszenie gorsze niż w nawet najsłabszym aucie sprawia, że jazda jest niewygodna i niebezpieczna ale żeby to zrozumieć trzeba pojeździć na czymś szybszym.

 

Sam kiedyś jeździłem na takich pojemnościach i te ciągłe wyprzedzanie przez cokolwiek nie należy do przyjemności a niezachowywanie odstępu sprawia, że kilka razy na trasę przeżywasz chwile grozy.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek

 

ja kumam, ze ikonki i teges, ale byli tacy co szli w zaparte i mimo tego dostali 25 lat :icon_mrgreen:

 

do autora tematu,

 

To Twoim obowiazkiem jest sprawdzic, czy wpisana w papierach moc jest faktyczna. Nikt nie zmusza Cie abys robil pomiary na hamowni, ale podczas jazdy w obszarze niezabudowanym latwo stwierdzic, czy jedzie Ci licznikowo 150 km/h czy tez jedynie 120 km/h.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...