Skocz do zawartości

Duża rzędówka - co polecacie?


Rekomendowane odpowiedzi

Trochę się u mnie pozmieniało, turystyka motocyklowa przez najbliższe lata pójdzie w odstawkę, na motocyklu będę siedział może raz na 2 tygodnie. Stąd decyzja o sprzedaży obu Beemek i zakupu dużej, gołej rzędówki - minimum plastików. Spalanie sprawa drugorzędna. Budżet w granicach 15 000 - 18 000 zł (gdyby było naprawdę warto to i do 20 000 zł mogę go naciągnąć ale to już maksimum).

 

Z wymagań to przede wszystkim wtrysk oraz kanapa 2 osobowa.

 

Jak na razie rozglądam się za takimi modelami:

- Suzuki GSX 1400

- Suzuki Bandit 1250N (okrągła lampa)

- Honda CB 1300

- BMW K1200R

 

Z racji gaźników odrzuciłem Yamahę XJR 1300, Suzuki GSX 1200 oraz Kawasaki ZRX 1200.

 

Z "nie rzędówek":

- BMW R1150R (ale to prawie ten sam piec co w moim GS a ja bym chciał czegoś innego, jeśli nic ładnego nie znajdę to może się tym zainteresuję)

- Moto Guzzi Breva V1100ie (trochę się boję, czy to aby nie sprzęt zbyt egzotyczny)

 

Poleci / odradzi ktoś jakiś z ww. motocykli? A może coś innego? Jeśli jest jakiś posiadacz któregoś ww. motocykla z łódzkiego to chętnie bym się ustawił w jakimś miejscu żeby pogadać i obejrzeć na żywo motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych modeli jeździłem tylko Banditem i CB1300, zajebiste lokomotywy. Moc zawsze i wszędzie.

 

No właśnie o tą "moc zawsze i wszędzie" mi się głównie rozchodzi. Coś żebym nie musiał ostro kręcić. Nie będę ukrywał, goła CB 1300 jest u mnie na pierwszym miejscu. Moc przy 7500 obrotów, moment przy 6000.

 

Marzy mi się sprzęt w takim malowaniu:

 

honda-cb-1300-2008-1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wolisz takiej tylko z przednią małą owiewką?

 

Pewnie piszesz o takiej? Zalatuje trochę owiewką z pierwszego Bandita w wersji S :D

 

honda-cb-1300-s-05.jpg

 

Owiewka fajna rzecz i docenił bym ją w trasie - ale z drugiej strony mi zawsze się podobały klasyczne motocykle z okrągłą lampą, miałem swego czasu pięknego, czerwonego Bandita 600N (którego przez własną głupotę zgruzowałem wjeżdżając w auto), później dość długo marzyła mi się CB750 SevenFifty ale niestety ładnej nie było mi dane kupić.

 

Oczywiście, że gdyby mi się trafiła możliwość kupna zadbanej wersji z owiewką to wezmę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widziałeś to?

http://powersports.honda.com/2014/cb1100.aspx

 

Jak będę obrzydliwie bogaty to sobie kupię...

 

Cb1300 miałem kiedyś przez pół roku - suuuuper. Atomowy silnik. I dobrze że naked bo przy 200 jest problem usiedzieć. A po co komu tak szybo jeździć :P

Ale kopnięcie ma superanckie.



Aha, a jak chcesz być oryginalny to jest jeszcze X-eleven... czyli honda xx bez owiefki...

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widziałeś to?

http://powersports.honda.com/2014/cb1100.aspx

 

 

Aha, a jak chcesz być oryginalny to jest jeszcze X-eleven... czyli honda xx bez owiefki...

 

O widzisz, CB1100 nie znałem :) Może w przyszłym roku pojawią się jakieś używki 4 letnie to bym się zainteresował ale nie wiem czy do 20 000 zł coś będzie.

 

X11 znam, dość często to widziałem i słyszałem bo chłopak z mojego osiedla to miał przez parę lat. Pod względem jazdy pewnie fajny sprzęt ale miał w sobie to coś, co mi się za cholerę nie podobało: wielka rama, którą widać z boku motocykla. Z wyglądu przypominał tzw. psa i pewnie niejedna osoba pomyśli, że to ścig po glebie ze zdjętymi plastikami :)

 

Ale żeś mi teraz namieszał z tą CB1100... :D Posłuchałem na YouTube jak to pracuje, piękna i równiutka praca, dźwięk na akcesoryjnym wydechu świetny, wygląd taki jak bym chciał, fajna pozycja za kierownicą tylko jeszcze trochę cenowo wysoko stoją. Kobieta raczej nie będzie zadowolona jak tyle wydam na motocykl :D

Edytowane przez Qadrat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CB1100 ma ewidentnie najbardziej klasyczną linię. O Bandicie 1250 mogę powiedzieć tyle: ciężkli kloc, podobnie jak inne duże rzędówki, za to silnik jest, jak mocna, elektryczna lokomotywa. To taki niby potulny misiek, bo nie ma absolutnie jakiegoś nagłego skoku mocy, ale jak jedziesz z kumplami na innych sprzętach i razem odkręcicie gaz bez redukcji, to się okazuje, że ten misiek jest z przodu. Do silnika więc nie ma się o co przyczepić. Za to kanapę projektował ktoś po NRD-owskiej szkole wzornictwa przemysłowego. Twarda i kanciasta - po dwóch godzinkach wymusza przerwę na odpoczynek 4ech liter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

O widzisz, CB1100 nie znałem :) Może w przyszłym roku pojawią się jakieś używki 4 letnie to bym się zainteresował ale nie wiem czy do 20 000 zł coś będzie.

 

Ale żeś mi teraz namieszał z tą CB1100... :D Posłuchałem na YouTube jak to pracuje, piękna i równiutka praca, dźwięk na akcesoryjnym wydechu świetny, wygląd taki jak bym chciał, fajna pozycja za kierownicą tylko jeszcze trochę cenowo wysoko stoją. Kobieta raczej nie będzie zadowolona jak tyle wydam na motocykl :D

No.. to wyszło już parę lat temu jako nostalgiczny rebirth dla amerykańców z kasą. Fakt, tanie czy popularne toto nie jest, ale masz wszystko co trzeba - ABSOLUTNIE klasyczny styl, ale nowoczesną technologię...

 

Kiedyś na poważnie pomyślę :D a na razie sprężam się do remontu mojej CB w zimie...

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja będę nietuzinkowy jak i te sprzęty:

 

 

 

 

 

 

 

a co do jazdy nakedem, tym wynalazkiem osobicie jechałem 2,46

 

https://www.youtube.com/watch?v=oc9LEH8SD64

 

 

Geni... dzięki za film hahahahhahahahha :-)

 

W/w motocykle mimo, że mają gaźniki ( tego Ducati nie liczę, bo do tematu chyba się nie nadaje- bo do spokojnych nie należy hahahahhahahahahha ), mają parę fajnych zalet:

- już nigdy nie będą produkowane - klasyki pełną gębą, za parę lat, jeśli już nie teraz można traktować jako lokatę kapitału

- można naprawić u średniozaawansowanego kowala ( szczególnie GL 1000 )

- rzucają się w oczy

- nikt ich nie "skroi"

- bezproblemowa expolatacja ( napęd wałek, prostota konstrukcji, wytrzymałość silnika- szczególnie GS 1000 )

- a i swoje osiągi też mają, szczególnie KZ 1300, robi robotę, 120 KM, długoskokowy silnik, power od 30,40 km/h na ostatnim biegu przyspiesza bez zająknienia, pod warunkiem sprawności i czystości gaźników... )

 

Jako, że miałem okazję na nich jeździć i mogę porównać do Bandziorka 1250, Bandziorkowi- dawno spadła bandana ui teraz jest potulnym skapciałym wyleniałym kocurem hahahahhahahahahah...

 

 

Ale.... to mój pkt. widzenia ... ja lubię motocykle, które coś sobą reprezentują, lub były prekursorem czegoś, te współczesne replicy, może ładnie wyglądają, ale nic poza tym....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto Guzzi fantastycznie wygląda wcale nie jest egzotyczny, mało ich ale dostępność części nie jest trudna. Silniki nie do zamordowania. był problem ze ścierającymi się krzywkami w wałkach ale już chyba się pozbyli tego problemu.

Na pewno oryginalny, dobrze prowadzący się, mało awaryjny sprzęt z ABS, wałem no i ciągnie z dołu.

 

Pomogliśmy, co ? :icon_mrgreen: :icon_razz:

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasiu ja wiem, że masz wrodzoną tendencję do reklamowania "klasyków", ale gdyby Quadrat szukał dużego, klasycznego i wiekowego japończyka do postawienia w salonie, to pewnie by już dawno się zorientował, że wrzucałeś kilka razy filmiki o tych sprzętach na forum i być może wprost się ciebie o nie zapytał.

Jakbyś przeczytał pierwszy post, to byś też zauważył, że po pierwsze z racji gaźników kilka sprzetów odrzucił, a po drugie m.in. o GSF1250 się pytał.

Zresztą jeżeli szuka motocykla użytkowego, do którego można łatwo kupić części i materiały eksploatacyjne, to na pewno nie będzie szukał niczego, co wymieniłeś.

Gutek zapewne mało awaryjny mechanicznie, za to rozbudowana elektronika zawsze w gotowości do spierdolenia się, a chętnych do grzebania w PL jest chyba niewielu. Sam widziałem taką piękną Brevę, jak podjechała do nas, ale już nie odjechała o własnych siłach. Ot tak rzuciła palenie od zaraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geni, w zasadzie Gucio rozbudowany ma komputer pokładowy(mnóstwo funkcji) jednak elektroniką, która moze się wysypać przy wtryskach każdy motóng się charakteryzuje bo w końcu wtrysk.

Postęp Panie, postęp.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się z postępem zgadzam. Sam od paru lat latam głównie na wtryskowych i porównując ze starą, gaźnikową XT, którą teraz mam stanowczo wolę moto na wtysku. Problem w tym, że u włochów postęp równa się również źle zabezpieczone i śniedziejące konektory i luźno latające kabelki, które mogą się przetrzeć. Jeżeli ktoś to akceptuje, to będzie zadowolony na maksa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcinek, ja wiem, ale Kolega szuka czegoś nietuzinkowego chyba, a części exploatacyjne do w/w bików nadal występują.....hahahhaha :-)

 

a jeśli pragnie współcześnie, czyli na wtrysku i turbo, proszę:

 

 

 

 

a co że na koło nie idzie ???

 

 

 

:icon_mrgreen:

 

Marcin wiesz jak to jest, z nowoczesnymi motocyklami jak z autami:

....idziesz i jedynie kluczyk z pilotem potrafi właściwie wybrać Twój pojazd w rzędzie takich samych innych wehikułów :buttrock: :icon_mrgreen: :icon_razz:

 

Ja mam wspaniały ( chociaż nie swój- nadal baby- Yaris 1300, czasem pod Kaufem zapomnę gdzie stoi i mam zagwozdzkę bo jest 7 takich samych czarnych....)...

 

No ale wybór jak zwykle należy do wybierającego....

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...