fincher Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Lokomotywa mówisz? Mt 01 Lepszej chyba nie ma. Piękny motocykl Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 To prawda w czasie jazdy nic się spektakularnego nie dzieje. W trasie cały czas 6-ty bieg i tylko świat przesuwa się wolniej, albo szybciej w zależności od położenia manety. A ten bandzior to niema przypadkiem skrzyni piątki? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zupełnym przypadkiem to 1250SA, więc jednak 6-tka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Miałem 1250SA.......no fajny, niezawodny, wygodny na dłuższe przeloty ale.......no właśnie, taki nidny troszke bez tego "czegoś" no i powyżej 200 km/h sie męczył Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 A może "zakładnikowi" tematu właśnie o taki chodzi?? Ja jeździłem B 1250 -wtrysk, nie lubię motocykli, w którym hamownia działa gorzej niż w moim prawie 30 letnim Paso 750..przeszkadza: jak jest tłumik oryginalny, a ktoś ma duży rozmiar buta- szorowanie napiętkami o kolektor, rozwarcie kolan- jak u emerytowanej panny nieskromnych obyczajów, dobijające zawieszenie na szosach w moich okolicach, mimo, żem człek niezbyt dużych gabarytów i masy... a pozatym jak Przedmówcy zdogmatyzowali- nudny aż do rzygów.... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) Jasiu zapędziłeś się zdrowo. Skoro pode mną nie dobija, to jakim cudem dobija pod tobą? To świadczy albo o zjebanym, albo ustawionym na miękko zawiasie tej sztuki na której jeździłeś, a którą też kojarzę. Hamownia masz zupełną rację nie specjalna.Zresztą ty niezarejstowanymi po szosach nie latasz, boś praworządny chłop.A BMW no fajne, ale ładne, jak B-King. Podobno on też dupę urwie.Ale jak urwać dupę to z fasonem, więc lepiej na Tuono R, albo Ducati Streetfighter. Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez Geni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Nie no jak dobrze ustawiony zawias to nic nie dobija nawet z trzema kuframi, Żoną z tyłu i kosmetyczką na baku:) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Jeszcze Janka na dokładkę byś posadził i też by nie dobiło :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Marcinek na tym mostku co Ducat 1098 pokazał 2 koła w powietrzu, B 1250 umarł, ktoś mniej rozgarnięty poszedłby w barierki jak dzik w sosnę, a asfalcik Kolno-Stawiski, nie poprawił się od czasów Ducata 1098 a wręcz przeciwnie, może rzeczywiście nie dobijało, ale sprawiało ogólnie tępe wrażenie niekontaktowania się na linii kierownik- motocykl...no ale toja cały czas może dobieram zły punkt odniesienia - moje TrzyDziewiątki :icon_mrgreen: ... ... no ale my tu sobie łubudubu, a zakładnik tematu milczy... pewno ciężko pracuje na przyszły obiekt śmigający :lalag: Pozdr. J-999 P.S. Rzeczywiście może chłopaki trochę przez palce patrzcie na moje wywody skrzywione użytkowaniem jedynych w swoim rodzaju włoskich tankietek hahahahhahahah :buttrock: :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 No, jak ty do 3x9 porównujesz i do skakania przez mostek, gdzie ja myślałem, że na Mulipli będę miał gruz z jajek w gatkach, to daj pan spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Chodzi mi o motocykl, który ma coś mocy ale jeśli nie chcę jej w danej chwili wykorzystywać na 100% to mogę sobie spokojnie jeździć bez mocnego kręcenia i będzie się ładnie zbierał :) Dzisiaj pierwszy raz widziałem na żywo K1200R i udało mi się do niego przymierzyć, niestety nie pojeździłem. Pozycja za kierownicą spoko, sama kierownica również na duży plus bo nie jest typowo sportowa. Wg właściciela sprzęt ostro zapitala a dół obrotów też daje radę. Chyba odstawię na bok zachwyt Brevą 1100 i zacznę patrzeć w kierunku BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Dobry kierunek. Miałem Moto Guzzi i BMW i to drugie zdecydowanie fajniejsze jak dla mnie. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 K idzie z dołu jak wściekły :) Bierz K a nie pożałujesz. Ostatnio widziałem jakąś taką zieloną na A..groW ogóle to do K1200/1300R jest sporo dodatków, które czynią je jeszcze fajniejszymi z wyglądu. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Także ten tego, w tym roku mogę się pożegnać z jakąkolwiek jazdą na motocyklu oraz zakupem mocnej rzędówki :) Wczoraj do poczciwej F650 założyłem nowe klocki na przód, sintermetalowe oraz zregenerowałem zacisk. 3 lata jeździłem na klockach organicznych, przyzwyczaiłem się jak hamulec reaguje, czyli tak sobie. Na nowych sinterach Lucasa wystarczy klamkę wcisnąć lekko 2 palcami i przednie koło zatarte. W pięknym stylu zaliczyłem wywrotkę na szutrowej ścieżce, motocykl przycisnął mi prawą nogę. Złamanie kości śródstopia w kilku miejscach, uszkodzony staw kolanowy, nie mogę chodzić. Wg lekarza ten sezon motocyklowy już się dla mnie skończył. A co najciekawsze - motocyklowi nic się nie stało, gmole i stelaże zrobiły swoje. Leżał na boku, około minuty pracował (vivat sucha misko olejowa). Dopadłem do czerwonego guzika i zgasiłem. Po podniesieniu pokręcił z 10 sekund rozrusznikiem i zapalił. Gdyby ktoś chciał poprawić hamulce w swoim motocyklu to polecam porządne klocki sintermetalowe (oczywiście do tarcz stalowych) i będzie miał porządne brzytwy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 JA tam bym sie juz w K 1200 nie wbijal, jezeli juz to tylko K 1300 ! :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.