abrakadabra66 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Cześć,kupiłem sobie motocykl który głównie widzi tory, place do trenowania, generalnie ten motocykl rzadko jeździ w linii prostej.Od jakiegoś czasu znacznie ciężej jest pochylić moto na prawą stronę, a żeby było śmieszniej to motocykl skręca sam na lewą stronę, a wszystko jest proste. Dosłownie wszystko już sprawdziłem, zawiecha przód 100% prosto, tylne koło w linii itp, ale nie to jest tematem. Na przedniej oponie właśnie po lewej stronie utworzył się próg 90* niczym trzeci podbródek Magdy Gesler, pierwszy raz coś takiego widzę na oczy, to jest dosłownie centymetr niewykorzystanej opony. Z prawej strony takiego zjawiska nie ma, opona też się trochę łamie na rancie ale nie aż tak. Powiedziałbym, że z prawej str. przejście jest łagodne, o profilu opony, a z lewej załamanie prawie pod kątem prostym. Takie że mogę sobie położyć tam palca i będzie leżał. Czy to jest normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Trzeba ją zdjąć bo jeszcze pęknie. To ona może powodować ściąganie moto. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Też bym ściągnął tą oponę i najwyżej potestował na jakiejś sprawdzonej używce, albo oczywiście nówce. Jeśli jednak coś niszczy oponę w dziwny sposób, to chyba szkoda nówki. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrakadabra66 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 W takim razie jutro zmieniam gumę. Domniemam, że to nie jest prawidłowe zużycie opony, a teraz pytanie za 100 punktów - dlaczego tak się zużyła? :DJest to dunlop sportmax qualifier, latałem na ciśnieniu 2.0 bara przód / 1.8 bara tył, w sumie jak na takiego kotleta to bardzo fajnie trzymała. Ogólnie z tym modelem opony jest coś nie tak, tylnej gumy nie da się zamknąć, czy jestem złożony w winklu 120km/h czy 40km/h i tak zostaje 1cm paska. Znajomy ma identyczny motocykl, taki sam rozmiar opony, jak stanęliśmy obok siebie to moja opona była wyraźnie SZERSZA i płaska na bokach, mimo że rozmiar ten sam. Mam je od nowości i zastanawiam się czy to ja je źle eksploatuje czy coś z motungiem/gumami jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Też mam qualifiera z tyłu. Felga 160, opona 160 a wygląda jak 180. Ale z zamknięciem nie ma problemu, tzn. brakuje mi z 1mm ale to już wina kierownika ;) Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez Limo Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 W takim razie jutro zmieniam gumę. Domniemam, że to nie jest prawidłowe zużycie opony, a teraz pytanie za 100 punktów - dlaczego tak się zużyła? :DJest to dunlop sportmax qualifier, latałem na ciśnieniu 2.0 bara przód / 1.8 bara tył, w sumie jak na takiego kotleta to bardzo fajnie trzymała. Ogólnie z tym modelem opony jest coś nie tak, tylnej gumy nie da się zamknąć, czy jestem złożony w winklu 120km/h czy 40km/h i tak zostaje 1cm paska. Znajomy ma identyczny motocykl, taki sam rozmiar opony, jak stanęliśmy obok siebie to moja opona była wyraźnie SZERSZA i płaska na bokach, mimo że rozmiar ten sam. Mam je od nowości i zastanawiam się czy to ja je źle eksploatuje czy coś z motungiem/gumami jest nie takWplyw moze miec wiele czynnikow, ale sa i takie opony ktorych zamknac sie nie da, jakkolwiek by sie ich nie eksploatowalo. Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrakadabra66 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Limo, masz F3 to trochę inaczej, ja próbowałem wszystkiego. Na wolnych winklach 40-50km/h, gdzie podnóżek się składał od pochylenia, a także wymuszone powerslajdy w złożeniu nie zrobiły na niej wrażenia :D Ciężko mi ocenić swoje umiejętności, ale prześwit od ziemi do podnóżka mnie ogranicza do tego stopnia że w życiu tej opony nie zamknę na tym motocyklu. Guma dokładnie tak wygląda jak pisałeś, założona 160 z wyglądu na 180 ; ) Wytrzymała 3tys km i został po niej slick na bokach Udało mi się zrobić lepsze fotki tej przedniej gumy, epicka łyżwa :D Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez abrakadabra66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Potrzebujesz adaptery do setów żeby je podnieść trochę. Ja sobie sam wystrugałem z kawałka blachy bo akcesoryjne to wiadomo, za ciężki szmal. Ale nie mogłem już wytrzymać że ciągle przycierałem butem.No a opona na śmietnik - że też nie bałeś się na czymś takim jeździć. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrakadabra66 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) No a opona na śmietnik - że też nie bałeś się na czymś takim jeździćSzczerze... motocykl był cholernie stabilny na lewym zakręcie :D dziś przypadkowo zerknąłem i nawet kilometra więcej nie zrobię na tej gumie ;) btw będą jaja jak nową oponę tez zacznie tak żreć Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez abrakadabra66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 To nie jest zużycie tylko uszkodzenie kordu. Zeby tak ją zużyć musiałbyś ciągle po jakimś rancie jeździć. Troszkę też za niskie cisnienia jak na tak drogową oponę. Mogły się przyczynić do uszkodzenia tej opony. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Siemka ziom ;)Ja tak zużyłem kiedyś przód w swojej 250tce na tych samych treningach :) To był jakiś Continental. Modelu nie pamiętam.Chyba ma to jakiś związek z odkształcaniem opony w dużych złożeniach.Jednak nie dotyczy wszystkich modeli, bo żaden inny mi się tak nie zużywał. Raczej szło na płasko :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrakadabra66 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Cześć Marcin, trochę mnie pocieszyłeś, chyba za dużo ósemek kręcimy i dlatego takie platfusy się robią :D Jak continental w 250tce to conti-go albo contitwist.Może faktycznie ciśnienie było za małe, choć testowałem kilka w porównywalnie tych samych warunkach i 2.0 bara to była podstawa żeby to jakoś stabilnie jechało. Mam takie odczucie, że ta opona uwielbia temperaturę. Tylko raz było tak przy 30*C upale, że wleciałem na pałę w winkiel i czułem że się lepi. Za każdym innym razem tą gumę trzeba było pieścić i dogrzewać, a w chłodniejsze dni typu 18-20*C spuszczałem przód do 1.8 bara.Od razu mówie że znawca ze mnie żaden, po prostu na takich ciśnieniach czułem się w złożeniu najpewniej. Choć ciekawi mnie jakie wg was powinno być ciśnienie w takiej oponie? Przy gymkhanie wszystko szybko sie grzeje :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Ja tam z ciśnieniami nigdy nie kombinowałem i 250tką na nominalnych poprzycierałem wszystko włącznie z wydechem, podstawką i co tam tylko możesz sobie wymyślić :D Ale fakt, że gdy było gorąco to przód dziwnie się rozmazywał :DPS. Rozważ zakup Pirelli Sport Daemon. Bardzo ciekawa gumka :) Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Jak dla mnie wytarłeś ją na maxa a tak dziwnie sie zwinela i w efekcie odksztalcila bo bylo za malo powietrza i wycierales na tej samej wysokosci Śmietnik, zakladaj nową :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrakadabra66 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Jutro wrzucam pilot 2tc albo s20, podobno ten sportmax co się tak zużył to niezły kondon w porównaniu do s20 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.