Skocz do zawartości

Auto do 5 tys zl


przypadkowelitery
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Citroen Xara , ktoś miał doczynienia z tym bolidem. ?

 

Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka

Silniki w miarę, wygodne jak na swoją cenę, z tulejami tylnego zawieszenia jest trochę zabawy jeśli trzeba wymienić, części zasadniczo nie drogie. Ocena ogólna, auto w miarę fajne. Za cenę do 2,5 tysiąca jeszcze wartało by kupić.

 

Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Awaryjność elektroniki nie jest jakod szczególnie duża ? Czytam ze różnie z tym bywa, no ale to juz nie młode auto..lepiej astra G czy xare szukac ? Co będzie tańsze i łatwiejsze w eksploatacji. ?

 

Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opel to opel, kupisz ecotec to będzie pewnie brał oliwę aż miło, chociaż to też nie zasada. No i silnik w oplu chodzi jak sieczkarnia :) oczywiście nie ma reguły bo są i egzemplarze ładnie pracujące ;) oba autka za niewielkie pieniądze są dobrym wyborem, tylko jeśli są zadbane chociaż trochę. Elektryka w xarze nie jest jakaś piętą Achillesa, zawsze może się coś z.ebać, ale nie ma tragedii. Koszty utrzymania podobne, aczkolwiek lekko na korzyść Astry.

 

Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki , osobiście wybral bym cytryne , ale okaze sie co będzie w lepszym stanie. Wiekszy wybór mam w oplu i mlodsze roczniki , ale tam tylko silnik 1.6 8V jest godny uwagi..reszta to gnioty a i bude potrafi ruda chrupac.

 

Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki , osobiście wybral bym cytryne , ale okaze sie co będzie w lepszym stanie. Wiekszy wybór mam w oplu i mlodsze roczniki , ale tam tylko silnik 1.6 8V jest godny uwagi..reszta to gnioty a i bude potrafi ruda chrupac.

 

Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka

Osobiście jak bym miał wybrać w tych dwóch to też szukał bym cytrusa w nienagannym stanie. Pozdrawiam

 

Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy w jakich pieniądzach szukasz auta bo te tańsze Xsary to niemal wszystkie mają rozwaloną tylną belkę. Ludzie tego nie robią bo z robocizną wychodzi około 1000 zł a to nierzadko 50% wartości tego auta. No i potem jeżdżą takie francuzy z rozjechaną geometrią.

 

Xsara bardzo fajne auto, nadal ma świeży wygląd, w środku też dobrze zrobione. Dość ciekawe silniki bo już 1.4 daje sobie radę z tą budą a 1.6, 1.8 czy 2.0 to nawet dobrze jadą. Ja akurat miałem 1.8 110 KM, belkę oczywiście robiłem zaraz po zakupie. Przez 2 lata nic innego się nie działo, potem dostałem strzał w tył i kasacja. Po mieście spalanie wychodziło w granicach 10 litrów. Pamiętam, że części były w dość wysokich cenach.

 

Jak znajdziesz nie zgnitego Opla to bierz, jak znajdziesz Xsarę z dobrą belką to też bierz :) Albo przygotuj sobie tysiaka na naprawę belki zaraz po zakupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ale tam tylko silnik 1.6 8V jest godny uwagi

 

1.6 8v ma pierdolnięcie jak łódka w śmierci w wenecji , płacisz oc za 1.6 a jedziesz cinkłaczento w gazie ........fakt jest niezniszczalny .......

 

jak już to 2.0 8v -115KM i też jedyna opcja żeby zabić to zrzucić w przepaść a coś tam się odpycha...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą to ci Niemcy strasznie marnotrawili pojemność, 115 z koni z 2 litrów to troche słabo :D

 

Ale dzięki temu silniki zbierały się z samego dołu, moment dostępny prawie jak w dieslach. Za to na górze już było gorzej.

Edytowane przez Qadrat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale dzięki temu silniki zbierały się z samego dołu, moment dostępny prawie jak w dieslach. Za to na górze już było gorzej.

Mi tam kompletnie nie przeszkadza jak silnik trzeba wyżej kręcić, jak np. w Hondach. Po to jest skryznia biegów żeby dobrać obroty silnika do prędkości.

 

Więc dla mnie to żaden argument :D

 

Wytrzymałość też odpada jako argument bo Japończyki robili więcej z 1.6 i wcale te silniki nie są mniej wytrzymałe.

 

Ale wiem o co chodzi, Astra to ma być tanie wozidło dupy więc musi być proste technologicznie i tanie w produkcji. I myślę że te założenia spełnia idealnie ;)

Edytowane przez IZO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale dzięki temu silniki zbierały się z samego dołu, moment dostępny prawie jak w dieslach. Za to na górze już było gorzej.

Z myślą o dobrej górze poskładali c20let, silnik legenda, zresztą do spotkania już tylko w legendach;)

 

Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem troszkę na temat xary i typowe usterki to dmuchawa nagrzewnicy i przelacznik zespolony ...cena nowego przelacznika to prawie 2 tys zl...zawsze szrot zostaje..

 

Jeszcze inne auta patrzałem na allegro

 

Nissan Almera

Skoda Fabia

Seat Toledo lub Leon

Honda Civic

 

Wszytko w benzynce 1.6 do 1.8 bez podtlenku butanu , uzytkowane przez kobite do miasta 4/5 drzwi

 

Budżet ok 7 tys

 

Cos powiecie na ich temat ?

 

Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny silnik z mocą jak 1.6 u Japsów :D

Owszem, ale to bardzo dobry silnik był, i dobrze przyjmował duże moce. Tak dobrze jak honda przyjmowała końcówkę wydechu mugena :D lubię japońskie silniki, ale LET bardzo dobrze ostał się w mej pamięci.

 

Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka

 

Czytałem troszkę na temat xary i typowe usterki to dmuchawa nagrzewnicy i przelacznik zespolony ...cena nowego przelacznika to prawie 2 tys zl...zawsze szrot zostaje..

 

Jeszcze inne auta patrzałem na allegro

 

Nissan Almera

Skoda Fabia

Seat Toledo lub Leon

Honda Civic

 

Wszytko w benzynce 1.6 do 1.8 bez podtlenku butanu , uzytkowane przez kobite do miasta 4/5 drzwi

 

Budżet ok 7 tys

 

Cos powiecie na ich temat ?

 

Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka

Nisaan, silnik na łańcuchu, nie do zdarcia. Jak się uda znaleźć w dobrym stanie to polecam. Poszukaj Corolli, aczkolwiek też trzeba zwrócić uwagę na korozję. Ogólnie to już stare dziady, więc tak jak wyżej: zwróć uwagę głównie na stan samochodu.

 

Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...