Arczi919 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Citroen Xara , ktoś miał doczynienia z tym bolidem. ? Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu TapatalkaSilniki w miarę, wygodne jak na swoją cenę, z tulejami tylnego zawieszenia jest trochę zabawy jeśli trzeba wymienić, części zasadniczo nie drogie. Ocena ogólna, auto w miarę fajne. Za cenę do 2,5 tysiąca jeszcze wartało by kupić. Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Awaryjność elektroniki nie jest jakod szczególnie duża ? Czytam ze różnie z tym bywa, no ale to juz nie młode auto..lepiej astra G czy xare szukac ? Co będzie tańsze i łatwiejsze w eksploatacji. ? Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi919 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Opel to opel, kupisz ecotec to będzie pewnie brał oliwę aż miło, chociaż to też nie zasada. No i silnik w oplu chodzi jak sieczkarnia :) oczywiście nie ma reguły bo są i egzemplarze ładnie pracujące ;) oba autka za niewielkie pieniądze są dobrym wyborem, tylko jeśli są zadbane chociaż trochę. Elektryka w xarze nie jest jakaś piętą Achillesa, zawsze może się coś z.ebać, ale nie ma tragedii. Koszty utrzymania podobne, aczkolwiek lekko na korzyść Astry. Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Dzieki , osobiście wybral bym cytryne , ale okaze sie co będzie w lepszym stanie. Wiekszy wybór mam w oplu i mlodsze roczniki , ale tam tylko silnik 1.6 8V jest godny uwagi..reszta to gnioty a i bude potrafi ruda chrupac. Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi919 Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Dzieki , osobiście wybral bym cytryne , ale okaze sie co będzie w lepszym stanie. Wiekszy wybór mam w oplu i mlodsze roczniki , ale tam tylko silnik 1.6 8V jest godny uwagi..reszta to gnioty a i bude potrafi ruda chrupac. Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu TapatalkaOsobiście jak bym miał wybrać w tych dwóch to też szukał bym cytrusa w nienagannym stanie. Pozdrawiam Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Zależy w jakich pieniądzach szukasz auta bo te tańsze Xsary to niemal wszystkie mają rozwaloną tylną belkę. Ludzie tego nie robią bo z robocizną wychodzi około 1000 zł a to nierzadko 50% wartości tego auta. No i potem jeżdżą takie francuzy z rozjechaną geometrią. Xsara bardzo fajne auto, nadal ma świeży wygląd, w środku też dobrze zrobione. Dość ciekawe silniki bo już 1.4 daje sobie radę z tą budą a 1.6, 1.8 czy 2.0 to nawet dobrze jadą. Ja akurat miałem 1.8 110 KM, belkę oczywiście robiłem zaraz po zakupie. Przez 2 lata nic innego się nie działo, potem dostałem strzał w tył i kasacja. Po mieście spalanie wychodziło w granicach 10 litrów. Pamiętam, że części były w dość wysokich cenach. Jak znajdziesz nie zgnitego Opla to bierz, jak znajdziesz Xsarę z dobrą belką to też bierz :) Albo przygotuj sobie tysiaka na naprawę belki zaraz po zakupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 ale tam tylko silnik 1.6 8V jest godny uwagi 1.6 8v ma pierdolnięcie jak łódka w śmierci w wenecji , płacisz oc za 1.6 a jedziesz cinkłaczento w gazie ........fakt jest niezniszczalny ....... jak już to 2.0 8v -115KM i też jedyna opcja żeby zabić to zrzucić w przepaść a coś tam się odpycha... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 W Astrze G nie występował 2.0 8v, jedynie 16 zaworowy.Swoją drogą to ci Niemcy strasznie marnotrawili pojemność, 115 z koni z 2 litrów to troche słabo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 (edytowane) Swoją drogą to ci Niemcy strasznie marnotrawili pojemność, 115 z koni z 2 litrów to troche słabo :D Ale dzięki temu silniki zbierały się z samego dołu, moment dostępny prawie jak w dieslach. Za to na górze już było gorzej. Edytowane 15 Października 2017 przez Qadrat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 (edytowane) Ale dzięki temu silniki zbierały się z samego dołu, moment dostępny prawie jak w dieslach. Za to na górze już było gorzej.Mi tam kompletnie nie przeszkadza jak silnik trzeba wyżej kręcić, jak np. w Hondach. Po to jest skryznia biegów żeby dobrać obroty silnika do prędkości. Więc dla mnie to żaden argument :D Wytrzymałość też odpada jako argument bo Japończyki robili więcej z 1.6 i wcale te silniki nie są mniej wytrzymałe. Ale wiem o co chodzi, Astra to ma być tanie wozidło dupy więc musi być proste technologicznie i tanie w produkcji. I myślę że te założenia spełnia idealnie ;) Edytowane 15 Października 2017 przez IZO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi919 Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Ale dzięki temu silniki zbierały się z samego dołu, moment dostępny prawie jak w dieslach. Za to na górze już było gorzej.Z myślą o dobrej górze poskładali c20let, silnik legenda, zresztą do spotkania już tylko w legendach;) Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Z myślą o dobrej górze poskładali c20let, silnik legenda, zresztą do spotkania już tylko w legendach;) Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu TapatalkaKolejny silnik z mocą jak 1.6 u Japsów :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 (edytowane) Czytałem troszkę na temat xary i typowe usterki to dmuchawa nagrzewnicy i przelacznik zespolony ...cena nowego przelacznika to prawie 2 tys zl...zawsze szrot zostaje.. Jeszcze inne auta patrzałem na allegro Nissan Almera Skoda FabiaSeat Toledo lub LeonHonda Civic Wszytko w benzynce 1.6 do 1.8 bez podtlenku butanu , uzytkowane przez kobite do miasta 4/5 drzwi Budżet ok 7 tys Cos powiecie na ich temat ? Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Października 2017 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Nitomen nie patrz na markę tylko stan techniczny. To jest najważniejsze, w tak starym samochodzie. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi919 Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Kolejny silnik z mocą jak 1.6 u Japsów :DOwszem, ale to bardzo dobry silnik był, i dobrze przyjmował duże moce. Tak dobrze jak honda przyjmowała końcówkę wydechu mugena :D lubię japońskie silniki, ale LET bardzo dobrze ostał się w mej pamięci. Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka Czytałem troszkę na temat xary i typowe usterki to dmuchawa nagrzewnicy i przelacznik zespolony ...cena nowego przelacznika to prawie 2 tys zl...zawsze szrot zostaje.. Jeszcze inne auta patrzałem na allegro Nissan Almera Skoda FabiaSeat Toledo lub LeonHonda Civic Wszytko w benzynce 1.6 do 1.8 bez podtlenku butanu , uzytkowane przez kobite do miasta 4/5 drzwi Budżet ok 7 tys Cos powiecie na ich temat ? Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu TapatalkaNisaan, silnik na łańcuchu, nie do zdarcia. Jak się uda znaleźć w dobrym stanie to polecam. Poszukaj Corolli, aczkolwiek też trzeba zwrócić uwagę na korozję. Ogólnie to już stare dziady, więc tak jak wyżej: zwróć uwagę głównie na stan samochodu. Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.