TomaszKoo Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Może ktoś z Was spotkał się z podobnym zjawiskiem?Kierownica zaczyna latać i pompuje lewo prawo całym moto.Dzieje się to przy wejściu w zakręt na heblu, im wcześniej odpuszczam hebel tym drgania mniejsze. Przy mocniejszym dohamowaniu jest strasznie. Cytuj Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.plAutomatyzacja produkcji, kartoniarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Może asfalt nierówny i koło się odrywa od asfaltu na niewybojach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) Nie, bo to na Poznaniu. Przyczyna jest inna, tylko jaka? Tomaszek a na hamowaniu bez złożenia (na wprost) nic się nie dzieje? Pozdr.F. Edytowane 7 Lipca 2016 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszKoo Opublikowano 7 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Nie, to nie jest nierowność asfaltu.Na hamowaniu na wprost nic się złego nie dzieje. Cytuj Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.plAutomatyzacja produkcji, kartoniarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Łożysko w przednim kole?Miałem to kiedyś ale nie pamiętam co było, albo łożysko w przednim albo zbyt mocno przykręcone łożysko główki. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Sprawdź tarcze .skoro na hamowaniu to najprawdopodobniej cos z ukladem hamulcowym .nie mowie ze na bank ale trzeba sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Piotrek, ale skoro przy hamowaniu na wprost nic się nie dzieje to myślisz, że to coś z tarczami? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Pytanie jeszcze czy w prawy i lewy zakręt tak samo, czy tylko w jeden z nich? Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Racja. Tomaszkoo jednak nie pisał, że tylko w jedną stronę. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszKoo Opublikowano 10 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 W prawo na dużej patelni, małej patelni, pod dębami. W lewo mogłoby być na slawiniaku jedynie, ale nie zauwazylem. Nie sugerowalbym się tym bo na slawiniaku słabo hamuje, tzn przed zakrętem a nie w. Cytuj Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.plAutomatyzacja produkcji, kartoniarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Ja bym stawiał na oponę. Mogła pęknąć osnowa. Zmień na inną i zobacz jak będzie. Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Ja się nie znam ale jeśli nic nie robiłeś przy moto to też stawiam na oponę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 (edytowane) A ja stawiam na to, że kurczowo trzymasz kierę i następuje efekt odwrotny od zamierzonego. Jak przednia guma idzie lekkim uślizgiem i masz kiblowy zawias, to musisz dać popracować maszynie. Mi moto dość mocno pompowało czasem, ale najgorszy był efekt, jak ktoś przede mną jechał wolniej zakręt i musiałem się dłużej czaić z odkręcaniem gazu - największe drgania i pompowanie kierownicy było właśnie w fazie między hamowaniem a rozpoczęciem dodawania gazu. Pamiętam, że próbowałem sobie z tym radzić skręcając sztywniej amor skrętu. Dopiero ktoś doświadczony mi wytłumaczył, żebym zrobił na odwrót (w sensie: rozkręcił amor skrętu na luźno) i problem minął jak ręką odjął. Edytowane 23 Lipca 2016 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Nie sądzę żeby to była przyczyna. Gdyby tak było, to chyba Tomaszkoo szybciej też zauważyłby takie zachowanie a nie tak nagle. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 zawiecho Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.