adam10-98 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 hmm a spróbuj wyciągnąć sprężyny z przednich lag i odwrócić je, być może się wyrobiły już i wpadają w rezonans, z jednej strony są uzwojenia drobniejsze a z drugiej szersze zobacz jak było i daj odwrotnie. Logicznie myśląc to gdy przyspieszasz przód się podnosi i nie ma takiego docisku wiec opona/lagi nie mają pełnego obciążenia, gdy zwalniasz lub hamujesz silnikiem ciężar przenosi się z powrotem na przednie koło. Być może ktoś już przed tobą grzebał w przednim zawieszeniu. kolejna rzecz to sprawdź czy po jeździe bez hamowania zacisk masz gorący lub mocno ciepły, może klocki trą o tarcze bo tłoczki nie wracają?Najprościej było by postawić na koło i wtedy sprawdzić, lecz na 250cc raczej graniczy to z cudem :)Przy hamowaniu ostrzejszym przednim lub tylnym hamulcem takie zjawisko się nasila/zanika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miras86 Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Też zacząłem podejrzewać że coś jest nie tak z przednim zawieszenie. Hamulce przód sprawdziłem czy nie trą zbyt mocno w czasie jazdy. Pojechałem dziś do znajomego początkującego mechanika i okazało się ze przednie zawieszenie ma luzy na lagach. Wystarczyło mu 5 minut jazdy żeby to stwierdzić a poprzednie dwa profesjonalne serwisy nic złego nie zauważyli. Rozebraliśmy wszystko i złapałem się za głowę. Motocykl miesiąc wcześniej był w autoryzowanym serwisie znanej marki na wymianie kilku rzeczy w tym również uszczelniaczy oraz oleju w lagach. Powiedziałem że gdyby coś jeszcze wymagało wymiany żeby od razu dzwonić do mnie. Olali sprawę, efekt taki że całe tuleje ślizgowe były już ekstremalnie zużyte i nie spełniały swojej funkcji przez co laga miała luz w goleniu. Do tego oleju w ladze było o połowę za mało niż przewiduje producent i był już czarny mimo że od "wymiany" przejechał może z 600km. Po prostu zmieszał się olej ze szlamem z dna golenia bo nie zostały przepłukane przed wymianą. Ręce opadają. Teraz szukamy potrzebnych części ale ciężko będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam10-98 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 A widzisz, powiedz jakie części potrzebujesz to może znajdzie się ktoś kto ma, lub pomoże szukać.Napisz dokładne dane oraz co potrzebujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 A może oryginalne panewki - kosmicznie drogie nie są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miras86 Opublikowano 3 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Kolega który robi mi to zawieszenie powiedział że jego znajomy prowadzi sklep z częściami i coś wymyślą. Mam nadzieje że po wymianie motocykl w końcu zacznie się dobrze prowadzić. W tym tygodniu wszystko się wyjaśni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 (edytowane) Fajnie, że w końcu jest jakaś diagnoza. Pozdr.F. Edytowane 3 Lipca 2016 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miras86 Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 No i lipa z częściami. Do motocykla którym jeździło co najmniej pół szkółek i ośrodków egzaminacyjnych w całej Polsce nie idzie dostać żadnego zamiennika panewek ślizgowych zawieszenia, w ogóle ciężko jakiekolwiek dostać. Zestawy naprawcze zawieszenia dostępne do przeróżnych sprzętów w cenie do 100zł a do tak popularnego motocykla nie ma. Ręce opadają. Czy pozostaje mi ASO i chore ceny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Sprawdz olek motocykle, może dobierzesz po wymiarze. Te z ASO nie powinny być specjalnie drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam10-98 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Zawsze możesz sprowadzić - będzie taniej, tylko pytanie czy opłaca się tyle czekać na przesyłkę i część dla mechanika dla zaoszczędzonych 50 zł?Bo podejżewam ze taka będzie różnica miedzy ASO a Ebay czy alieexpres itp.Poszukaj na olx używki w idealnym stanie po 10zł i będziesz miał na już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Do suzuki kosztowało ok 140zł komplet na obie lagi więc tutaj dużo więcej być nie powinno. Generalnie w aso można się zaskoczyć na plus, no ale jak nawet nie zadzwonił to skąd może wiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 do 125tki niektóre części oryginalne są tańsze niż zamienniki, może w tym przypadku nie będzie tak źle Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miras86 Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Pomocy! Nigdzie nie ma tych panewek, w żadnym sklepie, zadnym katalogu. Jakiś koszmar! W aso 2 miesiące czekania bo muszą wyprodukowac. Poratujcie jakims telefonem, linkiem zanim osiwieje! Ostatnia odpowiedz z ASO Yamahy brzmi: "Cześć, której Pan szuka, ma oznaczenie 1S4F31250000. Niestety, nie jest dostępna ani na magazynie europejskim ani w Japonii, więc mogę ją zamówić, ale nie mam bladego pojęcia kiedy i czy w ogóle się pojawi" Co ja mam zrobić, zalać gęstszy olej do lag i złożyć to tak jak jest, łudząc się że to pomoże?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Albo kupić używane lagi w dobrym stanie. Zapodasz potem do nich nowy olej + nowe uszczelniacze i może będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.