filipr Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 http://cycle-ergo.comWybierasz markę i model motocykla, wprowadzasz swój wzrost, zaznaczasz "put feet on ground", zmieniasz jednostki na cm i już widzisz jak będziesz sięgał stopami do ziemi. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elektrotechnik94 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 D http://cycle-ergo.comWybierasz markę i model motocykla, wprowadzasz swój wzrost, zaznaczasz "put feet on ground", zmieniasz jednostki na cm i już widzisz jak będziesz sięgał stopami do ziemi.Pozdr.F.Super sprawa. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsxr Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Nowszy model yamaha thundercat, niewysoki jak jeżdziłem kumpla to i jako tako z dołu pojedzie w porównując gsxr czy ninja i jak będzie gdzieś jakiś szlif to ci tak szkoda nie będzie . A mocy będzie w sam raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 (edytowane) Kup CBR 1000f . Poważnie mówię . Jest ciężki , ale siedzi się dość nisko . Nie jest to motocykl sportowy ( za to cały obudowany ) więc elastyczność jest lepsza . Inna zaleta to to że jak nie poprosisz to nie poniesie . No i pasażer nie będzie narzekać Edytowane 5 Czerwca 2016 przez rogger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 E tam, nie będzie się podobać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 1000f to tak jakby nie na dzisiejsze czasy, różnica w powadzeniu między rr to przepaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Przecież to nie ma być moto na tor :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Przecież to nie ma być moto na tor :rolleyes: Ale ma kozacko wyglądać :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Poza torem łatwość powadzenia też się liczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 (edytowane) Co tam prowadzenie, to nieistotne. W zakrętach i tak będzie redukcja do dwójki. Ma być piczomagnes i zapitalać na prostych! Edytowane 5 Czerwca 2016 przez Limo Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 W podobnych pieniądzach jest ZX10R z okolic 2007r i wygląda chyba bardziej kozacko od takiej CBR. R1 RN12 też niezły kozak.Albo taki Ducati 999, to dopiero cudeńko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Jeśli jeszcze temat nie umarł. 1. Można się przesiąść z mz na litra. Czego jestem żywym przykładem :) 2. V2 ma mocny dół i środek ale nie jest elastyczna. 3 do spokojnej jazdy lepszy litr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Tak, bez doświadczenia na moto do spokojnej jazdy najlepszy litr... To, że Tobie się udało (gratuluję szczerze!) nie znaczy, że każdy ma takie same reakcje, odruchy itp.Do spokojnej jazdy to starczy jakakolwiek 600 czy nawet 500. Spokojna jazda na sportowym litrze jest jednak nieco inna niż spokojna jazda na Bandicie czy Harley'u. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Pojemność pierwszego motocykla to temat rzeka. Powiem tylko że naprawdę mozna manetkę gazu można ustawiać w różnych pozycjach A wtedy można jeździć nawet litrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Tak, ja wiem, że można, Ty wiesz, ale inni mogą nie wiedzieć.Inna sprawa, że męczysz moto i siebie, ale co tam, grunt, że ma się lytra :D Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.