Nitomen Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 witam mam taki dziwny myk z puszkogniotem Peugeot 407 SW przy jeździe z otwartym oknem od strony kierowcy, wyraźnie slychac jak kolo lewy tyl dzwoni czy tez piszczy i szumi...zamkne okno od strony kierowcy i nic nie slychac ,ale np jade z otwarym oknem kierowcy, wymijam szybko dziure w drodze ,szybko skrece kierownica w lewo i nagle przez sekunde cisza ( odciążam kolo). Po otwarciu prawego okna nic nie slychac....zastanawiam sie czy to lozysko może sie konczy ? Mial ktos tak ? kolo nie grzeje się ....po poodginaniu tej blachy osłony nad tarcza, jest ciut lepiej....tarcze miałem wymieniane ponad rok temu jesienią i w sumie niedlugo później na wiosne usłyszalem ze cos tam dzwoni/szumi. ..sciaglem dzisiaj kolo i pokrecilem za tarcze , w sumie poza bardzo lekkim biciem tarczy hamulcowej ocierajacej o klocki , slychac szum lozyska , po zalozeniu kola ( auto ciagle na lewarku ) jest ciszej , w takcie jazdy jednak wyraznie slychac szum/pisk czy cos w tym stylu po otwarciu okna , brak wiekszych oporow toczenia na podniesionym kole , ten sam myk z kreceniem kola tyl prawego i tam jest ciszej jak auto stoi na lewarku ...czy dobrze kombinuje ze lozysko sie konczy ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 na 85% łożysko aczkolwiek jak ci tarcza bije to może tarcza trzeć o klocki Jak złapiesz za koło i szarpiesz na lewarku nie czuć luzu na boki ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Jeśli Ci piszczy to raczej klocki nie odbijają....zdejmij wyczyść i będzie ok.Łożysko zwykle byczy,huczy. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 ok temat zrobiony , okazalo sie ze ociera o tarcze przednia taka drobna blaszka oslony sworznia :) , odgieta palcyma i jest cisza . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 A na przyszłość zamykaj okna i po problemie ;P Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Na przyszlosc........ jak chcesz sprawdzic czy to lozysko i z ktorej strony huczy - jadac okolo 60 na pustej drodze skrecaj kierownica lewo/prawo, odciazysz/dociazysz wtedy lozysko, odglos staje sie mniejszy lub wiekszy. To samo zaobserwujesz biorac zakret przy wiekszej predkosci.Jeśli Ci piszczy to raczej klocki nie odbijają....zdejmij wyczyść i będzie ok.Łożysko zwykle byczy,huczy.Pomijam ze kazdy powinien wyczyscic prowadnice, w ktorych chodzi klocek przy wymianie, to norma, przy okazji oczyszcza sie prowadnice, na ktorych chodzi zacisk, sprawdza oslonki gumowe, smaruje i sklada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Na przyszlosc........ jak chcesz sprawdzic czy to lozysko i z ktorej strony huczy - jadac okolo 60 na pustej drodze skrecaj kierownica lewo/prawo, odciazysz/dociazysz wtedy lozysko, odglos staje sie mniejszy lub wiekszy. To samo zaobserwujesz biorac zakret przy wiekszej predkosci. Ja jeszcze dodam, że zanim się zacznie sprawdzać łożyska to w pierwszej kolejności należy wykluczyć wyjące opony. Albo założyć inny komplet albo przełożyć przód na tył lub odwrotnie. Wyząbkowana opona potrafi wyć głośniej niż łożysko i sporo ludzi niepotrzebnie się bierze za wymianę łożysk gdy winne są opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Najprościej chyba puścić każde koło na podnośniku. Jeżeli mechanik nie jest gluchy, to oceni, czy lożysko szumi, czy nie. To metoda najpewniejsza. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Czyli że podgłaśnianie radia odradzacie? Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Czyli że podgłaśnianie radia odradzacie? To działa tylko do pewnego momentu. Po pewnym czasie dochodzi do tego, że radio trzeba ustawić na jakieś 75% głośności żeby zagłuszyć łożyska :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Czyli że podgłaśnianie radia odradzacie? u mnie w tico rok pomagało innaczej tak wyło że bałem się jeździć...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) panowie dalej walcze z buczeniem , jest do dosc dokuczliwe przy wiekszej predkosci , przy zmianie pasa z prawego na lewy przy wiekszej predkosci , albo na luku drogi buczenie ustaje ..daje filmik slychac na nim ze przy zmianie pasa dziwek jest ciut inny..podmienialem dzisiaj kolo z tylu na zapasowke i dalej to samo ..a juz mialem kupowac nowe kapcie na tyl ..( te maja rok , kupowalem co prawda opony klasy economic ale nowe) https://youtu.be/7eEj0OzfEx4 - najlepiej od 18s slychac Edytowane 13 Czerwca 2016 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Czyli że podgłaśnianie radia odradzacie?Dobre ;) Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 panowie dalej walcze z buczeniem , jest do dosc dokuczliwe przy wiekszej predkosci , przy zmianie pasa z prawego na lewy przy wiekszej predkosci , albo na luku drogi buczenie ustaje ..daje filmik slychac na nim ze przy zmianie pasa dziwek jest ciut inny..podmienialem dzisiaj kolo z tylu na zapasowke i dalej to samo ..a juz mialem kupowac nowe kapcie na tyl ..( te maja rok , kupowalem co prawda opony klasy economic ale nowe) https://youtu.be/7eEj0OzfEx4 - najlepiej od 18s slychac Przy zmiane pasa z prawego na lewy mniej slychac, to z lewej strony lozysko, a czy przod czy tyl to juz sie sam powinienes kapnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Przy zmiane pasa z prawego na lewy mniej slychac, to z lewej strony lozysko, a czy przod czy tyl to juz sie sam powinienes kapnacsubtelne ;) Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.