Skocz do zawartości

suzuki carry


michoa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dobry

Usiłuje się wyzwolić spod jarzma posiadania samochodu ale niestety w dobie kapitalizmów gdzie dojeżdżanie do pracy za 1200 50 km w jedną jest normalne bo zbiorkom nie istnieje ( ekologia ? ) chyba nie dam rady , ponieważ tico się już skończyło to pewnie za jakiś czas będe musiał ogłosić przetarg na kolejnego gruza i się zastanawiam

nie trawię tej marki ( lepiej mieć szwagra w burdelu niż teścia na suzuki ) ale chce

-mikrobus żeby miejsca w środku dużo a w sumie gabaryty tico

-auto z dostępem do części za sensowne ceny

-nie potrzeba mi 5 miejsc siedzących wręcz mile widziany blaszak bo nie mam kolegów ( forum jest moją drogą prawdą i życiem i jedynym przyjcielem )

-piec do 1.2 max ( na forach motocyklowych mówią że litr to dużo więc nie chce przekraczać ) także nie wyskakiwać mi z caddy 1.6 bo mam też inne wydatki jak OC samochodu

-auto proste , toporne , możliwie najmniej elektroniki i najniższy komfort kosztem żywotności i trwałości

-mile widziany bidazawór

 

zajebisty jest daewoo damas -silnik tico wzdłużnie napędza most zawieszony na resorach , skrzynia 4 z krótszymi biegami jak w tico do tego buda dospawana do ramy więc płytę chodnikową też targa, ale jest ich bardzo mało na rynku, pomjając że ludzie wykorzystując to zaczynają się wydurniać z cenami , to te części które nie pasują od tico często są jak złoty pociąg albo święty graal -istnieją ale nikt ich nie znalazł....

 

wszelkie piaggio porter , daihatsu hijet, honda acty, no idzie kupić tanio ale nie ma części albo są za ceny dla zjadaczy kupy a nie michoa....

 

subaru libero mam ale : auto kosmicznie skomplikowane , bardzo trudne w serwisie bo nieziemsko ubite ( każdy cm miejsca wykorzystany ) , wielopunktowy wtrysk , masa elektroniki , jadąc nim jestem cały obsrany żeby coś się nie sypło bo życia mi zabraknie żeby znaleźć przyczynę , wysoki strasznie próg załadunku ( bo silnik z tyłu ) nierówna podłoga , przeszklony cały ( nie ma wersji blaszak ) cholernie drogie części ( a niektóre to trza szukać za granicą ) generalnie piczomagnes fajny i z 4wd robi cuda w terenie , ale kiepski środek transportu codziennego ( do tego słabo znosi gaz , silnik generalnie ma opinię awaryjnego , i nie ma miejsca na butlę nawet żeby założyć legalną instalację ) więc chyba zdecyduje się znowu na 2 auta........

 

więc zostaje carry -jest ich najwięcej ( teraz na olx zero ale z reguł sporo ) aczkolwiek stale ich liczba topnieje bo jeżdża po nich czołgami itp , idzie kupić tanio , auto podobno na gaźniku , prosty silnik , dupa na resorze i sztywnym moście ( pasażerka z dużym biustem musi sztywny stanik założyć żeby jej cyce zębów na dziurach nie wybiły ale za to trwałość bije wszelkie rekordy ) i może ktoś używał i się wypowie ?

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że masz faze na kei cary, ale imho na dłuższą metę nie jest to samochód tani w utrzymaniu. Nie ma zamienników.

Mój typ Opel Combo 1.4 8V. Nie ma co się tam psuć za bardzo a części kupisz w biedronce w cenie czipsów ziemniaczanych.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściciel portalu zlomnik.pl ma Suzuki Carry i restaurował je od podstaw więc na to auto na wylot. Na stronie jest kontakt do niego, znajdziesz go też na facebooku pod nazwą "Złomnik". Myślę, że jak napiszesz to odpowie na każde pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Widzę że masz faze na kei cary, ale imho na dłuższą metę nie jest to samochód tani w utrzymaniu. Nie ma zamienników.

 

 

carry ma bardzo tanie części , dużo pasuje od swifta dlatego o nim jest temat

 

 

Tym w PL nikt nie jeździ.

 

nie no u mnie w zadupiu są 3 libero a ty takie rzeczy gadasz :D ?

 

 

Szukaj citorena C15 (zwłaszcza z antycznym dieslem - do dopiero perwersja!), opla combo, seata ince itd.

 

pisałem już o dyszlu i powtórze - nie interesuje mnie dyszel to pierdzi śmierdzi , przyjebanie jak łódka w śmierci w wenecji , ropa kosztuje to samo co benzyna a ja obecnie ani dojścia do lewizny nie mam ani sam nie jeżdże( w robocie mam gaziaka wózek ) a kupowanie diesla żeby jeździć na opale to perwersja -i tak wychodzi drożej niż gaz a jeszcze srasz ze strachu na myśl o kontroli......

nie mówiąc że szukam auta za max 3 tys zł , wiem jakie są diesle za 3 tys zł i nie zamierzam spać zimą z akumulatorem pod poduszką i nosić odświeżacz do kibla z biedronki z kanapkami bo jest -15 w nocy i jak nie chce wracać piechotą to bez tego strach jechać na nocną zmianę do łagru...

 

nawoziłem się tych cholernych akumulatorów na sankach , nadmuchałem plakami w doloty, nagrzałem baków i przewodów paliwowych palnikami do papy , nagotowałem oleju w garach i wody jak robiłem przy zimowym utrzymaniu ruchu dróg i rano jak śniegu dowaliło każda tatra , każdy star , każdy ursus musiał wyjechać mimo że było -12 , dopóki nie muszę mieć diesla nie chce( być może kiedyś będzie mi potrzebny normalny bus a tam nie ma już benzyny ) i to ostatnie moje słowo w tym temacie

 

tylko benzyna potem dołożyć gaz i można latać........

 

 

kei cary to kaprys dla fetyszystów motoryzacyjnych.

 

dla mnie to powinno być zajebiście popularne -porównując np astrę kombi z libero to astra jest kawał świni , niewygodna w parkowaniu , oc bulisz za 1.6 czy 1.4 a przy tej masie auta ten silnik ma takie same pierdolnięcie jak 1.2 w libero , i przychodzi co do czego to do astry kibel na wysokość ci nie wejdzie a do libero już tak :D libero jest jeszcze zajebiście zwrotne , nie ma wystającego ryja , siedzisz na osi skrętnej , parkowanie to sama słodycz mimo braku wspomagania bo koło 13( mnie to z racji właśnie że siedzisz w nim dosyć wysoko i na osi skrętnej , bez ryja , tył napęd przypomniają się stary i kamazy i jakoś lubię nim jeździć :D ) ........

 

ja autem nie potrzebuje brać zakręty przy 120 , więc fakt że libero przy 100 i więcej fatalnie się prowadzi mnie nie przeszkadza

 

 

Właściciel portalu zlomnik.pl ma Suzuki Carry i restaurował je od podstaw więc na to auto na wylot. Na stronie jest kontakt do niego, znajdziesz go też na facebooku pod nazwą "Złomnik". Myślę, że jak napiszesz to odpowie na każde pytanie.

 

dzięki

 

 

się chłopina poistarał nie powiem , szacun ale ja poluje na blaszaka albo pickup, nie chce już szyb z tyłu bo nieraz potem dłużej wiążę graty na pace pasem niż trwa jazda , a nie ma szyb nie ma problemu :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matiza możesz sobie kupić, części raczej tanie bo tego pełno tutaj jeździ. Ewentualnie jakaś stara Fiesta lub Skoda. Ja mam Starego Opla Astre, sypie się co chwila coś, więc odradzam. Ale jest tutaj ranking tanich w użytkowaniu aut. A Peugeota można kupić po kilka tysi.

 

http://moto.wp.pl/gid,16369928,img,16370706,page,3,title,Auta-tanie-w-eksploatacji-za-10-tysiecy,galeriazdjecie.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matiza możesz sobie kupić, części raczej tanie bo tego pełno tutaj jeździ. Ewentualnie jakaś stara Fiesta lub Skoda. Ja mam Starego Opla Astre, sypie się co chwila coś, więc odradzam. Ale jest tutaj ranking tanich w użytkowaniu aut. A Peugeota można kupić po kilka tysi.

 

http://moto.wp.pl/gid,16369928,img,16370706,page,3,title,Auta-tanie-w-eksploatacji-za-10-tysiecy,galeriazdjecie.html

Michoa szuka jakiegoś mikro busa, a ty mu z Matizem wyjeżdżasz :D czytanie ze zrozumieniem się kłania ;)

 

Dzisiaj, to ja już nie tyle bym się martwił mechaniką, co stanem blacharskim. Niestety czas zapierdziela nieubłaganie i nasze obiekty westchnień straszliwie pordzewiały. Sam jestem ciekaw jak w takim Carry się trzyma podłoga i punkty mocowań zawiasu, czy to się faktycznie jeszcze nadaje do jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

carry ma bardzo tanie części , dużo pasuje od swifta dlatego o nim jest temat

 

 

nie no u mnie w zadupiu są 3 libero a ty takie rzeczy gadasz :D ?

 

 

pisałem już o dyszlu i powtórze - nie interesuje mnie dyszel to pierdzi śmierdzi , przyjebanie jak łódka w śmierci w wenecji , ropa kosztuje to samo co benzyna a ja obecnie ani dojścia do lewizny nie mam ani sam nie jeżdże( w robocie mam gaziaka wózek ) a kupowanie diesla żeby jeździć na opale to perwersja -i tak wychodzi drożej niż gaz a jeszcze srasz ze strachu na myśl o kontroli......

nie mówiąc że szukam auta za max 3 tys zł , wiem jakie są diesle za 3 tys zł i nie zamierzam spać zimą z akumulatorem pod poduszką i nosić odświeżacz do kibla z biedronki z kanapkami bo jest -15 w nocy i jak nie chce wracać piechotą to bez tego strach jechać na nocną zmianę do łagru...

 

nawoziłem się tych cholernych akumulatorów na sankach , nadmuchałem plakami w doloty, nagrzałem baków i przewodów paliwowych palnikami do papy , nagotowałem oleju w garach i wody jak robiłem przy zimowym utrzymaniu ruchu dróg i rano jak śniegu dowaliło każda tatra , każdy star , każdy ursus musiał wyjechać mimo że było -12 , dopóki nie muszę mieć diesla nie chce( być może kiedyś będzie mi potrzebny normalny bus a tam nie ma już benzyny ) i to ostatnie moje słowo w tym temacie

 

tylko benzyna potem dołożyć gaz i można latać........

 

 

dla mnie to powinno być zajebiście popularne -porównując np astrę kombi z libero to astra jest kawał świni , niewygodna w parkowaniu , oc bulisz za 1.6 czy 1.4 a przy tej masie auta ten silnik ma takie same pierdolnięcie jak 1.2 w libero , i przychodzi co do czego to do astry kibel na wysokość ci nie wejdzie a do libero już tak :D libero jest jeszcze zajebiście zwrotne , nie ma wystającego ryja , siedzisz na osi skrętnej , parkowanie to sama słodycz mimo braku wspomagania bo koło 13( mnie to z racji właśnie że siedzisz w nim dosyć wysoko i na osi skrętnej , bez ryja , tył napęd przypomniają się stary i kamazy i jakoś lubię nim jeździć :D ) ........

 

ja autem nie potrzebuje brać zakręty przy 120 , więc fakt że libero przy 100 i więcej fatalnie się prowadzi mnie nie przeszkadza

 

 

dzięki

 

 

się chłopina poistarał nie powiem , szacun ale ja poluje na blaszaka albo pickup, nie chce już szyb z tyłu bo nieraz potem dłużej wiążę graty na pace pasem niż trwa jazda , a nie ma szyb nie ma problemu :D

Ty nie chcesz taniej praktycznej taczki tylko przyrząd do wyłamania się z mainstreamu, jak chcesz siakać pod wiatr i kupić key cara to go kup a nie snujesz jakieś filozofie na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jest tutaj ranking tanich w użytkowaniu aut. A Peugeota można kupić po kilka tysi.

 

http://moto.wp.pl/gid,16369928,img,16370706,page,3,title,Auta-tanie-w-eksploatacji-za-10-tysiecy,galeriazdjecie.html

 

Nie wiem kto tworzył ten ranking ale pisząc "tania eksploatacja" miał chyba na myśli tylko lanie paliwa ;) Polecam mu przyjrzeć się od strony serwisowej wymienionym przez niego: Peugeot 406, Citroen Xsara, Peugeot 206, Renault Megane i po części Toyota Yaris. Jakieś 3/4 ogłoszeń tanich aut przed chwilą wymienionych jest tanich bo właściciela przeraża koszt naprawy w szczególności zawieszenia. 406, Xsara i 206 - prawie wszystkie sprzedawane mają tylną belkę do naprawy bo nikt nie chce ładować w te auta kwot rzędu 1000zł a elektryka żyje własnym życiem. Ogólnie części do tych samochodów są dość drogie i piszę to jako osoba, która sporo naprawia takie auta. Jak ktoś chce auto, które tanio naprawi to niech patrzy za Punto, Polo, Golfem, Fabią, Octavią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ty nie chcesz taniej praktycznej taczki tylko przyrząd do wyłamania się z mainstreamu, jak chcesz siakać pod wiatr i kupić key cara to go kup a nie snujesz jakieś filozofie na forum

 

moje pytanie brzmi -dyskutujemy merytorycznie czy na zasadzie penis wiesz nie mądruj się bo cie dojadę ?

Jeśli merytorycznie to podaj w czym carry jest droższy od auta które proponujesz i pogadamy a na poziom pojeżdżania sobie bez pojęcia to ja nie mam czasu -sory.....

 

 

co stanem blacharskim. Niestety czas zapierdziela nieubłaganie i nasze obiekty westchnień straszliwie pordzewiały. Sam jestem ciekaw jak w takim Carry się trzyma podłoga i punkty mocowań zawiasu, czy to się faktycznie jeszcze nadaje do jazdy.

 

no właśnie ziom :( mnie ciekawi czy carry jest na ramie , bo jak np libero jest na ramie to mam wyj**ane na stan nadwozia , zrobi się dziura w podłodze to zatkam tekturą i pojadę dalej ( u wujasa w kijance busiw była taka nad tylnim bliźnikaiem że jak deszcz padał to tak bryzgało że chlapało na mnie na przednim siedzieniu :D )

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

moje pytanie brzmi -dyskutujemy merytorycznie czy na zasadzie penis wiesz nie mądruj się bo cie dojadę ?

Jeśli merytorycznie to podaj w czym carry jest droższy od auta które proponujesz i pogadamy a na poziom pojeżdżania sobie bez pojęcia to ja nie mam czasu -sory.....

 

 

no właśnie ziom :( mnie ciekawi czy carry jest na ramie , bo jak np libero jest na ramie to mam wyj**ane na stan nadwozia , zrobi się dziura w podłodze to zatkam tekturą i pojadę dalej ( u wujasa w kijance busiw była taka nad tylnim bliźnikaiem że jak deszcz padał to tak bryzgało że chlapało na mnie na przednim siedzieniu :D )

nie szukaj dziury w całym, bo nikt Ci tu nie podjeżdża, a suzuki carry jest starym, pordzewiałym, głośnym i niewygodnym japońcem.

Ten samochód ma sens w krajach azjatyckich, gdzie ludzie są 2 razy mniejsi a w mieście jest 5 razy większy ścisk.

Są grupy społeczne które podniecają się saabami, alfami, golfami, bmw i im nigdy nie przetłumaczysz że jest lepszy samochód, a Ty jak chcesz kupić Carry bo jest najlepsze na świecie to je kupisz, tylko nie próbuj sobie tego na forum usprawiedliwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ceny częsci

 

rozrząd do carrego 130 zł -do astry jest droższy

uszczelka pod głowicę 60 zł

łożysko koła tył jest dosyć drogie bo 100 zł aczkolwiek do astry 1.6 też tyle kosztuje

tarcza hamulcowa 55 zł

klocki hamulcowe 30 zł komplet na 2 koła !!!!

pompa wody 60 zł

sprzęgło 230 zł ( no tu drożej jak do tico i to sporo )

problem jest jak most się wysypie -używka ok 500 zł z resorami

to samo tyczy się resorów

 

generalnie widzę nie jest źle

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z całym szacunkiem, ale nawet nie chcę wiedzieć z jakiego gówna jest to ulepione.

Taki materiał fachowo jest zwany gównolitem :wink:

Ale Michoa może nie chce mieć żadnych hamulców, i w sumie wszystko mu jedno, jakie będą w carry.... Chce normalnie chłop jechać a nie hamować, no.

Biorąc pod uwagę, że dziury w podłodze już zaplanowane, to pięty pozdziera najwyżej... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...