DaMo7 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Witam. Jest jakiś patent na zrobienie coś z tą dziurą ? Posiadam brakujący kawałek. Czy spawanie/klejenie coś da ? Czy może lepiej od razu szukać nowego bloku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Lepiej będzie zmienić blok na sprawny ale wcześniej nauczyć się regularnie smarować napęd. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaMo7 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) Właśnie jestem na kupnie tego motocykla, więc to nie z mojej winy. Orientuje się ktoś jaka cena wymiany bloku? Spaw nie wytrzyma? Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez DaMo7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Spaw wytrzyma ale prawdopodobnie bedzie się w tym miejscu pocił (jeśli Ci to nie przeszkadza). Inna sprawa że silniki w tych modelach R6 padaja jak muchy więc radziłbym sie zastanowić zanim wyrzucisz pieniądze w błoto. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaMo7 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Dobra dzięki :) myślę że ogarnę temat. Co do silników to słyszałem o pękających tulejach lub wylatującej dwójki lecz w silnikach pałowanych. Nie wiem sam co o tym myśleć ale moim zdaniem jak się dba, tak się ma. Zresztą ta r6 jest po glebie więc po zrobieniu jej albo zostanie na jakiś czas albo ją sprzedam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 A tu po stanie zębatki widać że ktoś dbał i kasy nie żałował! :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaMo7 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 No niestety. Pewnie kasa na sprzęt był wyliczona co do złotówki... szkoda że ktoś zapomniał o reszcie. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Aha czyli szykujesz igłę na handel :). Daj linka jak będziesz wystawiał żeby nikt z forum się nie nadział ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaMo7 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Nie no spokojnie, nikomu padła nie sprzedam bo sam padła bym nie chciał kupić. Nie chodzi o to aby ją zrobić i jak najszybciej ją opchnąć dla hajsu tylko po prostu chciałbym kupić coś z czego powolutku, krok po kroku zrobię przysłowiową igłę dla siebie, a czy później ją sprzedam to już inna kwestia. Spawanie tego kawałka to tylko rozwiązanie tymczasowe, aby sprawdzić czy z resztą silnika jest ok czy może przygotować się na większe koszta. Nie jestem handlarzem i nie mam zamiaru robić jak najtańszym kosztem bo wiem że to nie jeździ 20km/h, a każdy kto kupuje motocykl nie chciałby wydać kasę na coś co padnie po miesiącu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) Coś Ci powiem.Na moje oko nie zrobisz z tego motocykla igły. Myślisz, że łańcuch tylko tam zrobiła tą dziurę? Jestem ciekaw na jakim biegu było moto, jak spadł ten łańcuch. Do czego dążę: a no do tego, że mogły oberwać tryby w skrzyni biegów. Kiedyś mojemu koledze też spadł łańcuch, może to chińskiej 50 przy prędkości 30km/h skończyło się na wymianie drugiego trybu, może słabe porównanie, ale R6 ma więcej mocy jak i nie wiemy ile ten ktoś ile jechał tym motocyklem. A że w tych R6 z 2001 były słabe właśnie skrzynie, to nie zdziwiłbym się, jak coś więcej nie jest uszkodzone.Pytanie dlaczego spadł ten łańcuch:-Ktoś o niego nie dbał, czyli nie smarował go.-Nie wymieniał regularnie napędu. (przednia zębatka, choć też łańcuch mógł ją tak poharatać) -Zamiast zakuć łańcuch, został on połączony zapinką. Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez Piotrx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Oj tam się czepiacie, sporo mięcha na tej zębatce zostało ;).Ja bym tego nie kupił za żadne pieniądze. Skoro ktoś miał w dupie tak prostą rzecz jak smarowanie napędu, to ciekawi mnie jak często silnik widział świeży olej, filtry, nie wspominając o regulacjach luzów itp. Kawałka gówna nie wypucujesz, nauczyłem się po GPZcie :D. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Chcesz wymieniać blok?? Będzie Cię sporo kosztował, nie mówię już o tym ile z tym roboty jest. Wygląda na to ,że ten motocykl od poczatku nie był szanowany i oszczędzany. Na twoim miejscu znalazłbym kogoś kto spawa profesjonalnie aluminium i bym to pospawał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaMo7 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Dobra, przekonaliście mnie... poczekam, dozbieram i będę szukał rj05 albo rj09. Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Bloku nie dopasujesz w silniku sportowym na 100% dobrze.Bloki i głowice są pasowane w fabryce i razem rozwiercane, tulejowane. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dnl71 Opublikowano 30 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2021 Dzień dobry Odgrzewam temat wygląda na to że mam podobny problem yamah R6 2002 rok kupiona we wrześniu, zauważyłem po miesiącu że ktoś nie udolnie pospawał blok silnika , zastanawiam się co jest wewnątrz spawanego elementu na zdjęciu u kolegi wygląda jak by było jakieś łożysko? , jutro zaczynam rozbiórkę silnika zastanawiam się nad zakupem nowego bloku bądź ponownym spawaniem ze zdjętym silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.