IG?A Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2004 To co w temacie dodam tylko że wsztstko poprawnie wykonane zalany odpowiedni olej... jush drugie moto i to samo... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Może lagi są porysowane lub mają jakieś zadziory, które niszczą uszczelniacze. Obejrzyj je dokładnie. Jeżeli tak jest, to trzeba przepolerować. Jeśli to nic nie da, zostae wymiana lag :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2004 To co w temacie dodam tylko że wsztstko poprawnie wykonane zalany odpowiedni olej... jush drugie moto i to samo... :banghead:Może nieumiejętnie zakładasz uszczelniacze, jeżeli je zdeformujesz nie będą spełniać swej funkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Albo motorki bite przodem i potem maja prostowane lagi(robi sie falbana)- ale same rury nowe mozna kupic , widzialem na motobazarze w Warszawie.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2004 ale same rury nowe mozna kupic , widzialem na motobazarze w Warszawie.Janek. nowe czy "nowe" ???? jakiś rok temu znajomy przywiózł do ojca do prostowanie lagi od FZR 1000- po jakimś godzinnym "tańcu" przy balansówce wyglądały jak nowe :lol: -narazie koleś jeszcze jeździ :banghead: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2004 A ze tak zapytam jakie sa koszty wymiany simeringow bo mi z 1 tez cieknie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2004 A ze tak zapytam jakie sa koszty wymiany simeringow bo mi z 1 tez cieknie :banghead: Zalezy czy robisz sam i tylko za material czy oddajesz do warsztatu. Jesli sam to 50-70 zł (uszczelniacze + olej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2004 A jak do warsztatu to około 100 zł za robociznę. W każdym razie tyle u mnie to kosztuje. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2004 ale same rury nowe mozna kupic , widzialem na motobazarze w Warszawie.Janek. nowe czy "nowe" ???? jakiś rok temu znajomy przywiózł do ojca do prostowanie lagi od FZR 1000- po jakimś godzinnym "tańcu" przy balansówce wyglądały jak nowe :lol: -narazie koleś jeszcze jeździ :banghead:Nowe- bo jakies firmowe, a poznac prostowanie mozna-tylko trzeba troche doświadczenia:-))))). Zamawialismy w tej firmie do VFR 750-tylko byly nieco cięższe niz oryginaly- ale kolega jezdzi i sobie chwali.Janek. P.S. Nie pamietam firmy-ale rury byly drogie za 2 szt. po znizce dla warstatu + za stalego klienta + dobieralismy jeszcze cos-900 zl.Janek.P.S. I tak tansze niz oryginaly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2004 To co w temacie dodam tylko że wsztstko poprawnie wykonane zalany odpowiedni olej... jush drugie moto i to samo... :banghead:Może nieumiejętnie zakładasz uszczelniacze, jeżeli je zdeformujesz nie będą spełniać swej funkcji.to poprosze o jakiś szybki kurs "nakładania gumek na rure" :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Popatrzylem na Twoje zdjecie i pomyslalem ze jak czesto tak jezdzisz to moze w tym tkwi problem????Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2004 to poprosze o jakiś szybki kurs "nakładania gumek na rure" Musisz to robić delikatnie - ja mam przygotowane specjalne pierścienie do uszczelniaczy o róznych średnicach. Musisz je ostrożnie wbijać, tak by wchodziły prosto, cały czas jak najbardziej poziomo. Uważaj, aby przy tej okazji nie porysować lagi, bo to również moze powodować wycieki w przyszłości. Delikatne zadrapania na ladze mozesz wcześniej złagodzić bardzo drobmym papierem ściernym, np. 1500. Pomaga to załagodzić ostre kanty zadrapań, a jednocześnie nie niszczy dobrej cześci lag, bo przecież o to nam nie chodzi. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 moze to mało profesjonalny sposuba lae mozna to robic rurkom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Dzięki wszystkim za pomoc... mam jeszcze jedno pytanie czy chrom na rurach może się zużyć... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 teoretycznie moze sie zuzyc ale to bedzie trwac bardzo długo bo chrom jest dosyc twardy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.