konrad1f Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 W tematach pokrewnych nie ma o tym słowa więc postanowiłem rozpocząć nowy wątek. Od paru lat powoli acz systematycznie rozwijają się w Polsce wyścigi staruchów. Od sezonu 2016 zawody trafiają pod skrzydła PZM. Nie wiem czy to dobrze czy źle i jak to się rozwinie ale zawody nabierają oficjalnego statusu. Poza tym powstała nowa klasa pozwalająca na ściganie się sprzętami, których produkcja rozpoczęła się przed grudniem 1989r i o pojemności nie większej niż 580ccm. Jak wiadomo klasa Youngtimer przy WMMP jakoś nie wypaliła. Żywię nadzieje, że przy zawodach staruchów taka klasa ma większe szanse przetrwania i rozwoju. Kilka tygodni temu pojawił się kalendarz. Mamy 4 rundy: 28.05.2016 - Pszczółki 25.06.2016 - Koszalin 23.07.2016 - Pszczółki 20-21.08.2016 - Poznań Jak widać część rund pokrywa się z pucharem 125open/moto3 a jedna jest przy WMMP Kilka dni temu opublikowano w końcu regulamin rozgrywek w 2016: http://www.pzm.pl/pliki/zg/motocykle/wyscigi/regulaminy/2016/zasady_rozgrywek_-_wyscigi_2016.pdf na stronie 122 znajdziemy regulamin techniczny dla pucharu Classic myślę, że jak do tej pory to najtańsza możliwa opcja aby zasmakować oficjalnej rywalizacji zdanie red. Łowickiego już znam :D a co Wy myślicie o tym temacie? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Ja poszedlem po bandzie, narazie koszt zakupu i przygotowania sprzetu to ok 1 tys. zł, ale zeby jezdzic na 50ce to trzeba byc masochistą :) ale mi się podoba :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Znaczy mam wyprowadzać moją WSK M06 z garażu? Rodzice byliby zachwyceni Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Super inicjatywa. Sam kilka sezonów zaliczyłem w odpowiedniku samochodowym i powiem, że jest to super zabawa! Z tego co czytam klasa GP50 nie ma ograniczenia pojemnościowego. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 GPZta pięćsetka się akurat łapie wiekowo... Muszę pomyśleć, bo mam niedaleko taką całkiem zdrową... Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) ja własnie zaklepałem sobie GS-a 500 motocykl nie na chodzie ale był tani :) .GS ma ta przewagę, że przez całą produkcję prawie się nie zmienił .jako, że motocykle mają być "period correct" będę musiał wymienić w nim przedni zacisk na starego typu i usunąć korki zawieszenia na takie bez możliwości regulacji .o GPZ500 też myślałem (mocniejsza) ale w tym przypadku sprawa może być odrobinę trudniejsza - modele z lat osiemdziesiątych miały koła 16/18' i inne heble niż w późniejszych wersjach poza tym tanich części do GS-a jest mnóstwo. Edytowane 29 Lutego 2016 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) CZ 350 podejdzie pod klasę, gdyż posiadam takową? Edytowane 29 Lutego 2016 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Super inicjatywa. Sam kilka sezonów zaliczyłem w odpowiedniku samochodowym i powiem, że jest to super zabawa! Z tego co czytam klasa GP50 nie ma ograniczenia pojemnościowego. Nie, jako jedyna nie ma podziału na klasy pojemnościowe bo ścigać się w niej mogą tylko 50ki... jak sama nazwa wskazuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Mam Vespe PK50... ]:> Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 CZ 350 podejdzie pod klasę, gdyż posiadam takową?masz 6V czy 12V? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Nie, jako jedyna nie ma podziału na klasy pojemnościowe bo ścigać się w niej mogą tylko 50ki... jak sama nazwa wskazuje :)Tak doczytałem już. Dlaczego tylko piszą, że to jest motocykl ? :) Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) 12V też powinna się łapać, bo przed 89 trzaskali je już. Fajnie to można zrobić i to na częściach z epoki ;). Idzie skrzyżować z zawiasem etki 250 i mamy normalne heble wtedy. Tylko trzeba szprychować piastę etkowską na czetową felę. Jeszcze można z wałem kombinować :). Fajnie wtedy jeździ... Edyta: Tommo a zobacz definicję motocykla ;). Wsio co jeździ więcej niż 45 /h. Edytowane 29 Lutego 2016 przez rura_sn-n Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) 12v, R2, 1988, 2T, 350, 472.6, 150W, jedynka w dół. Ten sprzęt ma w sobie coś tylko ku*wa nie wiem co! Edytowane 29 Lutego 2016 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 rgv 250 a dla bogatych rgv 500, ns400r:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 CZet Gut Motorrad... Zwei takt - zwei zylinder ;). Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.