Looonger Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Witam, pod koniec poprzedniego sezonu sprzedałem mojego GSXRa 1000 K4 z zamiarem spróbowania czegoś mniejszego. Nigdy nie miałem sportowej 600tki a też ciągnie mnie na amatorskie torowanie. Dwie opcje jakie dostrzegam to albo 636 albo 600rr, gdzie raczej skłaniałbym się do 636 z racji wiekszej mocy i gabarytów (mam 190cm wzrostu). Moto będzie używane tak jak wcześniej wspomniałem amatorsko na torze, do pałowania na gumie i weekendowo górskie winkle. Gixem robiłem trasy po 500-600km, jasne że to nie turystyk ale jak się chciało to się dało;) Co do decyzji miedzy 636 a 600rr jest już sporo na forum ale zawsze ktoś może dorzucić swoją opinie. Będe bardzo wdzięczny za podsunięcie nowych opcji :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Posiadam CBR 600 RR z 2007r i ja natomiast nigdy nie jechałem sportowym litrem :biggrin: Znajomi mówią, że przesiadka z każdej 600 na jakąkolwiek sportową 1000 zawsze pozytywnie zaskakuje - szczególnie mocą w środkowym zakresie obrotów. Odwrotnie - to będzie raczej słaby pomysł.Moja CBR-ka jest lekka, ekonomiczna, ma amortyzator skrętu i to naprawdę niezawodny motocykl. Dla mnie jej moc silnika jest wystarczająca, przydało by się tylko więcej "powera" w środkowym i dolnym zakresie obrotów - ale nie jest tragicznie w porównaniu ze starszymi 600ccm,Wadą CBR-ki jest słaba ochrona przed wiatrem (nawet z szybą puig racing) oraz małe gabaryty - mam 189cm wzrostu i 102kg wagi.Cbr-ka ma też skromne wyposażenie - brak ABS-u, komputera pokładowego, sprzęgła antyhopingowego, zmiennych map zapłonu itd. Na tor ma ponoć najsłabsze zawieszenie z 600ccm z tamtych lat. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Na tor mniejszy-lżejszy motocykl to chyba lepiej? Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 636 niszczy RR pod każdym względem. Dopóki nie wypluje korby :biggrin: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Pejser testował CBR-kę 2008 z Power Commanderem i zawieszeniami Mupo i stwierdził, że w takiej konfiguracji, żadna sportowa 600 mu nie dorównuje i nawet za kilka lat dorównywać nie będzie.PC nie tyle podnosi moc maksymalną, co moc w średnim zakresie obrotów, co jest słaba stroną CBR w stosunku do Kawy 636. Moc silnika z dobrze zestrojonym PC, filtrem KN oraz sportowym wydechem sięga 130KM na silniku, gdzie seria ma 116-118KM, a w środkowym zakresie obrotów procentowy przyrost mocy jest jeszcze bardziej odczuwalny. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Skoro nie ma mowy o budżecie, może MVAgusta ??? A poważnie, brat miał GiXXa 1000, potem R6 i ZX 6( w testach, ale naprawdę takich ostrych po "torze Kurpie") i potem 1198,oprócz tego ma cały czas swą "nieśmiertelną" RSV 1000 2008, no cóż najfajniej jeździło mu się R6- ale dopiero po zamocowaniu regulowanego amorka skrętu.....hehehe, ale tak naprawdę to niezapomniane wrażenia miał po przejażdżce Ducati 1198...no cóż na własne oczy widziałem jak wychodził bokami z zakrętów to się wcale nie dziwię :icon_mrgreen: ...powiedział, że lżejszy i lepiej się prowadzi od jego Apki, a moment urywa ręce na przyspieszeniu przy samej du...ie, szybkością dorównuje GiXXowi, niestety, nie nadaje się do turystyki, jest absolutnie 1- osobowy, na dodatek, najsłabsze nastawy zawieszenia i tak są twarde, jak na brata niewielką wagę: 66- 68 kg, żeby nie był taki "twardziel" kupiłby go bez zastanowienia, niestety traktorki( brat jest rolnikiem) uszkodziły mu kręgosłup.... narazie nic nie będzie kupować, zreszta ma teraz fajne endurko( WR 250), i tym najwięcej jeździ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 R6, tylko i wyłącznie :) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Jeeee tam z Japonią... 675 tylko i wyłącznie. Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Looonger Opublikowano 28 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Agusta to już ponad moje możliwości finansowe, a o R6 z jakiego rocznika mowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Od 06 w górę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Aczkolwiek masz 190 cm wzrostu, może być Ci trochę ciasno, musisz się przysiąść i ocenić. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Pisałem o Daytonie ;). Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Przy 190 cm wzrostu- każda 600 będzie malutka- kolana będą na wysokości garbu z boku silnika..... żeby Kolega nie bał się Włoszczyzn - zaproponowałbym Apkę, albo Ducata... Trajamf 675 - dla mnie z metra ciętego był za mały, ale pewnie to dlatego, że robią go małe żółte rączki i napewno nie japońskie ( hahahhahahahhahahahahah) - wiem bo rozbierało się silnik i wiem jakie napisy są w środku :icon_mrgreen: Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) Jee tammm...http://images76.fotosik.pl/278/6a9ecfa2a9099220.jpghttp://images75.fotosik.pl/278/ae4c9e5222ae29ce.jpgPonad 191 i jeździć też jeździłem, tragedii nie ma wcale, aczkolwiek wygląda się jak siedząc na yorku :biggrin: Edytowane 29 Stycznia 2016 przez rura_sn-n Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Czy mi się wydaje, czy kolana mają zamiar prawie dotknąć kierownicy hahahhahahaha :-)A tak poważnie to może coś pośredniego między 600 a 1000 GXXR 750, bo wiecej konkurentów nie widzę, bo Ducati 848 może, ale ramę ma cieniutką i ciężko znaleźć bezprzygodową( łatwiej chyba w totka trafić hehehe)Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.