Skocz do zawartości

Looonger

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Tychy, Śląsk

Osiągnięcia Looonger

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Tą pierwsza trasę zdaje się że kilka lat temu robiłem autem i wspominam bardzo dobrze, nudzić się nie dało. Myślę że teraz skusimy się na ta drugą opcje, troche dłuższą, po drodze jest też jedna z podobno ciekawszych tras w Polsce (Olsztynek - Szczytno) i planujemy postój na polach Grunwaldu. Po powrocie zdamy relacje! :)
  2. Na początku Września z będziemy w okolicy Giżycka, następnego dnia ruszamy do Gdyni. Będę wdzięczny za wszelkie pomysły na tą trase. Głownie interesują nas boczne ciekawe drogi i spokojnie możemy nadrobić sporo kilometrów byle było ciekawiej:)
  3. Na początku Września z będziemy w okolicy Giżycka, następnego dnia ruszamy do Gdyni. Będę wdzięczny za wszelkie pomysły na tą trase. Głownie interesują nas boczne ciekawe drogi i spokojnie możemy nadrobić sporo kilometrów byle było ciekawiej:)
  4. Też mi się tak wydawało, ale on dzwonił do PZU i powiedzieli mu żebym najlepiej to ja zgłosił szkode. Byłem w PZU i też powiedzieli że niema problemu bym to ja ją zgłosił. Dzisiaj będę w PZU, potem u poszkodowanego i sprawcy w celu spisania oswiadczenia.
  5. Witam, parę tygodni temu zakupiłem motocykl. Jego poprzedni własciciel był poszkodowanym w zdażeniu drogowym. Samochód wymusił pierwszeństwo w wyniku czego motocykl doznał nie wielkich uszkodzeń. Osoba od której kupiłem motocykl, przekazała mi numer polisy sprawcy i jej adres i mam zgłosić tą szkode. Pytałem na infolini w PZU, to powiedzieli że normalnie zgłaszam szkode przez www albo własnie na infolini. Osoby które mają doswiadczenie w tego typu sytuacjach bardzo prosze o porade jak to prawidłowo rozegrać. Bede bardzo wdzieczny.
  6. Dzięki serdeczne za wszelkie wypowiedzi, decyzje podjąłem i padło na 636 05-06r. Chce spróbować tego wariata ;) także powoli będę zaczynał poszukiwania, gdyby ktoś coś słyszał to prosze o priv.
  7. Agusta to już ponad moje możliwości finansowe, a o R6 z jakiego rocznika mowa?
  8. Witam, pod koniec poprzedniego sezonu sprzedałem mojego GSXRa 1000 K4 z zamiarem spróbowania czegoś mniejszego. Nigdy nie miałem sportowej 600tki a też ciągnie mnie na amatorskie torowanie. Dwie opcje jakie dostrzegam to albo 636 albo 600rr, gdzie raczej skłaniałbym się do 636 z racji wiekszej mocy i gabarytów (mam 190cm wzrostu). Moto będzie używane tak jak wcześniej wspomniałem amatorsko na torze, do pałowania na gumie i weekendowo górskie winkle. Gixem robiłem trasy po 500-600km, jasne że to nie turystyk ale jak się chciało to się dało;) Co do decyzji miedzy 636 a 600rr jest już sporo na forum ale zawsze ktoś może dorzucić swoją opinie. Będe bardzo wdzięczny za podsunięcie nowych opcji :)
  9. Rozumiem że pracujesz/prowadzisz własny serwis motocykli? Jeżeli tak to nie rozumiem dlaczego forum traktujesz jako konkurencje. Ludzie którzy sami grzebią przy swoich sprzętach nie są twoimi klientami, a ludzie którzy są twoimi klientami nie szukają rozwiązań na forum bo mają od tego Ciebie. Co wpływa na to w której grupie się kto znajduje to chyba każdy wie sam najlepiej. Dzięki za porade! :)
  10. Okazało się że sprzęgło ma dodatkową regulacje, za pomocą śruby która jest schowana pod gumową zaślepką. Konieczność regulacji w tym miejscu wynikała z tego że podczas przekładki silnika, linka sprzęgła wraz z tym deklem i wysprzęglikiem nie była zmieniona. Czyli była ustawiona pod mój stary silnik. Wyraźnie dało się odczuć to że ta śruba wywiera nacisk na sprzegło. Kiedy silnik porządnie się nagrzał, i wszystkie elementy zwiększyły swoją objętość sprzęgło wywierało samoczynny nacisk na wysprzęglik i zaliczało uślizgi;) Jedyny opis tej regulacji który znalazłem na necie mówił że śrubę tą dokrecamy do momentu kiedy poczujemy minimalny jej opór a następnie odkręcamy pół obrotu. Tak też dzisiaj zrobiłem. Przejechałem 10km sumiennie pałując maszyne i nie odczułem najmniejszego uślizgu sprzegła Jak bedzie coś wiecej lepszej pogody to na pewno zwrócę na to uwagę i dam jeszcze znać czy to aby na pewno było rozwiazanie problemu. Nie chciałbym kogoś wprowadzać w błąd i obawy przed używaniem tego oleju;) mógłbyś opisać w jaki dokładnie sposób ustawia się ten luz?
  11. sprzegło nie było przeze mnie w ogole rozbierane. Jutro to jeszcze sprawdze ale raczej to wykluczam. Czy jest jeszcze jakas regulacja sprzegła?
  12. oleju mam 0,5l ponad stan (gumowanie), sprężyny zmierzyłem w jednym jak i w drugim piecu. Ich wymiar to 75mm tyle co fabryczny stan... .
  13. Witam, dzisiaj przegoniłem kawałek moją K4 gdzie po 50km zauważyłem że przy mocnym dawaniu w palnik sprzęgło się ślizga:/ Przez zime wymieniałem piec, także nie wiedziałem do końca jaki olej był wcześniej zalany. Zachęcony licznymi opiniami na sieci zdecydowałem się na motula 300v 10w40. Teraz się zastanawiam czy to nie jest aby przyczyna nieprawidłowej pracy sprzęgła. Ściągnąłem dekiel i zmierzyłem tarcze której maja dobre 2,8mm czyli tyle co nowe. Nie widać po nich żeby były przypalone czy w jaki kolwiek sposób wyeksploatowane. Z ciekawości zajrzałem do starego pieca gdzie ze sprzęgłem nie było żadnych problemów. Wyglądają identycznie, grubość mają taką samą (2.8 mm). Jedyne co rzuciło mi się w oczy to fakt że w starym piecu gdzie latałem na motulu 5100 tarcze były mokre z oleju. A w obecnym moto tarcze są czyste i suche. Powinienem kupić nowe tarcze? czy zmienić olej na półsyntetyk? Bardzo prosze o porade.
  14. Tak to własnie wyglada jak sie sporo jeździ na gumie i zaniedba sie poziom oleju.... najpierw coś nam sie wydaje że gdzies delikatnie stuka, potem wiesz ze coś stuka i próbujesz sobie wmówić że to na pewno nie to o czym myslisz, a potem już tak napierdala że się serce kraje:/ Tak jak w temacie, potrzebuje silnik do mojego GSXR 1000 K4, podobno że silnik z K1 i K2 jest taki sam, true? kontakt 666 61 68 68 Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...