samolot Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Jakie auto z segmentu kompakt lub wyższego najlepiej nadaje się do jazdy głownie drogami lokalnymi i ekspresówkami (czasem autostradami), a rzadko po mieście tak aby jego koszty użytkowania przy przelotach 60tys.km rocznie były jak najmniejsze. Używane czy nowe. Ile lat takim autem jeździć - auta z dużym przebiegiem w Polsce się nie sprzedają (chyba, że za grosze). Silnik powyżej 100KM, mała utrata wartości, niska awaryjność i koszty eksploatacji - kwestie wizerunkowe umiarkowane - takie wymagania. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Coś z dieslem pod maską, do takich rocznych przebiegów ja bym wziął tylko i wyłącznie nowe z salonu. Pojeździć tym do 200 - 250tys. km i sprzedać bo przy takim przelocie zaczną się wydatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 A przed sprzedażą skręcić na 120 tys. i gitarka. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Albo oddać do salonu w rozliczeniu za następny - zero kłopotu z "kupującymi"... fakt cenę trzeba dać lekko niższą, ale problemów brak. Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Octavia II lub Golf z silnikiem 1.6 MPI (oznaczenie BSE). Zakładasz LPG i jeździsz 100 km za 20 zeta. Przy czym nie polecam fabrycznej instalacji (sporo kosztuje i ma słabe wtryskiwacze). Moc 102 KM w zupełności wystarcza do sprawnej jazdy, silnik ma kontstrukcję cepa, komfort na całkiem przyzwoitym poziomie. Mam ten motor w Golfie i przy przebiegu obecnie 317 000 km zero problemów, a nie oszczędzam go nic a nic. Jeszcze nigdy nie miałem samochodu, który tak mało mnie kosztował w eksploatacji! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Samolot ma chyba mieszkanie w bloku, prawdopodobnie z parkingiem podziemnym, a tam gazu niet.Ale tak ogólnie to chyba najlepsza opcja. Sam bym kupił auto z gazem gdyby nie ten parking. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Nowy samochód z dieslem klasy kompakt to wydatek rzędu 70tys.zł. Po 4 latach jazdy i z przebiegiem 240tys,km takie auto jak np octavia 1.6tdi będzie warta 30 tys,zł . Wychodzi 10tys zł samej utraty wartości na rok. Takie auto niełatwo będzie sprzedać.Można oczywiście oddać do salonu tak jak radził Zalemen3 :biggrin: Z tym, że salon da tak niską cene, że warto "pobujać" się trochę na allegro i pa pewno dostanie się kilka tysięcy więcej niż odsprzedając do salonu.Limo mieszkam w bloku ale garaż mam na poziomie parteru, także LPG nie stanowi dla mnie problemu. Podejrzewam, że ci co maja garaże pod ziemia i samochody z LPG to z tego problemu sobie nie robią. Przecież instalacje LPG bada się co rok na szczelność. Mimo wszystko w razie pożaru itd, jak straż pożarna dowie się że parkował pod ziemią samochód z LPG to mogą być duże nieprzyjemności.Octawia 2 z 1.6MPI to niegłupi pomysł - utrata wartości 2-3 tys.zł rocznie z tym, że jak kupisz używkę z przebiegiem np.150kkm to maksymalnie dwa lata wypada jeździć z przebiegiem 300kkm octavie 2 bardzo ciężko będzie sprzedać chyba, że za grosze handlarzowi co odgoni przebieg.A jakiś inny wariant samochodu z jakimś dynamiczniejszych silnikiem i ciekawszą prezencja** - to auto to nie dla mnie tylko znajomego, który nie wie czym i jak ma jeździć żeby było przyjemnie, w miarę ładnie i możliwie niedrogo :biggrin: Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) Następny kwiatek :biggrin: "Ma być tanio, modnie, ekonomicznie, i żeby po 5 latach sprzedać z zyskiem".Stary, samochód to nie inwestycja na przyszłość, tylko narzędzie, które ma jakąś wartość początkową i jej utratę w skutek zużycia i starzenia. A jak kumpel tego nie rozumie, to szkoda energii na tłumaczenie! No i rozwalają mnie wyliczenia typu: kupię nowy, to po 4 latach stracę tyle, a jak to potem sprzedać...Ale fura z przebiegiem 150 tysi to już złom... A 300 tys to już masakra... Edytowane 16 Grudnia 2015 przez tadeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.